Yuzpe przy zapomnianej 5 pigulce (Gravistat)

1. Data: 2005-07-30 14:12:04

Temat: Yuzpe przy zapomnianej 5 pigulce (Gravistat)
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak w temacie:zapomnialam 5 tabletki, zorientowalam sie po 19 godzinach,
przyjelam zapomniana, zastosowalam Yuzpe i mam pytanie: czy do konca cyklu
powinnam stosowac dodatkowe zabezpieczenie, czy wystarczy kontynuowac
Gravistat do wyczerpania opakowania? Guglam i nic: z jednej strony Yuzpe
powinna blokowac owulacje, z drugiej: w jej opisie, np tu:
http://www.federa.org.pl/publikacje/ulotki/antykon_d
orazna.htm#12
napisane jest jedynie, ze cyt:
"Należy pamiętać, że w przypadku kontynuacji współżycia seksualnego, po
zastosowaniu doraźnej antykoncepcji, konieczne będzie stosowanie innych
pewnych metod zapobiegania ciąży. Nie można, bowiem wykluczyć, że " mogło
dojść do przesunięcia terminu owulacji."
XXI wiek i tak podstawowa sprawa nie zbadana i opiera sie na gdybaniu?

Pozdrawiam,
Hania

2. Data: 2005-07-30 20:06:40

Temat: Re: Yuzpe przy zapomnianej 5 pigulce (Gravistat)
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
<cut>
> [...]
> dojść do przesunięcia terminu owulacji."
> XXI wiek i tak podstawowa sprawa nie zbadana i opiera sie na gdybaniu?

gdybania by nie bylo, gdybys byla cyborgiem.
wiec na wszelki wypadek dostosuj sie do dobrych rad :-)

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-07-30 20:50:56

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=978

--
Kaja

4. Data: 2005-08-01 06:20:01

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

> http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=978

Bardzo Dziekuje za zainteresowanie i odnosniki..........teraz wlasciwie
kompletnie zglupialam: czy brac to opakowanie do konca czy nie (zadwonilam do
swego doktorka a ten po uslyszeniu, ze zastosowalam Yuzpe kazal odstawic juz
tabletki i "czekac na miesiaczke") - jak dla mnie to dziwne, przeciez w ten
sposob to sie dopiero cykl pokreci :(((. Nota bene ten sam lekarz zaaplikowal
mi ww. drug bez badania-ani pierwszego ani kontrolnego - a to lokalna slawa
lekarska i wizytuje go prywatnie (po przebojach z moralnymi inaczej
doktorkami w panstwowce). Poza tym wykryl polip w piersi, a przeca nawet na
ulotce jest napisane "Gravistat nie może być stosowany u pacjentek
cierpiących na nowotwory o podłożu hormonalnym, jak rak piersi lub rak
narządów rodnych"
Kur* to ja juz wolalabym byc tym cyborgiem niz kobieta w Polsce.

Zdrowki
Hania

5. Data: 2005-08-01 18:58:32

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 1 Aug 2005 06:20:01 +0000 (UTC), Hania
<news:dckeuh$n3n$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> swego doktorka a ten po uslyszeniu, ze zastosowalam Yuzpe kazal odstawic juz

Ja bym brała dalej (po przeczytaniu ulotki oraz z tego linka, który
podałam).
Zmieniłabym też lekarza :-)
Też biorę teraz te proszki.

--
Kaja

6. Data: 2005-08-02 07:19:17

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

> Ja bym brała dalej (po przeczytaniu ulotki oraz z tego linka, który
> podałam).
> Zmieniłabym też lekarza :-)
> Też biorę teraz te proszki.

Chyba wiec nie ma to, jak babska intuicja (tez tak mysle wlasnie)
BTW - zadzwonilam wczoraj na dyzur w Federacji na Rzecz Kobiet -odebrala
ginekolozka, gadam, w czym rzecz, a ona, ze "to co, ze minelo 19 godzin,
powinnam lyknac zapomniana pigulke i sie nie martwic". Ja jej, ze to pierwszy
tydzien, ona "ee tam"
No tak, do tej pani tez bym nie poszla - wydaje mi sie, ze ona na ww. temat
wie mniej ode mnie.
Nie powiem, co pomyslalam sobie o stanie wiedzy polskich medykow.
Thx God istnieje Internet. Chyba zaloze jakas sekte, o!

Zdrowki
Hania

jakie soczewki
Re: Proteza stawu biodrowego - powikłania
nefrolog w wielkopolsce
ubranko uciskowe
splot sloneczny