Z Pirimorem na porzeczki?

1. Data: 2002-05-27 12:36:41

Temat: Z Pirimorem na porzeczki?
Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można ten środek używac także do oprysku porzeczek? Na szczytowych
pędach mrówki założyły sobie hodowlę mszyc (w zwiniętych najmłodszych
listkach).

Pozdr.
Olivia

2. Data: 2002-05-27 19:02:54

Temat: Re: Z Pirimorem na porzeczki?
Od: "Roman Gabryszak" <r...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jest to najskuteczniejszy środek na mszyce ponieważ działa gazowo tzn
może wnikać do wewnątrz zwiniętych liści. Idealny dla działkowców ze względu
na krótką karencję.
Roman

3. Data: 2002-05-27 19:33:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tzn
> może wnikać do wewnątrz zwiniętych liści. Idealny dla działkowców ze

Z jakiej pozycji to mówisz?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

4. Data: 2002-05-28 09:33:46

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezpieczniej będzie zwinięte listki oderwać, a resztę pędów umyć wodą pod
ciśnieniem . U mnie działa, pod warunkiem powtarzania zabiegu co kilka dni.
Chemia na sadowniczych roślinach, to chyba nie najlepszy pomysł.

Edyta

5. Data: 2002-05-28 12:40:49

Temat: Odp: Z Pirimorem na porzeczki?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dni.
> Chemia na sadowniczych roślinach, to chyba nie najlepszy pomysł.

Ta mszyca nie wyrządza na porzeczkach większych szkód - zerwać zaatakowane
liście w zupełności wystarczy.

Pozdrawiam, Basia.

Rododendron
Araucaria Araucana (Monkey-puzzle tree, Araucaria du Chili)
Andrzej Fogg alias jan_jr aresztowany!
spulchnianie ziemi
trawnik - problem