Z cyklu: co przywieźć z...

11. Data: 2007-07-31 21:09:08

Temat: Re: Z cyklu: co przywieźć z...
Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ARKÓDIÓSZ" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:f8nvj7$snu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Malina swoja dziewczyna :)

Arkadiuszu, przeze mnie wystajesz niektorym paniom z KF'a :)))))))

12. Data: 2007-07-31 21:58:27

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mailna pisze:

> Arkadiuszu, przeze mnie wystajesz niektorym paniom z KF'a :)))))))

Ja to tak sobie mysle ze tym paniom jeszcze cos poza mna wystaje i na
pewno nie z KF'a ;-)

Pozdrawiam
Cie Serdecznie

13. Data: 2007-08-02 08:52:12

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga"

> BTW - zdaje się, że wycofali z Rossmana mój ulubiony olejek do demakijażu
> oczu (mała biała plastikowa buteleczka), cena ok. 3 zeta. Idealny. Gdybym
> wiedziała, że zniknie z półek, kupiłabym kilka na zapas. Muszę poszukać
> czegoś równie dobrego i taniego. Coś poradzicie?
> Ma być w formie olejku, łatwo zmywać wodoodporna maskarę.

Dzięki, O BS zupełnie zapomniałam - masła, żele... :)
W Rossmanie wycofali też mój najulubieńszy peeling brzoskwiniowy w brązowym
słoiku. Podobno zmieniają opakowania... Zerknij na Rival de Loop - ostatnio
wybrałam ich peeling, tańszy i lepiej pachnie (skrobie też niezgorzej, choć
nie tak jak tamten brzoskwiniowy).

Uważaj z toppostowaniem.

C.

14. Data: 2007-08-04 07:49:33

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 31 Jul 2007 17:59:53 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@b...maila> i powiedziała:

> Pozdrawiam Pania "sq4ty". Czyzby kolejna biurwa ktora jest w stanie
> zintegrowac na zawolanie
> slrna z tinem?? :)

Zintegrować slrna z tinem? Po co? Chciałoś błysnąć, ale nie wyszło.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

15. Data: 2007-08-04 21:01:49

Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnfb8bsd.m3b.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Zintegrować slrna z tinem? Po co? Chciałoś błysnąć, ale nie wyszło.

Po jajco.
I pewnie wiesz tyle samo co ta cala sq4ty?
Chodzilo konkretnie o "podczepienie" slrnpull do tina, i nie mam zamiaru ci
tlumaczyc po co to komus potrzebne, skoro zadajesz takie pytania.

16. Data: 2007-08-05 13:45:39

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości
> Zintegrować slrna z tinem? Po co? Chciałoś błysnąć, ale nie wyszło.

O, to coś napisał, widzę, bo mi mój KF (!!! hehe) gozablokował i nie
widziałam.

Ale to kolejny mądruś, który uważa, że ma doczynienia z debilami i przyszedł
się pomądrzyć, bo myśli, że podreperuje tym swe nadwątlone ego.

M.

17. Data: 2007-08-05 19:32:27

Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> O, to coś napisał, widzę, bo mi mój KF (!!! hehe) gozablokował i nie
> widziałam.

no trudno, nic nie zrobie ze mnie zablokowalas...

> Ale to kolejny mądruś, który uważa, że ma doczynienia z debilami i
> przyszedł się pomądrzyć

No cos Ty, wcale tak nie uwazam sq4ty.
Przy okazji przepraszam tez Zuzanke za moje chamskie zachowanie...
Naprawde byla kiedys potrzeba zintegrowania tych dwoch klientow news, i to
sie elegancko udalo.

18. Data: 2007-08-07 04:20:11

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 4 Aug 2007 23:01:49 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@b...maila> i powiedziała:

> Po jajco.
> I pewnie wiesz tyle samo co ta cala sq4ty?

Nie wiem, ile wie "ta cala sq4ty", swojej wiedzy tez nie zamierzam
wyceniac.

> Chodzilo konkretnie o "podczepienie" slrnpull do tina, i nie mam zamiaru ci
> tlumaczyc po co to komus potrzebne, skoro zadajesz takie pytania.

To nie bylo pytanie, to bylo niejakie zdziwienie. Rzeczywiscie - nie
bylo po co sie pytac. Milego zycia.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

19. Data: 2007-08-07 13:44:47

Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnfbfsnr.239.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Nie wiem, ile wie "ta cala sq4ty"

Cos czuje, ze jej wiedza miesci sie w standardach obowiazujacych juz od
ladnych kilku lat, nie tylko w usenecie...

> To nie bylo pytanie, to bylo niejakie zdziwienie. Rzeczywiscie - nie
> bylo po co sie pytac. Milego zycia.

Zdziwienie?
Na szczescie FreeBSD jest na tyle wdziecznym systemem, ze Pani sq4ty jest na
dzien dobry eliminowana z mozliwosci zapoznania sie z podobnym problemem na
styku slrn - tin :)

Biała glinka na trądzik?
co do czerwonej sukienki?
sprawdzony sklep online