Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze że broni nie czy?cił

From: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze że broni nie czy?cił
Date: Wed, 21 Jan 2004 08:49:57 +0100

Tue, 20 Jan 2004 19:01:36 +0100, "Specyjal" <s...@o...pl> pisze:

[Butność Amerykanów]
>No i co z tego, ze znajdzie sie ktos bardziej butny? Czy to ze ktos
>ukradl 10zl to ni ejest zlodziejem bo inny ukradl 20?

nie, ale piętnowanie złodzieja 10 zł, kiedy obok stoi taki, co okradł
100 pachnie manipulacją.

[...]
>Wiesz ale ja wole nie wierzyc w bzdury dlatego ze sa "poprawne
>politycznie".

Poprawne politycznie jest teraz wieszannie psów na Amerykanach,
takie mam wrażenie. Ich obrona jest mocno niepolitpoprawna.

[Al Capone]

>Po pierwsze Capone podatkow rzeczywiscie nie placil a nie wrobiono go
>przez oszukiwanie, takze przyklad jest zly.

No i Husajn jest faktycznie mordercą i tyranem.

[Kuba]
>Czyli cudownie sie zylo 1 potega na swiecie w cukrze -skad my to znamy..

Gdzie ja pisze, ze cudownie? Na karaibach w latach
50 chyba nigdzie nie było cudownie. Bogactwo się tworzy
latami, pokoleniami, oszczędnością, pracowitością, a nie
hop-siup i już.

Wg mojej wiedzy za Batisty było lepiej niż Castro.
Pisał o tym m.in. Armano Valavarez (pewnie się
pomyliłem w nazwisku).

[Broń BC w Iraku]

>Mieli parwo przypuszczac. Czy wywoalc wojne?

Mieli prawo przypuszczać. I mając doświadczenie
z Irakiem, należało zrobić to ostro, a nie cackac się.
Naprawdę wierzysz w dobre intencje Husajna?

> Zwlaszcza ze EU moglo wojne poprzec ale za pol roku.

Już w to wierzę :-)

[US Army]
[...]
>Mogli wygrac Wietnam ale nie chcieli sie bardzo wysilac.

Nie mogli. Mieli miliony hippisów na ulicah Waszyngtonu.
I tam tą wojnę przegrali.

>Czyli jednak wychodzi na to ze poza Europa demokracje USA wprowadzily
>tylko w Japonii (slownie jeden kraj).

A do licha z demokracją, jeśli gospodarka działa!
Dlaczego w latach 90-tych ludzie uciekali z
demokratycznego Wietnamu do niedemokratycznego
Hong-Kongu?
Dlaczego z demokratycznej Rodezji czy Republiki Środkowej
Afryki ludzie walili tabunami do skrajnie niedemokratycznej
Republiki Południowej Afryki, gdzie szalał Apartheid?

Bo dobrobyt jest ważneijszy od deokracji, IMHO

>I dlatego pisze ze tylko GB byla silna obok NIemiec.

GB była istotnie potęgą. Niemcy nie.

>Taak Miller dzisiaj mowi podobnie. Skad sie w Polsce bralo wtedy
>bezrobocie w takim bogatym-bogatszym pewnie od NIemiec kraju?

Nigdzie tak nie pisałęm.
Niemniej jest mi ideowo bliżej do ustroju II RP, z reformami
Grabskiego i silną ideą państwowości niż do państwa,
w którym żyjemy od 13 lat.

[III Rzesza]

>Poczytaj po prostu Suworowa, polecam wszystkie jego ksiazki (poza
>"powiesciami konspiracyjnymi")

Przecież czytałęm chyba wszystko Suworowa, co zostało
przetłumaczone. Bardziej jednak wierzę historykom niż
byłym agentom.

>Zreszta nie jest zadna tajmneica obecnie to ze nazisci mieli swoje
>poligony w Rosji, ze szkolili tam lotnikow, czolgistow. Skad sie zreszta
>wzial sojusz ZSRR-Niemcy?

Z wyrachowania i rozsądku. Nie przetrwał długo.
Nie uwierzę bez jakiegoś historycznego opracowania,
że Sowieci pomagali Hitlerowi w dojściu do władzy.

jemu pomagali przemysłowcy, antykominiści niemieccy,
socjaliści. Gdzie w tym towarzystwie ludzie spod
Międzynarodówki?????
--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich