Yves Rocher - pytanie

1. Data: 2003-04-09 08:40:39

Temat: Yves Rocher - pytanie
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam ulotkę w YR (14 produktów po wyjątkowej cenie) i zastanawiam się
nad kupnem:
1. tusz do rzęs YRIA (dobry, czy coś a'la miernota z Avonu?)
2. lakier do paznokci YRIA (trwałe, czy odprysk po jednym dniu?)
3. Perfumowany żel pod prysznic (waham się pomiędzy zapachem róży a lilii) -
czy nie ma za intensywnego zapachu?
Co doradzacie?
Aha, i czy widziałyście z bliska te oferowane torebki? Są ok, czy takie
sobie?

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-09 09:03:36

Temat: Re: Yves Rocher - pytanie
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nad kupnem:
> 3. Perfumowany żel pod prysznic (waham się pomiędzy zapachem róży a

Odpusc sobie roze, ma bardzo sztuczny zapach zarowno zel pod prysznic jak i
balsam.
Zdecydowanie bardziej polecam lilie albo bez - oba zapachy sliczne.

mag.

1. Data: 2003-04-09 09:45:32

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Aha, i czy widziałyście z bliska te oferowane torebki? Są ok, czy takie
> sobie?

Nawet bardzo 'takie sobie' :-(
Zwykle plocienne z plastikowymi raczkami, zadziwiajaco male w porownaniu
z wrazeniem jakie robia na zdjeciu.
Biorac pod uwage, ze trzeba do niej doplacic to 'nie, nie i jeszcze raz
nie'...

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-04-09 10:57:38

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
Kasia wrote:

> [...]

z wrazeniem jakie robia na zdjeciu.
Biorac pod uwage, ze trzeba do niej doplacic to 'nie, nie i jeszcze raz

Zgadzam sie w 100%, wstyd z czyms takim wyjsc na ulice...

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-04-09 11:21:03

Temat: Re: Odp: Yves Rocher - pytanie
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:
(...)

> Ja także przeżyłam szok:-) jak je zobaczyłam. Beznadziejne, małe i po
> prostu brzydkie. Nie skusiłam się nawet na portmonetkę. Myślałam, że
> coś sobie kupię, aby dostać ją gratis, a tak to zaoszczędziłam:-)

Za to polecam plecaczek z jakiejś promocji, taki czarny. Wygodny i ma
mnóstwo kieszeni. Jeszcze dostałam dwa zabawne malutkie kubeczki
do kawy. Prawie byłam gotowa uwierzyć, że YR jest jedyną firmą, która
na upominki daje sensowne rzeczy, a nie coś pozbieranego z wysypiska
producenta.

Krycha

1. Data: 2003-04-09 11:34:22

Temat: Odp: Yves Rocher - pytanie
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

prostu brzydkie. Nie skusiłam się nawet na portmonetkę. Myślałam, że
coś sobie kupię, aby dostać ją gratis, a tak to zaoszczędziłam:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-09 11:54:59

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. tusz do rzęs YRIA (dobry, czy coś a'la miernota z Avonu?)

ja nie uzywam, ale moja mamunia i kolezanka ma i sa SZALENIE zadowolone,
wiec jak moze sie zdecydujesz zaryzykowac?

> 2. lakier do paznokci YRIA (trwałe, czy odprysk po jednym dniu?)

Nie wiem jak lakier, lae z serii YRIA mam puder w kremie i jestem baaardzo
zadowolona, jest swietny i jest to jedyny puder ktory mi
odpowiada:)))))))))))))))))

> 3. Perfumowany żel pod prysznic (waham się pomiędzy zapachem róży a
lilii) -
> czy nie ma za intensywnego zapachu?

Roze bleeeeeeeee:( al lilia:)))))))))))))))))))) jest sliczna, mam nawet
antyperspirant liliowy w kremie i jest czaderski:))
Jezeli chodzi o kosmetyki YR to ostatni procentuja;)

> Aha, i czy widziałyście z bliska te oferowane torebki? Są ok, czy takie
> sobie?

Te wszystkie smieci zawsze przychodza z paczka, bo jakos tak nie moge nie
zachaczyc i jak na razie to sprawdza mi sie parasoleczka i 2
kubeczki:)))))))
A torebki portmonetki i takie tam zawsze ida do szafeczki, niestety nie
zasluguja na odladanie swiatla dzinnego;)

Pozdrawiam cieplo,
A.

1. Data: 2003-04-09 12:10:38

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Tak więc tandetną torbe i portmonetkę proponuję uznać za wpadkę.

Też mi się tak wydaje...
w tym roku przed Bożym Narodzeniem dawali świecznik i mi osobiście
bardzo się on podoba, fajne mają też niektóre torby czy plecaczki. A
ostatnio dostałam pędzelek do malowania ust i do cieni 2 w 1 . Śliczny
gadżet. A z tą aktualna ofertą to chyba im naprawdę nie wyszło:( I
nawet nie było zniżki na 1 kosmetyk:-(

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-09 12:12:08

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> [...]
> do kawy. Prawie byłam gotowa uwierzyć, że YR jest jedyną firmą, która
> na upominki daje sensowne rzeczy, a nie coś pozbieranego z wysypiska

Ja miałam kiedyś naprawdę ladna apaszkę (choc bywały i tandetne), doskonałej
jakości, dużą kosmetyczkę, niezłą dużą torbę (może nie jakiś cud, ale
wielokrotnie się przydawała). A kilka lat temu, przed świętami dawali bombki
choinkowe - po prostu piękne....wieszamy je co roku.
Tak więc tandetną torbe i portmonetkę proponuję uznać za wpadkę.

Ola

1. Data: 2003-04-09 13:52:03

Temat: Re: Yves Rocher - pytanie-prezenty
Od: Zgaga <a...@d...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, czy prezenty od YR dostajecie tylko przy zakupach
wysyłkowych, czy w sklepie takze, ale trzeba sie upomniec.
Ja zapisałam się, tzn. dostałam kartę stalego klienta i na niej tylko
stepluja ``paczki`` przy zakupie powyzej 20 zl,
a jestem ciekawa co trzeba zrobic zeby tez dostawac prezenciki od YR.
Male a cieszy ;-)
Pozdrawiam Zgaga

Zostań doradcą kosmetycznym !!!!!!!
Faceci + stringi = ???