Yucca

11. Data: 2001-08-23 13:19:22

Temat: Re: Yucca
Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Aug 2001 09:57:40 +0200, "Anula" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Te powietrzne odklady to fajna zabawa, nacinasz ped rosliny pod pióropuszem
Ciekawe, nie znalem takiej metody.
--
Marek

12. Data: 2001-08-24 00:49:57

Od: B...@b...norka <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9m2d1n$ra0$1@news.onet.pl> Anula napisał(a):

> albo dluzej, albo krócej, w bombie pojawiaja sie korzenie i przerastaja
> oklad z ziemi. Kiedy juz jest ich duzo, mozna odciac do konca cala górna
> czesc, która od tej pory zaczyna funkcjonowac jak samodzielna,
>za to nizsza niz wczesniej roslina.
> Pozdrawiam, Anula

Jestem bardzo wdzięczny (również !) za ten szczegółowy opis!
Też pytałem kiedyś, co zrobić z wybujała yuk'ką :-)
Wtedy nie był jeszcze ten najlepszy czas na otrzymanie odpowiedzi :-)
Dziekuje pięknie!

Pozdrawiam :-)
Dr.Z

13. Data: 2001-08-24 11:49:16

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy juz jest ich duzo, mozna odciac do konca cala górna
> czesc, która od tej pory zaczyna funkcjonowac jak samodzielna, za to nizsza
> niz wczesniej roslina.
> Pozdrawiam, Anula

Pozdrawiam rowniez i dziekuje bardzo. Twoja rade przekazalam swoim znajomym,
ktore rowniez bardzo dziekuja. Bardzo uzyteczny post :) Ulka

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

14. Data: 2001-08-24 12:31:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:1...@4...com..
.
> Ciekawe, nie znalem takiej metody.
To jeszcze zobacz jakie rośliny można skracać tą metodą:
http://www.ogrodnik.pl/Doniczkowe/doniczkowe_10_18.a
sp
pozdr. Jerzy

15. Data: 2001-08-24 13:00:31

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Aug 2001 14:31:34 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>To jeszcze zobacz jakie ro?liny można skracać t? metod?:
>http://www.ogrodnik.pl/Doniczkowe/doniczkowe_10_18.
asp

Dzieki bardzo.
A gdybym nie chcial nowych roslin, a jedynie chcial skrocic/rozkrzewic
ta stara, to wystarczy obciac czyms ostrym oba wierzcholki i zamazac
ta pasta do gojenia ran?
Czy moge to zrobic teraz?
Czy roslina po takiej operacji wymaga jakiegos specjalnego traktowania
(nawozenie?)
--
Marek

16. Data: 2001-08-27 17:01:26

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
konca cala górna czesc, która od tej pory zaczyna funkcjonowac jak samodzielna,

Allle !! Uważaj, uważaaaj !!
Żebyś tylko nie odciął NAD "bombą" ! ;-))

>nalezy obciac maczeta czy szabla?
Może być piła łańcuchowa - ja tak ścinałem akcje. I to dużo grubsze !

Wielu sukcesów! Wiesiek.

17. Data: 2001-08-28 00:30:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> wrote in message
> Może być piła łańcuchowa - ja tak ścinałem akcje.

Jak sie zetnie akcje, to moze byc krach na gieldzie :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2001-08-28 18:35:38

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie zetnie akcje, to moze byc krach na gieldzie :-)
No i wydało się !!
Chętnie przyjmę, polityczną, odpowiedzialność za "krach" i "dziurę" tylko pod
warunkiem żeby mi Ichmościowie taką ministerialną odprawkę wypłacić kazali.
Pozdrawiam, Casualty.

Jak rozmnożyć cis?
Przechowalnie
Sierpniowe nowosci Feng Shui