Re: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... :)

1. Data: 2004-01-16 12:10:38

Temat: Re: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... :)
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Misia" <m...@m...org> napisał w wiadomości
>
> Dobre. Już od pewnego czasu czytam listę i coraz bardziej mi się
> podobasz. Twojego maila pokazałam nawet meżowi. Bardzo mu się
> podobało.

Hmmm.... czy ja JUŻ mam byc "zazdrosna" ????

:-))))))

iw.ona (żona tego wspaniałego mężczyzny, z szerokim usmiechem na twarzy
:-))))) )

P.S Czasem tez mnie On "trochę" wkurza, ale co tam ... . Piszę, żeby nie
było, że to On taki bez wad jest , ale szaaaaaaa :-))

2. Data: 2004-01-16 12:14:33

Od: "iw.ona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

upssssssss..
Pomyłka - miało iśc z mojego konta

iw.ona

3. Data: 2004-01-17 20:38:09

Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Nie martw się. Nie musisz być zazdrosna, bo mimopewnych kryzysów w
naszym małżeństwie ciagle jestem zakochana tylko w moim mężu. :)

Zresztą jestem wzrokowcem i same ładne słówka nie robią na mnie
wrażenia.:)

Misia
--
gg: 3801564

4. Data: 2004-01-17 21:12:32

Od: "iw.ona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naszym małżeństwie ciagle jestem zakochana tylko w moim mężu. :)
>
> Zresztą jestem wzrokowcem i same ładne słówka nie robią na mnie

Hmmm .... tak sobie tylko żartowałam :-))

iw.ona przesyła pozdrowionka

Uwaga Konkurs!
[DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... było zadzrość o czat
Zerwanie z rodziną a opieka nad chrześniakami
Zazdrość o faceta przy telewizorze
ludzie pomozcie