YR-co polecacie?

1. Data: 2002-12-09 11:13:20

Temat: YR-co polecacie?
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie jak wiekszosc z was dostalam kupon promocyjny YR. Ten ze swiecznikiem
gratis, karteczkami od 49 zl i 30% rabatem na jeden produkt.
I zastanawiam sie jaki produkt sobie wybrac. Ogolnie nie jestem obeznana z
ta firma bo zawsze myslalam ze mam na nia uczulenie. Ale ostatnio odkrylam
ze to uczulenie to chyba tylko na jedna serie bylo ufffff :-)
Zastanawiam sie nad preparatem do pielegnacji biustu-ostatnio polecanym.
Moze cos jeszcze polecicie? Moze cos na prezent (dla 35 letniej siostry z
cera mieszana). Bardzo prosze o pomoc
Kropelka

1. Data: 2002-12-09 11:19:36

Temat: Re: YR-co polecacie?
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:at1tsa$7e7$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Moze cos jeszcze polecicie? Moze cos na prezent (dla 35 letniej siostry z

Ale z tego co dziewczyny mowily to ta 30% znizka jest na jeden produkt, ale
to ma byc jeden z tych za 50 zlotych.

Ja nie wiem, ale mnie strasznie zatrzeslo jak to zobaczylam.
Ze mam dostac jakas puszke z kartkami:)

Ale ale:
siostrze moze jakis perfumowany balsam do ciala? Z tym ze YR ma zapachy
mocno dyskusyjne i siostra moze byc akurat w tej grupie "przeciw".
Ale sa teraz swiateczne zestawy, na przyklad Plaisirs Nature, ale inne tez -
bardzo sympatycznie wygladaja, moze wybierzesz cos wsrod nich?

Kaska

1. Data: 2002-12-09 11:28:27

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze cos jeszcze polecicie? Moze cos na prezent (dla 35 letniej siostry z
> cera mieszana). Bardzo prosze o pomoc
> Kropelka

Ja zachwycilam sie ostatnio serią, która pachnie jak bez. Uwielbiam bez i
jego zapach w kazdej postaci, i po posmarowaniu sie balsamem do ciala siedze
i caly czas sie wacham:))) Przyznam sie ze nigdzie do tej pory nie znalazlam
kosmetykow o zapachu bzu. Polecam, jesli ktos lubi.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-12-09 11:37:13

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z tego co dziewczyny mowily to ta 30% znizka jest na jeden produkt,
ale
> to ma byc jeden z tych za 50 zlotych.
Ja myslalam zeby cos z tych drozszych rzeczy wziasc ze znizka (nie ma tam ze
z tych za 50 zl nigdzie na ulotce.. tylko ze na jeden produkt), a jesli by
wyszlo mniej niz te 49,90 to dokupic cos normalnie jeszcze.
A zastanawiam sie co warto. Czy dla mnie cos (np to do biustu). A siostrze
cos takiego juz do jej cery bym chciala wlasnie. To plaisirs Nutre jest
jakos przeciwzmarszczkowe?Bo zapachow to raczej nie.. chyba ze sobie.

> Kaska

Kropelka

1. Data: 2002-12-09 11:54:09

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale
Nie.
Suma Twoich zakupów ma wynieść 50zł.
A w tym jeden kosmetyk ma zniżkę 30%.
O.

1. Data: 2002-12-09 13:21:01

Temat: Odp: YR-co polecacie?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tych za 50 zl nigdzie na ulotce.. tylko ze na jeden produkt), a jesli by
> wyszlo mniej niz te 49,90 to dokupic cos normalnie jeszcze.

jeden wybrany produkt zakupujesz z 30% zniżką. Jeżeli Twoje całkowite zakupy
przekroczą kwotę 49 złotych, dodatkowo oprócz świecznika otrzymujesz
pudełeczko z karteczkami.

...ja kupiłam sobie z tej promocji krem przeciw rozstępom i balsam o zapachu
mandarynki....

...a jeżeli zdecydujesz się na ten krem do pielęgnacji biustu, to liczę na
podzielenie się wnioskami o efektach. Też o nim myślę :-))

1. Data: 2002-12-09 13:34:14

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* <k...@u...niewinne.serwery.pl> wrote:
> Pewnie jak wiekszosc z was dostalam kupon promocyjny YR. Ten ze swiecznikiem
> gratis, karteczkami od 49 zl i 30% rabatem na jeden produkt.

Tak :) Dzis z rana, przed praca wybralam sie do sklepu. Kupilam co chcialam.
Dostalam rabat na najdrozszy kosmetyk i pudelko (puszke) w choinki z karteczkami
w srodku, tez w choinki. No i swiecznik.
Kupilam sobie krem na zime i zel pod prysznic (zielona herbata), a takze wode
toaletowa dla mamy :)

> I zastanawiam sie jaki produkt sobie wybrac. Ogolnie nie jestem obeznana z
> ta firma bo zawsze myslalam ze mam na nia uczulenie. Ale ostatnio odkrylam
> ze to uczulenie to chyba tylko na jedna serie bylo ufffff :-)

Sporo kosmetykow z tej firmy uzywam. Zazwyczaj zamawiam wysylkowa, ale kupuje
tez w sklepie. Zawsze gdy jestem w poblizu na cos sie musze skusic ;)
1. Do twarzy: lubie serie Bio-Camille; wlasnie ten krem na zime tez jest z tej serii.
2. Do ciala:
a) zele pod prysznic z serii Jardins du Monde (delikatne zapachy) - wszystkie;
b) seria Hamemelis (czy jakos tak) - balsam do ciala i zel pod prysznic;
c) serie Ode a la Joile (zolta) i Ode a lamour (rozowa, slodkawa) i Ode a la vie
(zielona), jest jeszcze seria niebieska, ale najmniej mi sie podoba
- kazda z serii ma mleczko do ciala z polyskujacymi drobinkami i wode toaletowa, a
ostatnio pojawily sie takie prfumowane spay'e z polyskujacymi drobinkami;
3. Kosmetyka kolorowa:
a) lakier do paznokci (sliczna czerwien, trwaly), podklad i sypki puder z serii w
ciemnozielonych opakowaniach (nie mam pod reka, nie pamietam nazwy)
b) Yria - ostatnio kupilam lakier do paznokci, wzmacniajacy, mieli 3 ladne blade
kolory do wyboru; jest naprawde trwaly;
c) nie polecam lakierow Luminelle

> Zastanawiam sie nad preparatem do pielegnacji biustu-ostatnio polecanym.

Nie przypadl mi do gustu. Ma dziwny, jak dla mnie, zapach. Bardziej mi
odpowiada np. Miraculum, ktore obecnie uzywam.

> Moze cos jeszcze polecicie? Moze cos na prezent (dla 35 letniej siostry z
> cera mieszana). Bardzo prosze o pomoc

Maja teraz sporo zestawow kosmetycznych naprawde ladnie zapakowanych. Pani
w sklepie na pewno bedzie umiala cos doradzic :)

Jezeli jeszcze cos mi sie przypomni, dam znac :) Choc i tak, jak zwykle, sie
troche rozpisalam ;)))

Evik

1. Data: 2002-12-09 14:12:25

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* wrote:

> (..)
> Moze cos jeszcze polecicie? Moze cos na prezent (dla 35 letniej siostry z
> cera mieszana). Bardzo prosze o pomoc

Riche Creame na dzień.

Krycha

1. Data: 2002-12-10 00:15:20

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubię puder pyłkowy Luminelle. Bardzo dobry i ma bardzo dobrą
cenę.

--
sheba 19

1. Data: 2002-12-10 17:30:04

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

na: pl.rec.uroda napisał/ła:

: A zastanawiam sie co warto. Czy dla mnie cos (np to do biustu). A siostrze
teee.. Kropla, od tego biustu to ty wara... Nie oddam!

: cos takiego juz do jej cery bym chciala wlasnie. To plaisirs Nutre jest
: jakos przeciwzmarszczkowe?Bo zapachow to raczej nie.. chyba ze sobie.
jeszcze zacznij marudzic, zes stara, siwa, z wypadajacymi wlosami, i
obwislym biustem..

ehh... kobiety ;<<

: Kropelka

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
355/113 - not the famous irrational number PI, but an incredible
simulation.

woda perfumowana czy toaletowa?
Podkład
Smierdzace kosmetyki ?