XXX kwadratowe tamborki

1. Data: 2005-10-04 17:39:29

Temat: XXX kwadratowe tamborki
Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nadzieję, że do wszystkich dotarły juz tamborki.
Jezeli komus czegos brakuje albo ma za duzo - to prosze o informacje.
A swoją drogą - jak wam sie podobają?
Bo szczerze powiedziawszy ja sie trochę rozczarowałam.
Jak dla mnie strasznie to cięzki w porównaniu do tradycyjnego tamborka z
drewna.

Czekam na wasze opinie.
Pozdrawiam
Michalina

2. Data: 2005-10-04 17:46:10

Temat: Re: XXX kwadratowe tamborki
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-04 19:39:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Michalina Jaskólska-Pyrek* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Bo szczerze powiedziawszy ja sie trochę rozczarowałam.
> Jak dla mnie strasznie to cięzki w porównaniu do tradycyjnego tamborka z

Ciężkawy. Ale bardzo wygodnie i fajnie się z nim krzyżykuje.
Tzn tak jak u Ciebie patrzałyśmy to się nie da go trzymać - ale jak się go
trzyma na "narożniku" to jest idealny :) I jak już człek zmęczony to może
sobie go oprzeć o klatę ;) i jeszcze chwilę da się pomachac igłą :]
Ja trochę żałuję, że większego nie wzięłam, bo ten rozmiar podany to jest
całości chyba, a nie "pola operacyjnego", ale i tak się cieszę, że się
skusiłam.

Jeszcze raz podziękowania dla Ciebie za koordynację projektu :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

3. Data: 2005-10-04 17:50:13

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze raz podziękowania dla Ciebie za koordynację projektu :)

Ja narazie nie haftowałam tylko naciągnęłam kanwę. Wydale mi się że będzie
dobrze:D
I też chcę bardzo Ci podziekować za zorganizowanie i przeprowadzenie
tej "operacji"

Pozdr
Ania z Raszyna

4. Data: 2005-10-04 18:01:04

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-04 19:50:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ania* skreślił te oto słowa:

> Ja narazie nie haftowałam tylko naciągnęłam kanwę. Wydale mi się że będzie
> dobrze:D

Nie rozciąga materiału, nie przypłaszcza już wyhaftowanych fragmentów :)

A tak swoją drogą, te wasze klipsy tez wyglądają na brzegach jakby ktoś je
ręczną piłką ciął? Takie nierówne i poszarpane? ;)

5. Data: 2005-10-04 20:16:25

Od: "Oblepicha" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skusiłam.
> Jeszcze raz podziękowania dla Ciebie za koordynację projektu :)
Jak zobaczyłam tamborki w naturze to zdziwiła mnie ich grubość.
Myślałam, że są trochę cieńsze, ale może dzięki temu lepiej trzymają kanwę
i nie niszczą już wyhaftowanych miejsc.
Faktycznie są ciężkie i ręka się trochę męczy.
Tak suma sumarum to mi się podobają i jestem zadowolona, że je kupiłam.
Jeszcze raz piękne dzięki Michalinie za zorganizowanie i przeprowadzenie
zakupu
Oblepicha

6. Data: 2005-10-05 12:48:54

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Buuu.... A ja jeszcze nie otrzymałam. Nie wiem więc, czy tylko moja
cierpliwość została wystawiona na próbę, czy jakiś skrzat gdzieś namieszał, a
może dziś otrzymam? Będę czekała z niecierpliwością.

Jak tylko dostanę - dam znać.
Serdecznie pozdrawiam - Halina (Łódź)

7. Data: 2005-10-05 19:11:20

Od: "Bernardetta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje tamborki dotarły do mnie wczoraj. Wszystko co zamowilam i takie jak
chcialam. Jeszcze nie probowalam wyszywac, naciągnelam tylko robotke, ale
juz widze ze to byl dobry zakup. Jak zrobie kilka krzyzyków napisze cos
wiecej :)

Dziekuje za zorganizowanie calej "bamborkowej" akcji Michalinie, ktora
poswiecila swoj czas zeby wszystko pomyslnie sie zakonczylo :) Wielkie
Dzieki!

Pozdrawiam z Torunia
Ber...ta

8. Data: 2005-10-06 07:43:34

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michalina Jaskólska-Pyrek wrote:
> [...]
> Bo szczerze powiedziawszy ja sie trochę rozczarowałam.
> Jak dla mnie strasznie to cięzki w porównaniu do tradycyjnego tamborka z

///////////////////
A z jakiego materialu sa wykonane?
Ja kupilam moje w sewandso i jestem zachwycona. Nawet te najwieksze
(40x40 cm) sa leciutkie i pracuje sie z nimi doskonale. Klipsy wchodza
mieciutko i maja perfekcyjne brzegi - gladkie, leko zaokraglone na rogach

Grazyna

9. Data: 2005-10-06 08:43:39

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

I ja także już otrzymałam swoje. Awizo było w skrzynce już we wtorek, tylko
mój ukochany mąż zapomniał mi je przekazać :( Trochę mu się dostałłło! Dziś
odebrałąm je rano, wyglądają fajnie. Niestety jestem w pracy i nie mogę ich
wypróbować. Myślę, że sprawdzą się w 100%.

Wielkie, wielkie dzięki dla MIchaliny za zorganizowanie całej akcji i dużą dla
nas cierpliwość. Jesteś wspaniała.

Serdeczności - Halina (Łódź)

10. Data: 2005-10-06 08:57:32

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczynam żałować,że nie przyłączyłam się do "tamborkowej akcji":\...
tak je wychwalacie.

paprocia

basak z Niteczki
[OT] prosba o rade