YR - Christmas Tea

1. Data: 2004-12-10 10:32:38

Temat: YR - Christmas Tea
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos mial chyba wyprobowac, ale w koncu nie doczytalam, jakie wrazenia.

Moje sa raczej pozytywne (mam zel pod prysznic i balsam), zapach
(pomaranczowo-cynamonowy) jest rewelacyjny imho wymarzony na te pore
roku i dlugo sie trzyma na skorze.
Nie wiem, czy to wada czy zaleta, ale zel jest wyjatkowo malo pieniacy.
Balsam nawilza podobnie jak seria Pur Desir, czyli ok dla skory
normalnej, jednak dla suchej zdecydowanie za malo.

No, ale tego typu kosmetyki kupuje sie dla zapachu, wiec jak dla mnie ok :)

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-12-10 10:52:57

Temat: Re: YR - Christmas Tea
Od: "Izolda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
:)

Dla mnie też. A trwałość tego zapachu naprawdę mile mnie zaskoczyła :)

1. Data: 2004-12-10 15:19:36

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moje sa raczej pozytywne (mam zel pod prysznic i balsam), zapach
> (pomaranczowo-cynamonowy) jest rewelacyjny imho wymarzony na te pore

Ja zrobilam maly zapasik, bo zapach jest piekny...kupilam tez kadzidelka do
mieszkania i odswiezacz powietrza. Jeden z bardziej udanych zapachow. Hafsa

1. Data: 2004-12-10 16:21:55

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Ja zrobilam maly zapasik, bo zapach jest piekny...kupilam tez kadzidelka do
> mieszkania i odswiezacz powietrza. Jeden z bardziej udanych zapachow.

O tak.
Zaluje, ze nie maja jeszcze plynu do kapieli, takiego, zeby dawal duzo
piany.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-12-10 18:30:33

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje sa raczej pozytywne (mam zel pod prysznic i balsam),

a ilez kosztuja w/w kosmetyki, bo kusisz, a budzet skromny, bo swieta ida?
pozdrawiam,
kas

1. Data: 2004-12-12 16:58:02

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiulka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> a ilez kosztuja w/w kosmetyki, bo kusisz, a budzet skromny, bo swieta ida?

Zel chyba 11,90 a balsam 14, 90 lub na odworot. Niesa to szalone ceny, a
warto, bo zapach obledny.I w domu tez po kadzidelku.
Hafsa

kosmetyczka i solarium
płyn do demakijażu oczu
Intesa