Yes meni naprawiają świat !

1. Data: 2011-01-21 11:25:05

Temat: Yes meni naprawiają świat !
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Film taki leciał wczoraj na 'Ale Kino!'. Polecam.
Momentami płakaliśmy z żoną ze śmiechu :)
Szczególnie polecam Chironowi, któren twierdzi, że 'wszystko przez ten
socjalizm' :)

2. Data: 2011-01-21 11:26:32

Temat: Re: Yes meni naprawiają świat !
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> Film taki leciał wczoraj na 'Ale Kino!'. Polecam.
> Momentami płakaliśmy z żoną ze śmiechu :)
> Szczególnie polecam Chironowi, któren twierdzi, że 'wszystko przez ten
> socjalizm' :)
OK- jak sobie sprawię telewizornię:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

3. Data: 2011-01-21 12:15:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 12:26:32 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> OK- jak sobie sprawię telewizornię:-)

Po długim czasie stania tv w piwnicy naprawiliśmy go na swięta, żeby
dzieciom czymś oczy zatkać, a teraz właśnie się męczymy... bo tv został, a
w święta i tak nikt nie chciał oglądać. Chyba zawiozę do caritasu.

4. Data: 2011-01-21 20:30:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Po długim czasie stania tv w piwnicy naprawiliśmy go na swięta, żeby
> dzieciom czymś oczy zatkać, a teraz właśnie się męczymy... bo tv został, a
> w święta i tak nikt nie chciał oglądać. Chyba zawiozę do caritasu.
Mój jest leciwy- w spadku po rodzicach. I...na szczęście- najczęściej nie
działa.:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

5. Data: 2011-01-21 20:50:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 21:30:21 +0100, Chiron napisał(a):

> Mój jest leciwy- w spadku po rodzicach. I...na szczęście- najczęściej nie
> działa.:-)

My czujemy się pod presją moralną - musimy w końcu zdecydować, czy
potrzebnie płacimy ten abonament, czy nie, bo pieniądze należy szanować.
3-)

6. Data: 2011-01-22 13:05:47

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> My czujemy się pod presją moralną - musimy w końcu zdecydować, czy
> potrzebnie płacimy ten abonament, czy nie, bo pieniądze należy szanować.
> 3-)

to niezle szanujecie forse, skoro tv w piwnicy siedzial i sie kurzyl za
placony
abonament...
i.

7. Data: 2011-01-22 13:14:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jan 2011 07:05:47 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> to niezle szanujecie forse, skoro tv w piwnicy siedzial i sie kurzyl za
> placony
> abonament...
> i.

Nie wiem, czy wiesz, że płaci się nie za używanie telewizora, tylko za
MOŻLIWOŚĆ ogladania programu tv, kiedy się ma jakikolwiek telewizor.
My mamy.

Kiedy zliwidujemy telewizor, nie będziemy płacili.

Oczywiscie wiem, ze Ty abonamentu nie płacisz, choć masz 2 telewizory - a
tokujesz.

8. Data: 2011-01-22 13:21:46

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy wiesz, że płaci się nie za używanie telewizora, tylko za
> MOŻLIWOŚĆ ogladania programu tv, kiedy się ma jakikolwiek telewizor.
> My mamy.

ten w (z) piwnicy??

> Kiedy zliwidujemy telewizor, nie będziemy płacili.

no o tym wlasnie pisze......btw

"""płaci się nie za używanie telewizora, tylko za
> MOŻLIWOŚĆ ogladania programu tv,"""
lol

> Oczywiscie wiem, ze Ty abonamentu nie płacisz, choć masz 2 telewizory - a
> tokujesz.

malo wiesz. jak zwykle.

i.

9. Data: 2011-01-22 16:04:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jan 2011 07:21:46 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> [...]
>>> abonament...

> ten w (z) piwnicy??

Tak.

> no o tym wlasnie pisze......btw
>
> """płaci się nie za używanie telewizora, tylko za
> lol

Uważasz inaczej?

> malo wiesz. jak zwykle.

Masz trzy - i nie płacisz.

Awaryjne lądowanie Kaczora
Mężczyźnie nie potrafią już kobiety rozdziewiczyć, ten świat schodzi na psy...naprawdę.:)))
Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))
EUREKA !
DROGI PERUWIANSKIE