Re: YR Monoi samoopalacz?

From: "Joanna" <y...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: YR Monoi samoopalacz?
Date: Tue, 10 Jun 2003 11:26:57 +0200

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote in message
news:bc46ja$9hn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Archiwum grupy przeszukałam i nie znalazłam tam satysfakcjonującej mnie
> wypowiedzi, dlatego zapytałam tutaj.
Nie satysfakcjonuja cie wypowiedzi znalezione w archiwum, ze ten
samoopalacz odpowiada Kaliope, Kropelce, Anurycy, Skakance, Shebie (juz
nie mowiac o mnie)...
Czy mozesz wiec napisac jakiej odpowiedzi oczekujesz?<<<<<<<

Tak, napisałam, ze używałam i nic, żadnych efektów. Interesuje mnie czy
więcej osób ma ten sam problem. Dlaczego u mnie nie działa? Interesuje mnie
to szczególnie w kontekście postów podanych przez Ciebie osób, które go
chwalą.
Może on nie działa na każdą skórę? Może ja coś źle robię? W instrukcji jest
napisane "przed lub po kąpieli słonecznej" i ja używałam go 'przed'. Może
trzeba było na noc? Nie wiem i własnie o to mi chodzi - o odpowiedź na to
pyatnie...

A tak przy okazji - odsyłanie do archiwum ma sens w zasadzie tylko w
przypadkach jeśli problem został już rozwiązany. Jeśli bowiem ktoś się pyta
o opinie na jakiś temat to chodzi mu o zebranie jak największej liczby
informacji a - od czasu kiedy była dyskusja znajdująca się w archiwum do
czasu zadania pytania - do grupy mogły dołączyć nowe osoby, które mogą mieć
cos ciekawego do powiedzenia na ten temat.

Pozdrawiam,
Joanna