szydelko bluzka z malych kwiatkow

1. Data: 2006-06-25 19:24:14

Temat: szydelko bluzka z malych kwiatkow
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzies w ktoryms momencie zobaczylam bluzeczke na szydelku z malych
pastelowych kwiatuszkow,i nie zapisalam ,czy ktoras moze wie o co mi
chodzi? i przypadkowo wie gdzie to mam odszukac?
pomocy kobitki,prosze kasias

2. Data: 2006-06-26 08:28:40

Temat: Re: szydelko bluzka z malych kwiatkow
Od: " Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> pastelowych kwiatuszkow,i nie zapisalam ,czy ktoras moze wie o co mi
> chodzi? i przypadkowo wie gdzie to mam odszukac?

Nie wiem czy o to chodzi, ale moze to ta w drugim rzędzie?
http://photo.163.com/photos/oywyx/13726310/#p9

Pozdrówki,
Aneczka

3. Data: 2006-06-26 11:28:48

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneczka napisał:

> Nie wiem czy o to chodzi, ale moze to ta w drugim rzędzie?
> http://photo.163.com/photos/oywyx/13726310/#p9
>
> Pozdrówki,
> Aneczka

nie niestety nie ta :(
ale dziekuje bo ta tez mi sie podoba ,no i robi sie ja bez odcinania nitki;)
dziekuje kasias

4. Data: 2006-06-26 14:21:58

Od: "Aleksandra " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> pastelowych kwiatuszkow,i nie zapisalam ,czy ktoras moze wie o co mi
> chodzi? i przypadkowo wie gdzie to mam odszukac?

A może taka
http://images2.fotosik.pl/87/2361da6ab45b5e93m.jpg
http://images4.fotosik.pl/50/278515013c2aebeam.jpg

5. Data: 2006-06-27 16:41:04

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photos.streamphoto.ru/b/3/6/4402df054d498a842
77ae486b17e763b.jpg
Kilka postów nizej "Zurnal Mod"
http://photos.streamphoto.ru/2/a/0/1cbecdcb18f09f0ff
2be5abcc449c0a2.jpg
http://photos.streamphoto.ru/7/3/7/dbaa431f421e6abbf
324e43ed5284737.jpg
Uzytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci

6. Data: 2006-06-27 18:22:55

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex napisał:
> http://photos.streamphoto.ru/b/3/6/4402df054d498a842
> [...]
dziekuje wam wszystkim dziewczyny za pomoc ,ale to ciagle nie to :(
wczoraj pol nocy przesiedziam i nic ,oj tak to jest jak sie cos odlozy
na pozniej
kasias

(szydełko) Zestawienie
Fywolitka-poszukiwana biżuteria