Z Iraku do domu!!!

31. Data: 2004-01-19 22:02:20

Temat: Re: Z Iraku do domu!!!
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NelaBad" <m...@p...com> napisał w wiadomości
news:buhjp1$b47$1@inews.gazeta.pl...
> Jest... BURGUND, ale _CUDO_ doprawdy!:) Magnolia.

Podrzuc foto :-)

Magda

32. Data: 2004-01-19 22:34:39

Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze ?e broni nie czyści?
Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <buhh2l$1g8d$1@news.atman.pl>, ze m...@o...pl
twierdzi...
| Niech nikt nie wymaga ode mnie
|
|Nie musisz chwalic.

to, i poprzednie zdania tyczyly sie A.G. i jego "I zamiast go za to
szanować i wychwalać jego odwagę"

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

33. Data: 2004-01-19 22:49:23

Od: Andrzej Garapich <n...@...nie.bedzie> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jan 2004 15:32:20 +0100, "Specyjal" <s...@o...pl> wrote:

> A tak w ogole to oficjalna propaganda byla taka ze jada
> ochotnicy.

Oficerowie. Żołnierze chyba nie. Ale jakie to ma znaczenie.
Nawet jeśli jest ochotnikiem - tym bardziej nalezy mu się szacunek.
Nabierze doświadczenia, bedzie lepszym żołnierzem i będzie
mógł skuteczniej bronic nas tutaj.

Nasze bezpieczeństwo to nie jest tylko Korpus Ochrony Pogranicza.

> I zebysmi mogli siedziec bezpiecznie w domu nie trezba bylo
> wysylac wojska do Iraku, zeby bin Laden wypominal to nam pozniej.

Myśle, że jesteśmy jednak bezpieczniejsi walcząc przeciwko
mordercom niż udając, że nas w ogóle nie ma.

pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

34. Data: 2004-01-19 22:49:25

Od: Andrzej Garapich <n...@...nie.bedzie> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 17:21:11 +0100, Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote:

>He ? Masz problemy z polem 'Od' ?

Opsss. Sorry.

35. Data: 2004-01-19 22:49:27

Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - może do Czech
Od: Andrzej Garapich <n...@...nie.bedzie> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jan 2004 20:14:14 +0100, "KELGO" <k...@K...pl> wrote:

>Ta... Mogę siedzieć w domu bezpiecznie, bo dotąd zagrażali mi Irakijczycy.

No gratuluje szerokości spojrzenia.
W ogóle nie ma znaczenia fakt, że jesteśmy sojusznikami USA. W ogóle
nie ma znaczenia, że USA są supermocarstwem. W ogóle nie ma znaczenia,
że jesteśmy w pakcie wojskowym. I wogóle nie ma znaczenia, że my też
możemy pewnego dnia znaleźć się w takiej sytuacji, jak Kuwejt 13 lat
temu. I wyobraz sobie, że gdzieś w jakims malym panstewku beda
dyskutowac, po co maja umierac za Warszawe. Juz kiedys to bylo:
"Nie chcemy umietrac za Gdansk". Ciekawe czy wiesz, o co chodzilo?

>Chłopcy co pojechali w poszukiwaniu przygody i dolarów są super bo nasi...

Bo sa odwazni. Wole miec odwazne wojsko, niz takie, ktore sie boi isc
na wojne.

>Inwazji na Czechosłowację też dokonali nasi bohaterowie na rozkaz Wielkiego
>Przyjaciela.

Chyba Ci sie cos pomylilo.... I to mocno.

36. Data: 2004-01-19 22:49:29

Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze że broni nie czyścił
Od: Andrzej Garapich <n...@...nie.bedzie> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jan 2004 20:49:29 +0100, "Specyjal" <s...@o...pl> wrote:

>I rozumiem ze cieszysz sie z tego ze w imie interesow mocarstwa ktore
>nieszczegolnie powaza Polska, polscy zolnierze zabijaja Irakijczyków?

O ile wiem, to Polscy zolnierze zabija tych, ktorzy chca zabic
Polskich zolnierzy. No to faktycznie - paskudni sa. Powinni pokojowo
wzywac do zaprzestania ostrzalu.

>Czy Hussajn zabranial ci czytac Mickiewicza?

Nie. Robil cos znacznie gorszego. Gazowal cywilow na ten przyklad.
Albo masowo wsadzal do wiezien swpoich przeciwnikow politycznych.
Rozumiem, że Cię to kompletnie nie obchodzi i jak coś nie zagraża
Twojemu nosowi, to Cię to wali.

OK, mozna i tak. Saddam np. szkolił u nas swoich terrorystów.
A to mogło mieć ogromne konsekwencje dla nas - tutaj żyjących.

37. Data: 2004-01-19 22:54:17

Od: Andrzej Garapich <n...@...nie.bedzie> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 21:56:15 +0100, Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote:

>Ja rowniez. A jeszcze bardziej bym sie cieszyla, gdyby w ogole tam nie
>pojechal.

A ja odwrotnie. Uważam, że to coś wielkiego, że tam pojechał.
Że postanowił narazić życie, żeby komuś gdzies było lepiej.
Że dzieki Polakom, którzy tam się poświęcają, my tutaj możemy się
czuć choć odrobinę bezpieczniej.

Myśle, że taki symboliczny udział polskich żołnierzy może kiedyś
nam sięzwrócić zupełnie niesymbolicznie. Okaże się, że tylko dzięki
temu, będą się z nami bardziej liczyli nasi wrogowie. A to nie jest
bez znaczenia.

38. Data: 2004-01-19 23:26:44

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <n...@...nie.bedzie> napisał w
wiadomości news:inno00d5tvhgr7esl258m8ahftodi0k9uo@4ax.com...

> Oficerowie. Żołnierze chyba nie. Ale jakie to ma znaczenie.
> Nawet jeśli jest ochotnikiem - tym bardziej nalezy mu się szacunek.

Jesli zolnierz nie chce sie bic to wynocha, darmozjadzie!

> Nabierze doświadczenia, bedzie lepszym żołnierzem i będzie
> mógł skuteczniej bronic nas tutaj.

Oczywiscie m.in dlatego popieram ta akcje. chociaz pacyfikacja odleglych
kulturowo Arabow to nie to samo co np. pacyfikacja Niemcow albo Rosjan.

> Myśle, że jesteśmy jednak bezpieczniejsi walcząc przeciwko
> mordercom niż udając, że nas w ogóle nie ma.

Tyle ze US Army poradzilaby sobie dobrze bez nas, majac tylko nasze
polityczne wsparcie.

Pozdrawiam

> Kto w młodości był socjalistą
> ten na starość będzie świnią

Prawdziwsze wedlug nmie jest jednak te zdanie ktore bylo pierwsze "Kto w
mlodosci nie byl socjalista ten na starosc bedzie swinia"
Przeciwienstwem socjalizmu w czasach powstawania przyslowia byl
konserwatyzm i to naprawde zaprzanski, zacofany, stad sie chyba wzielo
to powiedzenie.

39. Data: 2004-01-19 23:38:58

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <n...@...nie.bedzie> napisał w
wiadomości news:onno00dgns1pf8ojchqddmo5pc4r0scetd@4ax.com...

> O ile wiem, to Polscy zolnierze zabija tych, ktorzy chca zabic
> Polskich zolnierzy. No to faktycznie - paskudni sa. Powinni pokojowo
> wzywac do zaprzestania ostrzalu.

O ile wiem to Sowieci zabijal tylko tych ktorzy chcieli ich zabic.
To typowa propaganda i nie warto poslugiwac sie takimi sloganami. Chce
sie czy nie ale zolnierze z armi Saddama sa zolnierzami swojego kraju i
nie mozna wmawiac calemu swiatu, ze to terrorysci a ludnosc mijescowa w
ogole ich nie lubi.

> [...]
> Albo masowo wsadzal do wiezien swpoich przeciwnikow politycznych.
> Rozumiem, że Cię to kompletnie nie obchodzi i jak coś nie zagraża

Czytaj dokladniej posty, pisalem ze jestem za wojna z Irakiem. Natomiast
jaki paskudny by nie byl Husajn to nie mozna naciagac rzeczywistosci i
wmawiac Polakom ze zagrazal naszemu krajowi, nie mial nawet broni
chemicznej. W Chinach, Korei, Pakistanie i wielu innych krajach sa
lamane prawa czlowieka ale US Army tam nie jedzie. Wiecej USA, wspiera
niektore rezimy.
Pomoglismy USA bo mielsimy na tym skorzystac, jak na razie czekamy a w
miedzyczasie Polakow poddaje sie takim samym obosttrzeniom jak jawnych
wrogow USA (zdjecia na granicy)

> OK, mozna i tak. Saddam np. szkolił u nas swoich terrorystów.
> A to mogło mieć ogromne konsekwencje dla nas - tutaj żyjących.

A o ilu terrorystach od Saddama slyszales zeby wysadzili cos w innym
kraju? (no poza Iranem) Ta "antyterrorystyczna wojna" to wielkie
klamstwo propagandy. Teraz juz pewnie nikt nie pamieta ale jak padlo
World Trade Center to od razu w gazetach Amerykanie pisali ze to sprawka
Husajna ale jakos tak wyszlo ze zrobil to Osama, wiec trzeba bylo
poczekac z wywolaniem wojny.

40. Data: 2004-01-20 00:23:16

Od: Andrzej Garapich <n...@...nie.bedzie> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 00:38:58 +0100, "Specyjal" <s...@o...pl> wrote:

>O ile wiem to Sowieci zabijal tylko tych ktorzy chcieli ich zabic.

Oj, właśnie nie. Zabijali tych, którzy mieli niewłaściwie urodzonych
rodziców, mieli za dużo ziemi, należeli do innego narodu, znali
Lwa Trockiego albo dostali sie do niewoli i soiedzieli na Zachodzie
w oflagu.

Polscy zołnierze nie prowadzą wojny na froncie. Ochraniają
infrastrukture, uruchamiaja przemysł, urzeedy, szpitale itp.
Za kilka miesiecy, kiedy zacznie sie realizacja kontraktow
na odbudowe Iraku, ochrona inwestycji bedzie absolutnie
konieczna.
Jesli chcemy wygrywac przetargi i odbudowywac Irak, musimy miec
tam swoich ochroniarzy.

> ale zolnierze z armi Saddama sa zolnierzami swojego kraju i
> nie mozna wmawiac calemu swiatu, ze to terrorysci a ludnosc
> mijescowa w ogole ich nie lubi.

Hmmmm... Zawsze sie znajda tacy, co beda przeciw.
Przeciez my wiemy, ze dobrze ze obalili Saddama.
I dla nas, i dla Iraku. Wiec o co chodzi? Ze nie wszyscy
Irakczycy sa o tym przekonani?

> [...]
>wmawiac Polakom ze zagrazal naszemu krajowi, nie mial nawet broni
>chemicznej. W Chinach, Korei, Pakistanie i wielu innych krajach sa

Tak, to prawda. I uwazam, ze USA powinny przestac handlowac z tymi
krajami (zwlaszcza Chinami), albo zrobic to, co w Afganistanie, Iraku
czy Granadzie.

> ale US Army tam nie jedzie. Wiecej USA, wspiera
> niektore rezimy.

Hmmm... czy mozesz podac jakies szczegoly?
Wiem o Arabii Saudyjskiej, ale to inna historia. Ale jakie
jeszcze rezimy DZISIAJ wspiera USA? Czasy zimnej
wojny i grania roli Wujka Sama chyba na razie minely.

>Pomoglismy USA bo mielsimy na tym skorzystac, jak na razie czekamy a w
>miedzyczasie Polakow poddaje sie takim samym obosttrzeniom jak jawnych
>wrogow USA (zdjecia na granicy)

No, tez mi sie to podoba :-)

Zwroc uwage na jedno: Ci wszyscy ludzie przyjezdzaja do USA jako
turysci. Tzn. maja wize turystyczna. A urzednik USA pyta sie, czy aby
nie chcesz pracowac? Nie - odpowiada, alez skad. I urzednik udaje ze
wierzy. Naprawde uwazasz, ze USA postepuje tutaj okrutnie?

Z tego, co mowia znajomi (nigdy w USA nie bylem), toi jak ktos
ma wize sluzbowa, to takiej procedury nie przechodzi.
I jak naprawde jestes TURYSTA, to tez cie traktuja jak czlowieka.

>A o ilu terrorystach od Saddama slyszales zeby wysadzili cos w innym
>kraju? (no poza Iranem)

Hussajn wspiral np. OWP.

> [...]
>World Trade Center to od razu w gazetach Amerykanie pisali ze to sprawka
>Husajna ale jakos tak wyszlo ze zrobil to Osama, wiec trzeba bylo

Naprawde uwazasz, ze Husajn nie probowal wyprodulowac broni jadrowej?
Nigdy? Ani chemicznej lub biologicznej? Przeciez inspekcje po wojnie
w 1991 potwierdzaly to. Kupowal naukowcow z Rosjii, mial reaktory. I
co Myslisz, ze tak sam z siebie zrezygnowal i odpuscil? Myslisz, ze
gdyby nie ciagla presja ze strony USA, to nie probowalby tej broni
wyprodulowac? Razem z rakietami, mogacymi dosiegnac celow
w Europie?

Przeciez te instalacje byly. Widzieli je inspektorzy. Potem Saddam
ich wyrzucil. I jak wymuszono ich powroc, to broni nie bylo. To co?
Rozplynela sie?

kryzys czy...? [dłuuuuuuugie]
Konkurs sadownictwa rodzinnego
"Rodzina" wybyła na weckend...