kosmetyki Faberlic

1. Data: 2003-04-09 08:45:08

Temat: kosmetyki Faberlic
Od: "Koka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
czy wiecie cos na temat kosmetykow tlenowych firmy FABERLIC? tz czy warto
ich uzywac i czy jest to fakatycznie jakas rewelacja?
pozdr

1. Data: 2003-04-09 09:50:20

Temat: Re: kosmetyki Faberlic
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koka wrote:

> witam!
> czy wiecie cos na temat kosmetykow tlenowych firmy FABERLIC? tz czy warto
> ich uzywac i czy jest to fakatycznie jakas rewelacja?

ja sobie kupilam krem-zel do biustu. nic nie robi, jest niewydajny i
rzadki, ladnie pachnie.

znajoma zaopatrzyla sie w wieksza ilosc kosmetykow - po szamponie
tlenowym dostala kosmicznego lupiezu, a krem z RNA sprawil, ze na twarzy
miala tarke.

podsumowujac: nie polecam. byc moze maja tam jakies cuda w zalewie
miernoty, podobnie jak Avon czy Oriflame, ale ja tego juz nie sprawdze.

xx.

Yves Rocher - pytanie
Zostań doradcą kosmetycznym !!!!!!!
Faceci + stringi = ???