(szydełko) Proszę o radę - zbyt ażurowy top

1. Data: 2006-06-26 07:24:34

Temat: (szydełko) Proszę o radę - zbyt ażurowy top
Od: " dansmy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szydełkuję dopiero od marca więc moje doświadczenie w tej dziedzinie jest
skromne. Właśnie robię top, stanik będzie ze słupków( wyprofilowany wg takiej
fioletowej bluzeczki obrobionej na czarno, nie umiem teraz znaleźć żeby
pokazać), dół to takie sześcioramienne kwiatki w kształcie gwiazdki łączone
wierzchołkami.No i jak na mój(a zwłaszcza męża) gust prześwity są trochę zbyt
duże, a za małe żeby tam coś dorobić. Widziałam w sklepach mocno ażurowe
topiki z podszewką z lureksu (prostokąty z dwoma trójkątami u góry) ale upał
i lureks nie bardzo mi pasują. Wolałabym cienkie płócienko ale po pierwsze
wątpię, że u siebie znajdę brązowe a po drugie czy takie podbicie z płócienka
ewentualnie z podszewki powinnam uszyć z zaszewkami,z wcięciem talii i czy
wystarczy od biustu w dół czy stanik też musiałby być podszyty.Rozważam
jeszcze możliwość dorobienia na najcieńszych drutach (stanik robię z brązowej
Kaji a dół z cieniowanej brązowej Snechurki) pończoszniczym ściegiem takiej
drugiej warstwy od biustu w dół, ale wolałabym tego uniknąć.
Przepraszam, ze tak się rozpisałam ale chciałam żebyście wiedziały w czym mam
problem.
danusia

2. Data: 2006-06-26 07:44:33

Temat: Re: (szydełko) Proszę o radę - zbyt ażurowy top
Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> ewentualnie z podszewki powinnam uszyć z zaszewkami,z wcięciem talii i czy
> wystarczy od biustu w dół czy stanik też musiałby być podszyty.

Najlepsza byłaby cienka dzianina bawełniana - trykot. Watpię, czy kupisz "z
metra", ale pobiegaj po ciucholandach i tam kup za grosze jakąś bluzeczkę
czy spódnicę - w cielistym kolorze. Tym podszyj - albo całość, albo tylko
przód, jeśli w twoim topiku są szwy boczne. Będzie najlepszy efekt - z
odległości paru kroków będzie wyglądało, jakbyś nic nie miała pod spodem :-
), a twój mąż będzie zadowolony - bo będziesz ubrana. Jeśli trykot będzie
wystarczająco elastyczny - nie będziesz go musiała profilować. Do szycia
maszyną użyj koniecznie igły do streczu /do kupienia bez problemu w
pasmanteriach/, szyj drobnym ściegiem zygzakowym ustawionym na średnią
długość. I nie daj się przekonać, że dzianiny to tylko owerlokiem :-)

Ania

3. Data: 2006-06-26 08:18:17

Od: "Kruszynka" <k...@p...oniet.peel> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka bluzeczek zrobionych na szydełku i nie robiłam żadnych podkładów
pod nie. Bardzo lubię w nich chodzic,czuję się świetnie i jestem dumna , że
je sama zrobiłam. Będąc młodsza czułam się w takich rzeczach nie zbyt pewnie
ale to był błąd. Na plaży czy w innych miejscach też pokazujesz swoje ciało
i to w całej okazałości i to nikomu nie przeszkadza a piękna bluzeczka
ażurowa tak. Myślę,że powinnaś kierować się tym jak czujesz się w ażurach
,koronkach a mąż niech trochę pozazdrości sobie.
Wiara to siła
Pozdrawiam
AnnaJ.

4. Data: 2006-06-26 10:20:20

Od: "asia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>po przeczytaniu o Twoim problemie postanowiłam pierwszy raz włączyć sie do
grupy.'Ostry'ten Twój mąż jak taki madrala to niech sam weźmie szydełko i nie
wydziwia.Znam 'takich' bo mój tez nie lubi gdy w ogóle coś szydełkuje lub
robie na drutach.A propo tych prześwitów.Jeśli razi Cię prześwitujący biust,ja
robiąc staniczek bikini dokupiłam takie miseczki usztywniajace,które świetnie
zakryły mi dziurki.A reszta...kochana jest lato i bedzisz się 'gotować' w
podszewkach?gdzieś widziałam ten top i ja bym sie tym nie przejmowała.Bądź
dumna...

5. Data: 2006-06-26 12:07:11

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy napisał(a):
> [...]
> Kaji a dół z cieniowanej brązowej Snechurki) pończoszniczym ściegiem takiej
> drugiej warstwy od biustu w dół, ale wolałabym tego uniknąć.

Plocienko ani podszewka sie imo nie nadaja, sa za malo elastyczne.
Raczej, jak czeremcha pisala, jakis trykot (dzersej, dzianina, czy pod
jakakolwiek inna nazwa to znasz). W sklepach powinnas znalezc bez
problemu cos z bawelny lub wiskozy.

th

6. Data: 2006-06-26 19:38:09

Od: " dansmy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Raczej, jak czeremcha pisala, jakis trykot (dzersej, dzianina, czy pod
> jakakolwiek inna nazwa to znasz). W sklepach powinnas znalezc bez

Dziękuję za wszystkie rady i sugestie.
danusia

> th

Szydełko - szukam wzorku