jak to jest (allegro)/nietrafiony prezent

1. Data: 2004-09-20 08:48:13

Temat: jak to jest (allegro)/nietrafiony prezent
Od: "Deni" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dostalam w prezencie wode perfumowana Chanel no 5,
prezent jest kompletnie nietrafiony i zamierzalam go sprzedac.
W tym celu udalam sie do serwisow internetowych, by
sprawdzic jaka jest cena nowego zapachu. Pozniej weszlam na
allegro.pl i zdziwienie moje bylo ogromne gdy zobaczylam
jak wygladaja niby oryginalne zapachy. Pomijam juz cene to
zupelnie inaczej wyglada flakon. Nie mam podstaw, zeby
uwazac, ze dostalam podrobke, bo zapakowana byla w
Sephorze (a oni pakuja specyficznie) i ma wewnatrz pudelka
pasek zabezpieczajacy przed kradzieza.
Dlaczego wiec flakony wygladaja inaczej? Czyzby producentom
podrobek nie podobal sie dizajn oryginalu? ;-)

Pozdrawiam
Deni

1. Data: 2004-09-20 09:27:31

Temat: Re: jak to jest (allegro)/nietrafiony prezent
Od: "Margarett :))" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-20 09:30:52

Od: "Margarett :))" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deni <d...@w...pl> napisał(a):

> Dlaczego wiec flakony wygladaja inaczej? Czyzby producentom
> podrobek nie podobal sie dizajn oryginalu? ;-)
>
> Pozdrawiam
> Deni

jesli mowisz o tych "chanelach' za 70zł ;) itp, to ewidentne podroby,
owszem. Natomiast jest pareu sprzedawców majacych oryginaly.Wpisz w googlowa
grafike "Chanel no.5" i zobacz wyniki. Wklej linka, ktory flakonik masz
Ty :). Bo jest np wersja ozdobna z atomizerem, taka elegancka, cala czarna,
jest tez normalna woda lana, kształt prostopadłoscianu, 50ml,korek czarny,
ksztal ten sam co ta z atomizerem. I jest tez standardowy przezroczysty
flakon, szeroki, prostokatny i praiwe wszysc sprzedawcy majacy podroby,
wlasnie kataloge zdjecie Chanel maja w tym szerokim przezroczystym flakonie,
z malym korkiem. (jeden chyab odwazyl sie na real photo i widac ,ze jest to
okropnie wykonana podroba:)]
pzd
ps- flakony bywaja rozne w przypadku roznych pojemnosci. Jest tak w
przypadku wielu perfum.

2 tusze na raz? czy nie :)
minimaskarki Bourjois
[POZNAN] fotografik poszukuje.....
Znalazłam swój rozmias stanika!!
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-09-20)