Yardley - Chique

1. Data: 2004-09-20 11:07:13

Temat: Yardley - Chique
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

..pamietam watek, w ktorym jedna Pani porzadala ww. wody. Uprzejmie donosze,
iz widzialam takowa w Szczecinie w "Fali".
Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-09-20 14:05:25

Temat: Re: Yardley - Chique
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> ...pamietam watek, w ktorym jedna Pani porzadala ww. wody. Uprzejmie
donosze,
> iz widzialam takowa w Szczecinie w "Fali".

to Yardley występuje jeszcze pod tą nazwą? bo jeśli chodzi o pudry, to
sprzedają się teraz jako Lentheric. czyżby jakiś podział firmy czy zmiana
nazwy marki?

1. Data: 2004-09-21 07:23:30

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> to Yardley występuje jeszcze pod tą nazwą? bo jeśli chodzi o pudry, to
> sprzedają się teraz jako Lentheric. czyżby jakiś podział firmy czy zmiana
> nazwy marki?

jak zwykle w niektorych sklepiczkach ;-) po prostu trzymaja
dawno_temu_wyprodukowane perfumy. ( ja np. nie pogardzilabym starym ZOOM Jade)

Zdrowki
Hania

dobry (a niech i drogi) podklad do mieszanej cery
sprzedawca RABACIK
jak to jest (allegro)/nietrafiony prezent
2 tusze na raz? czy nie :)
minimaskarki Bourjois