"Rodzina" wybyła na weckend...

1. Data: 2004-01-16 19:00:45

Temat: "Rodzina" wybyła na weckend...
Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

...i nie ma kogo czytać :(
...i nie ma z kim dyskutować :(
...ciekawe co (ps)rodzina teraz porabia i jakie ma plany na weckend:)

Wszystkim miłego weekendu życzę !
To pisałam JA - Tashunko / sama w piątkowy wieczór przed kompem, bo chłopki
moje trzy bawią się origami:) /

2. Data: 2004-01-17 07:38:18

Temat: Re: "Rodzina" wybyła na weckend...
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bu9cd9$jm8$1@news.onet.pl...

> ...ciekawe co (ps)rodzina teraz porabia i jakie ma plany na weckend:)

Ja wczoraj o owej porze byłam na kolacji służbowej (na szczęście - w
strojach dowolnych)

Dziś - również praca, a potem - pizza z salami i pepperoni (tylko najpierw
trzeba kupić pepperoni...), mycie podłóg, czytanie o smokach, budowanie
dinozaurów z klocków, a w niedzielę - rodzinny obiadek u moich rodziców...

pozdrawiam

Monika

3. Data: 2004-01-17 08:04:06

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszystkim miłego weekendu życzę !
> To pisałam JA - Tashunko / sama w piątkowy wieczór przed kompem, bo

Jak Tashunek pisał to nasza część rodziny spożywała hot-doga w
dekadenckim lokalu zadymionym fajkami jak nasza kotłownia, a potem
konsumowała w wyrku wino (czerpię z zacnych wzorców) - do niczego nie
doszło bo już wcześniej doszło ;))))

A teraz rodzina jedzie na zakupy...

brow(J)arek

4. Data: 2004-01-17 12:13:55

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tashunko napisał:
> ....ciekawe co (ps)rodzina teraz porabia i jakie ma plany na weckend:)

W piatek wieczorem konfigurowalam mozzille, bo mam wreszcie dostep do
serwera news.

W sobote bede robic nie wiem co, a w niedziele mam gosci :)

> Wszystkim miłego weekendu życzę !

Nawzajem :)

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

5. Data: 2004-01-17 19:26:32

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A my się sobą cieszymy i kochamy - po prostu :) Magnolia.

6. Data: 2004-01-17 22:25:34

Temat: Odp: "Rodzina" wybyła na weckend...
Od: "Carlos" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A my (tzn. ja, moja TZ, jej mama i brat) wypilismy dzis wieczor
piweczko (mniam) i pogryzalismy chipsami. Byla tez bita smietana
z orzeszkami i czekolada, no i benefis Wiktora Zborowskiego,
a wczesniej bylismy na jaselkach prowadzonych przez moja TZ,
a nasza coreczka szalala ze swoja kuzynka, ktora wlasnie przyszla.
:-)
No a gdy przyszla 21sza musialem jechac do.. domu (!?!)

--
Carlos i Dziewczynki (jeszcze bez mieszkania)

7. Data: 2004-01-18 15:30:21

Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

NelaBad <m...@p...com> wrote:

> A my się sobą cieszymy i kochamy - po prostu :) Magnolia.

Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?
Odp: Odpowiadanie nad cytatem.
Pyt: Co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

P, NMSP

8. Data: 2004-01-18 18:18:51

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dinozaurów z klocków, a w niedzielę - rodzinny obiadek u moich rodziców...

A ja w sobotę trochę na odwrót:) Najpierw sprzątanko i zabawy, a po południu
pizza:)
Chyba brow(J)arek mnie nie oskubie jak walnę krypciochę i powiem na forum,
że robi reeeeeweeelacyjną pizzę!!! Pochłonęliśmy szybciutko ale smak jeszcze
czuję i w zasadzie mogłabym zjeść następną:))) Kawusia i ciacha były równie
pyszne, ale najważniejsze , ze bardzo milutko spędziliśmy sobotnie
popołudnie i wieczór i nasze bąble też:))))

A niedziela skończyła się dla mnie siedzeniem w domku z młodsza latoroślą,
bo się bardzo rozchorowała, a starsza była z tatusiem na wyścigach
samochodowych:)

Przed nami jeszcze wieczorek, noc - oby Bartoszek nie miał znów ataku :(, a
jutro ...do pracy:(

Pozdrawiam ...po weekendzie w zasadzie:)
***Tashunko*** ( z tulącym się od rana, zapewniającym o wielkiej miłości i
kaszlącym strasznie Bartoszkiem, który siedzi mi na kolanach i pyta co
piszę...)

9. Data: 2004-01-18 20:31:49

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości

> Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
> Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?
> Odp: Odpowiadanie nad cytatem.
> Pyt: Co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

Przyjęłam z uśmiechem na twarzy:), bo nie podzielam stanowiska ani w kwestii
denerwowania, ani zła, ani tym bardziej normalności. Magnolia.

sedziowie rodzinni
Proszę o porad
Re: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... :)
Uwaga Konkurs!
[DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... było zadzrość o czat