Re: YR - Pure Camille - kremy

1. Data: 2004-03-17 19:18:29

Temat: Re: YR - Pure Camille - kremy
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mgosia" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c3a60s$jq0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Dostalam do domu oferte z YR. Jest tam sporo promocji, a ponadto z powodu,
> ze dostalam ich karte dostalam dwa dodatkowe kupony promocyjne. Szczerze
> mowiac, nie bardzo wiem na co moge to wszystko wykrzystac, bo dotad jakos
> niewiele rzeczy udalo mi sie sprobowac.Mam zamiar zafundowac sobie krem na
> noc Minuit z promocji, ale nie wiem co jeszcze.
> Jest tam promocja -30% na zakup kremow z serii Pure Camille. Mam pytanie w
> zwiazku z tym. Czy ktoras z Was urzywala lub urzywa

po pierwsze: używala i używa tak jest bardziej po polsku ;)

po drugie: ja używałam, jest to seria podobna do wycofywanej wlasnie serii
Bio-Calmille, maja bardzo zmienione opakowania, troche zmieniony asortyment
z tej serii ale ponadto nie widze wiekszych roznic. Jest tak samo dobra jak
jej poprzedniczka ;)

pozdr

1. Data: 2004-03-17 19:42:57

Temat: Odp: YR - Pure Camille - kremy
Od: "mgosia" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nicki <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c3a859$os6$...@n...onet.pl...

| po pierwsze: używala i używa tak jest bardziej po polsku ;)

O matko!!!! Dopiero teraz zorientowalam sie jak ja to napisalam, chyba mi
juz pod wieczor rozum odebralo, inaczej tego wytlumaczyc sie nieda.

Dziekuje :)

pozdrawiam,
mgosia

woda toaletowa o zapachu konwalii