YRIA- pomadka

1. Data: 2003-10-31 08:19:39

Temat: YRIA- pomadka
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oddam w dobre ręce. dostałam w wczoraj paczkę wraz z darmowymi próbkami.
była w nich miedzy innymi pomadka z serii YRIA nr 104 cerise. niestety kolor
czerwony nie jest kolorem w którym dobrze wyglądam. wiec jeśli ktoś ma
ochotę to ona czeka.
aha ja z Warszawy jestem.

--
aneta

1. Data: 2003-10-31 08:36:53

Temat: Re: YRIA- pomadka
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> oddam w dobre ręce.

o matko to normalnie wysyp, kurde ludzie czytajcie regulamin

Kamila

1. Data: 2003-10-31 08:55:49

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> o matko to normalnie wysyp, kurde ludzie czytajcie regulamin
>
> Kamila
z jedna poprawka ja nie chce sprzedać ja chce oddać za darmo. no chyba ze
koszt dojazdu do mnie zaliczysz za cenę pomadki.
aneta

1. Data: 2003-10-31 13:07:50

Od: "Agalay" <a...@g...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości
> kurde ludzie czytajcie regulamin
>
> Kamila

właśnie Kamilo, czytaj:
"Tematy zabronione: Uporczywe propagowanie określonych diet.
Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających jakiekolwiek binaria --
programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem
grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy."
Co zrobiła niezgodnego z regulaminem Aneta? Bez przesady, zeby chec oddania
czegos ZA DARMO (związanego z tematyką grupy) była czymś zabronionym. Należy
umieć odróżnić spam od nie-spamu. Gdybym była z Warszawy a nie z Krakowa,
chętnie bym podjechala do Anety;)
Pozdrawiam z ten piekny, słoneczny dzień

1. Data: 2003-10-31 13:27:01

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są

no wlasnie ogloszenia reklamowe

tez pozdrawiam

Kamila

1. Data: 2003-10-31 13:28:26

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za wstawiennictwo
aneta

1. Data: 2003-10-31 13:59:35

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o matko to normalnie wysyp, kurde ludzie czytajcie regulamin
> Kamila

Aco się tu nie zgadza z regulaminem?
Dziewczyna chce oddać szminkę. ODDAĆ. Nie zareklamować, nie sprzedać, nie
planuje żadnego zysku.

Czy lepiej byłoby, gdyby aneta wywaliła szminke do kubła?
IMO bardziej niezgodne z regulaminem jest dzielenie się informacją, gdzie
kupić jakiś krem, bo to rekalma drogerii.
Na szczęscie nikt się tego nie czepia (i słusznie).

Ola

1. Data: 2003-10-31 14:09:22

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupić jakiś krem, bo to rekalma drogerii.
> Na szczęscie nikt się tego nie czepia (i słusznie).

dobra, dobra zrobcie ze mnie zla i niegodziwa, juz nic nie mozna powiedziec

Kamila ;-(

1. Data: 2003-10-31 14:17:09

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie złą i niegodziwą, jeno upierdliwą i czepialską ;-)
> Znajdź sobie jakiś prawdziwy spam i się przyczep :D
> Ola

wiesz co moze zaproponuje zaawieszenie broni zanim ktoras z nas powie cos
brzydkiego ok

Kamila

p.s. nie jestem upierdliwa

1. Data: 2003-10-31 14:19:41

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kamila ;-(

Nie złą i niegodziwą, jeno upierdliwą i czepialską ;-)
Znajdź sobie jakiś prawdziwy spam i się przyczep :D

Re: ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)
Re: krem vichy normaderm
szampon Karites - chwale
Re: Chwale beeling...
Re: H&M w Trojmiescie