Z Iraku do domu!!!

11. Data: 2004-01-19 09:51:42

Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze że broni nie czyścił
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ijon wrote:

> Zadne przekonania nie usprawiedliwiaja takiich zlosliwosci

Dlaczego ?

Dunia

--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

12. Data: 2004-01-19 14:22:15

Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - dobrze ?e broni nie czyści?
Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Jan 2004 10:51:42 +0100, Dunia <d...@n...o2.pl>
pisze:

>Dlaczego ?

Bo są wredne, paskudne i chamskie.

Mąz Neli pojechał tam między inymi po to, żebyś sobie
mógł siedzieć bezpiecznie w domu. I zamiast go za to
szanować i wychwalać jego odwagę, pozwalasz sobie
na złośliwości. Jak napisała Monika - wielki z Ciebie bohater.

Żeby była jasność: tutaj kompletnie nie mają znaczenia
poglądy Neli, jej męża i innych grupowiczów, na temat
sensu wyjazdu do Iraku. Decyzję, że jedziemy podjął
prezydent. Koniec kropka. Reszta, to są rozkazy.
Nie chciałbym być broniony przez armię, która kwestionuje
rozkazy.

Ale się wkurzyłem...

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

13. Data: 2004-01-19 14:32:20

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <g...@n...ma.maila> napisał w
wiadomości news:pmpn00l86m6pc2evcncuqeo4nh7q33bk99@4ax.com...
> [...]
> prezydent. Koniec kropka. Reszta, to są rozkazy.
> Nie chciałbym być broniony przez armię, która kwestionuje

Pomijajac klotnie, to no coz jak sie jest w wojsku to trzeba wykonywac
rozkazy i nie mozna sie tlumaczyc ze kazali. Jak sie nie podoba to
dowidzenia. A tak w ogole to oficjalna propaganda byla taka ze jada
ochotnicy. I zebysmi mogli siedziec bezpiecznie w domu nie trezba bylo
wysylac wojska do Iraku, zeby bin Laden wypominal to nam pozniej.

14. Data: 2004-01-19 17:36:53

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <g...@n...ma.maila> napisał w wiadomości

> Ale się wkurzyłem...

Wcale Ci sie nie dziwie.
Niektorzy maja wizje wieeeelkich pieniedzy jakie ze soba przytarga zolnierz
wracajacy z Iraku i co za tym idzie chora zazdrosc ich zzera.Zenada....

Magda

15. Data: 2004-01-19 18:49:19

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Jan 2004 19:29:14 +0100, na pl.soc.rodzina, Dunia napisał(a):

> Niektorzy po prostu nie ekscytuja sie telewizyjna propaganda i tyle.

Nie chodzi (mam taką nadzieję) o to, że żołnierz pojechał do Iraku. A jeśli
jednak o to chodzi, to ja przepraszam.
IMO rzecz w tym, że czekała na niego babka bojąc się czy mąż wróci cały. Co
za różnica czy mu ktoś kazał czy może sam chciał tam pojechać? Robicie z
tego wątku przepychankę polityczną nie mającą nic wspólnego z tym co czuje
NelaBad.

Osobiście bardzo się cieszę, że facet Neli wrócił. Szczególnie gdy sobie
pomyślę, że moja żona mogłaby z powodu jakiegoś wypadku nie wrócić nigdy do
domu.

puchaty

16. Data: 2004-01-19 18:52:17

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> ROTFL.
> Niektorzy po prostu nie ekscytuja sie telewizyjna propaganda i tyle.

Ja sie nie ekscytuje telewizyjna propaganda tylko podziwiam zolnierzy ich
rodziny i m in mojego znajomego ,ktory w Iraku nastawia karku.

Magda

17. Data: 2004-01-19 19:03:54

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Osobiście bardzo się cieszę, że facet Neli wrócił. Szczególnie gdy sobie
> pomyślę, że moja żona mogłaby z powodu jakiegoś wypadku nie wrócić nigdy

Ciesze sie Puchaty ze tak do tego podchodzisz.Dzieki za to co napisales.

Pozdrawiam.Magda

18. Data: 2004-01-19 19:14:14

Temat: Re: Z Iraku do domu!!! - może do Czech
Od: "KELGO" <k...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mąz Neli pojechał tam między inymi po to, żebyś sobie
> mógł siedzieć bezpiecznie w domu. I zamiast go za to
> szanować i wychwalać jego odwagę, pozwalasz sobie
> na złośliwości. Jak napisała Monika - wielki z Ciebie bohater.

Ta... Mogę siedzieć w domu bezpiecznie, bo dotąd zagrażali mi Irakijczycy.
Chłopcy co pojechali w poszukiwaniu przygody i dolarów są super bo nasi...
Inwazji na Czechosłowację też dokonali nasi bohaterowie na rozkaz Wielkiego
Przyjaciela.

Równie szanuje i tych z Czech i tych co w kamizelach kuloodpornych strzelają
do cywilów w Iraku. Bohaterowie z piekła rodem.

Stefanek

19. Data: 2004-01-19 19:17:58

Od: "KELGO" <k...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgaduje, ze Ty cale zycie w łapciach przed TV, a swoja niezgode na
> rzeczywistosc i decyzje wladz manifestujesz tylko anonimowymi postami na
> grupy ??

Ja wręcz popieram swoim NAZWISKIEM tą rzeczywistość. Ja naprawdę się cieszę,
że on wrócił.
I teraz NOWI i WYPOCZĘCI koledzy strzelają do Irakijczyków broniąc moich
interesów. Bym mógł siedzieć przed telewizorem, Mickiewicza czytać, Pazurę
oglądać...

Stefanek

20. Data: 2004-01-19 19:49:20

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KELGO" <k...@K...pl> napisał w wiadomości
> Ta... Mogę siedzieć w domu bezpiecznie, bo dotąd zagrażali mi Irakijczycy.
> Chłopcy co pojechali w poszukiwaniu przygody i dolarów są super bo nasi...

Zalosny jestes.

> Równie szanuje i tych z Czech i tych co w kamizelach kuloodpornych
strzelają
> do cywilów w Iraku. Bohaterowie z piekła rodem.

Sny niespokojne miales?

Magda

kryzys czy...? [dłuuuuuuugie]
Konkurs sadownictwa rodzinnego