Yves Rocher dla laikow [pytanie czy warto]

1. Data: 2003-02-18 12:57:23

Temat: Yves Rocher dla laikow [pytanie czy warto]
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam w tej nieszczesnej Claudii zamowienie z Yves Rochera dla tych,
ktorzy jeszcze nic nie zamawiali z tej firmy. Ja wlasnie nigdy w zyciu nie
uzywalam niczego z YR (poza probka wody toaletowej). Chcialam sie wiec
zapytac "starych wyjadaczy", czy warto wysylac takie zamowienie? Cos tam
daja gratis, jakis kosmetyk, jesli sie zamowi co najmniej 3 rzeczy.
Postanowilam zamowic cos najtanszego, wiec zdecydowalam sie na: lawendowy
krem do stop, nawilzajacy krem do rak Arnica i szampon normalizujacy do
wlosow tlustych.
Powiedzcie mi, warto to zamowic, czy to jakies badziewko? Drozszych zamawiac
nie bede, jesli to cos nie tego, to w ogole nie wysle zamowienia.
No i czy przy odbiorze na poczcie koszty wysylki to 4,95, jak tam pisza, czy
to tylko taka podpucha, a naprawde placi sie wiecej?
Z gory dziekuje za odpowiedzi i cierpliwosc (YR byl chyba ze 100 razy) :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-18 13:29:00

Temat: Re: Yves Rocher dla laikow [pytanie czy warto]
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
> [...]
> uzywalam niczego z YR (poza probka wody toaletowej). Chcialam sie wiec
> zapytac "starych wyjadaczy", czy warto wysylac takie zamowienie?

Moim zdaniem warto :) Tez tak wlasnie zaczynalam ;) Bardzo lubie kosmetyki
Yves Rocher. Zawsze cos tam w domu mam. Czasem je kupuje w sprzedazy
wysylkowej, czasem w sklepie - w zaleznosci od zapotrzebowania, oferty
cenowej... :)

> Cos tam
> daja gratis, jakis kosmetyk, jesli sie zamowi co najmniej 3 rzeczy.

Zawsze w sprzedazy wysylkowej sa jakies promocje :)

> Postanowilam zamowic cos najtanszego, wiec zdecydowalam sie na: lawendowy
> krem do stop, nawilzajacy krem do rak Arnica i szampon normalizujacy do
> wlosow tlustych.

Kremy do stop i do rak sa w porzadku. Akurat tego szamponu nie znam, ale
uzywalam innych i bardzo je lubie.
Nie widzialam co tam jeszcze maja akurat w tej promocji. Ja zawsze kupowalam
standardowo zele pod przysznic, balsamy i mleczka do ciala. Czasami kremy,
toniki, mleczka. W zaleznosci co bylo w okazyjnej cenie :) Czesci produktow
nie spotkalam wogole w sprzedazy wysylkowej, jedynie w sklepach.

> [...]
> No i czy przy odbiorze na poczcie koszty wysylki to 4,95, jak tam pisza, czy
> to tylko taka podpucha, a naprawde placi sie wiecej?

Nie jest to podpucha :) Przynajmniej mnie nigdy w taki sposob nie podpuszczali
ani nie naciagali :)

> Z gory dziekuje za odpowiedzi i cierpliwosc (YR byl chyba ze 100 razy) :))

Bardzo prosze :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-18 13:30:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Feb 2003 13:57:23 +0100, Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
[...]

krem do rak jest mily, szampon tez ok, kremu do stop nie znam. ale nie wiem,
czy to sa produkty, ktorymi mozna sie zachwycic, najlepsze sa plyny do
kapieli i mleczka do ciala z serii Plaisirs Nature, zele pod prysznic
Jardins du Monde i zel do demakijazu "3 w 1" Bio Calmille, jeszcze sie nie
spotkalam, zeby ktos na te produkty narzekal. jesli chodzi o kremy, to
zdania sa podzielone.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-18 14:30:52

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evik" <e...@p...wp.pl> wrote
> Kremy do stop i do rak sa w porzadku. Akurat tego szamponu nie znam, ale
> uzywalam innych i bardzo je lubie.
[tutaj ciachne]

O, bardzo dziekuje Tobie i Kasi. Kasia nie probowala kremu do stop, ale zna
szampon, a a Ty szamponu, ale znasz krem. Razem wyglada na to, ze jest ok
:)) Dzieki za wyczerpujace wyjasnienie. Dzisiaj wysylam zamowienie :))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-18 14:50:13

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Postanowilam zamowic cos najtanszego, wiec zdecydowalam sie na: lawendowy
> krem do stop, nawilzajacy krem do rak Arnica i szampon normalizujacy do
> wlosow tlustych.

Krem arnica uzywam . Jest naprawde bardzo dobry (a uzywalam 3
rodzajow-regenerujacy, do rak i paznokci oraz zimowy do rak) , ma taki sobie
zapach ktory mi po pewnym czasie coraz bardziej sie nie podobal. Ale samo
dzialanie super. Pozostalych produktow nie uzywalam.
Ja moge bardzo polecic zimowy krem do buzi (naprawde strzal w dziesiatke).Do
tego bardzo lubie cala serie BioCamill. Jest bardzo lagodna, slicznie
pachnie i wogole super:-)

> No i czy przy odbiorze na poczcie koszty wysylki to 4,95, jak tam pisza,
czy
> to tylko taka podpucha, a naprawde placi sie wiecej?

Kupuje w sklepach jak narazie ale watpie zeby tak duza i raczej powazna
firma robila podpuchy.
> Kruszyna
Kropelka

1. Data: 2003-02-19 07:49:23

Od: "Rima" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to tylko taka podpucha, a naprawde placi sie wiecej?
> Z gory dziekuje za odpowiedzi i cierpliwosc (YR byl chyba ze 100 razy) :))

A ja nie jestem zadowolona z produktow YR - jedyne co kupuje to takie
balsamy do ciała perfumowane po których ciało się świeci. Po szamponach mam
włosy strasznie wysuszone, albo dostaje lupiezu. Wszyscy zachwalali pomadke
te 100% roslinna - ok - jest moze w porzadku, ale... usta sa po niej
pomaranczowe:))) A fakt, ze promuja swoich klientow chyba najlepiej z tych
wszystkich firm wysylkowych...

1. Data: 2003-02-19 08:28:05

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rima" <r...@p...pl> wrote
> [...]
pomadke
> te 100% roslinna - ok - jest moze w porzadku, ale... usta sa po niej

juz po ptakach... Wyslalam :))

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-19 09:15:07

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
> "Rima" <r...@p...pl> wrote
> mam
> pomadke

> juz po ptakach... Wyslalam :))

Ale bedziesz miala okazje sama sie przekonac i ocenic. Jak zwykle zdania
sa podzielone. Nie wszystkim musi to samo pasowac i odpowiadac :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-19 19:47:57

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i czy przy odbiorze na poczcie koszty wysylki to 4,95, jak tam pisza,
czy
> to tylko taka podpucha, a naprawde placi sie wiecej?

Kruszynko, koszt wysylki przesylki za pobraniem na poczcie to minimum 9,50
(na konto bankowe)po ostatnich styczniowych podwyzkach, jak bedzie
przekazywana kwota przekazem pocztowym to jeszcze wiecej. To jeden z powodow
dla ktoych wole kupowac sama bez posrednictwa poczty
:-)
pozdrawiam
yewka - wroclaw

Prezent dla tesciowej