EUREKA !

1. Data: 2011-01-20 20:56:51

Temat: EUREKA !
Od: "J. Rzym" <g...@i...ru> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma to jak sie porządnie wyspać...
:o)

juda

Ps. I jeśli takie odkrycie przychodzi człowekowi
do mózgu po tylu latach życia, to co dopero mówić
o całej reszcie... :o/

2. Data: 2011-01-20 21:00:04

Temat: Re: EUREKA !
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2011 21:56:51 +0100, J. Rzym napisał(a):

> [...]
>
> juda
>
> Ps. I jeśli takie odkrycie przychodzi człowekowi
> do mózgu po tylu latach życia, to co dopero mówić

Ja to odkryłam 10 lat temu :-)

3. Data: 2011-01-20 21:04:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J. Rzym" <g...@i...ru> napisał w wiadomości
> [...]
>
> juda
>
> Ps. I jeśli takie odkrycie przychodzi człowekowi
> do mózgu po tylu latach życia, to co dopero mówić

a ile masz lat?

kiwiko

4. Data: 2011-01-20 21:25:05

Od: "J. Rzym" <g...@i...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Ja to odkryłam 10 lat temu :-)
:)

(*

5. Data: 2011-01-20 21:27:43

Od: "J. Rzym" <g...@i...ru> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> a ile masz lat?
> kiwiko

Prawie 50... :o/
:o)

juda
Ps. Jak tak dalej pójdzie, to już za następne 50
pewnie wpadnę na coś równie odkrywczego...
Kurcze, może lepiej już w ogóle przestać myśleć...

(*

6. Data: 2011-01-21 18:11:17

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ps. Jak tak dalej pójdzie, to już za następne 50
> pewnie wpadnę na coś równie odkrywczego...
> Kurcze, może lepiej już w ogóle przestać myśleć...

hihi, a ja lubię myśleć o niebieskich migdałach i takich tam...

kiwiko

7. Data: 2011-01-21 18:12:43

Od: Itzá <g...@i...Mo.rus> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

====================================

> hihi, a ja lubię myśleć o niebieskich migdałach i takich tam...
> kiwiko

ja też, ja też...
Bóg mi świadkiem...
:o/

juda

8. Data: 2011-01-21 18:13:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 19:11:17 +0100, kiwiko napisał(a):

> hihi, a ja lubię myśleć o niebieskich migdałach i takich tam...

To u wielu zastępnik myślenia... żeby mózg mógł myśleć, że myśli, bo
inaczej w drodze ewolucji w końcu mieliby puste czaszki - narząd nieużywany
podlega regresji 3-)

9. Data: 2011-01-21 18:14:54

Od: Itzá <g...@i...Mo.rus> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> To u wielu zastępnik myślenia... żeby mózg mógł myśleć, że myśli, bo
> inaczej w drodze ewolucji w końcu mieliby puste czaszki - narząd nieużywany
> podlega regresji 3-)
-
Siostra, a tak na marginesie...
Jesteś pewna, że sama używasz swojego własnego mózgu ?
:o/

juda

10. Data: 2011-01-21 18:19:05

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To u wielu zastępnik myślenia... żeby mózg mógł myśleć, że myśli, bo
> inaczej w drodze ewolucji w końcu mieliby puste czaszki - narząd
> nieużywany
> podlega regresji 3-)

ojej, to straszne...

kiwiko