Z cyklu: co przywieźć z...

1. Data: 2007-07-30 12:26:38

Temat: Z cyklu: co przywieźć z...
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

mój TZ niedługo się wybiera do Londynu i obiecał mi przywieźć kosmetyki,
jakie sobie zamarzę. Więc co warto przywieźć, czego nie ma w Polsce?
Pamiętam, że Beth Winter coś kiedyś wspominała o teskowych nawilżających
balsamach, ale nie mogę namierzyć tego wątku :(

Czarnulka

2. Data: 2007-07-30 15:56:34

Temat: Re: Z cyklu: co przywieźć z...
Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście the Body Shop.
Choć jest już w Warszawie - to w Anglii lepszy wybór, wszystko tańsze i
fajne promocje, których w Polsce brak.
Poza tym, gdybym wybierała dla siebie, wybrałabym zwykłe kosmetyki z
sieciówki The Boots, np. z serii Botanics, responsive moisture lotion.
No i zdecydowanie oliwka do ciała z Boots. Nigdy nic lepszego nie miałam.
Kupiłabym od razu kilka butelek. :))

BTW - zdaje się, że wycofali z Rossmana mój ulubiony olejek do demakijażu
oczu (mała biała plastikowa buteleczka), cena ok. 3 zeta. Idealny. Gdybym
wiedziała, że zniknie z półek, kupiłabym kilka na zapas. Muszę poszukać
czegoś równie dobrego i taniego. Coś poradzicie?
Ma być w formie olejku, łatwo zmywać wodoodporna maskarę.

Pozdrawiam,

o.

3. Data: 2007-07-30 18:57:00

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka pisze:
> [...]
> Pamiętam, że Beth Winter coś kiedyś wspominała o teskowych nawilżających
> balsamach, ale nie mogę namierzyć tego wątku :(

a mosze tak maseczka z londynskiego stolca prosto z dupy

pozdrawiam
emerytowany konsultant ajvon

4. Data: 2007-07-30 21:12:36

Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ARKÓDIÓSZ" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> a mosze tak maseczka z londynskiego stolca prosto z dupy

Arku, to naprawde nie ma sensu :)
Daj spokoj...

5. Data: 2007-07-30 21:38:39

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mailna pisze:

> Arku, to naprawde nie ma sensu :)
> Daj spokoj...

dobsze skarbie :*

6. Data: 2007-07-30 22:40:50

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malina, z idiotami się nie dyskutuje, tylko wrzuca do killfile'a.
Dyskutując z nim i - co gorsza - cytując jego żałośne posty powodujesz
tylko, że osoby, które już wrzuciły go do KFa znowu go muszą czytać.

--
Nika
Pisz tutaj

7. Data: 2007-07-31 15:26:09

Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> Malina, z idiotami się nie dyskutuje, tylko wrzuca do killfile'a.

Tylko nie "Malina"! Wypraszam sobie.
To pokaz mi ten swoj outlookowy killfile :)))))))))

> Dyskutując z nim i - co gorsza - cytując jego żałośne posty powodujesz
> tylko, że osoby, które już wrzuciły go do KFa znowu go muszą czytać.

Myslisz ze osoby na tej grupie dyskusyjnej (nie wylaczajac Ciebie) naprawde
zdaja sobie
sprawe z tego, czym jest killfile? No cos Ty, nie zartuj :))))))))
Przekonaj mnie ze jest inaczej :DDD

Pozdrawiam
Mailna

8. Data: 2007-07-31 15:40:43

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mailna" <m...@b...maila> napisał w wiadomości
> [...]
naprawde
> zdaja sobie
> sprawe z tego, czym jest killfile? No cos Ty, nie zartuj :))))))))

Ohoho, pan Mądruś się odezwał (albo pani Mądrusiowa). Co, pewnie jesteśmy na
informatyce na jakiejś prywatnej szkółce i już wszystkie rozumki
pozjadaliśmy? A może sami nie do końca wiemy, co to jest killfile i jestesmy
zwykłym zarozumiałym lamerkiem, co to chce wszystkich po kątach
porozstawiać?

M.

9. Data: 2007-07-31 15:59:53

Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jestesmy
> zwykłym zarozumiałym lamerkiem, co to chce wszystkich po kątach

Mozna skonac ze smiechu czytajac takie wypociny :)))))))))
Uwielbiam ta grupe, naprawde!
Wystarczy uderzyc w stol, a nozyce... i tak dalej... wiecie same... :D
Pozdrawiam Pania "sq4ty". Czyzby kolejna biurwa ktora jest w stanie
zintegrowac na zawolanie
slrna z tinem?? :) No niech nam w takim razie dokopie, tylko wlasciwie komu?
Ha ha i ha...

10. Data: 2007-07-31 18:34:45

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mailna pisze:

> [...]
> zintegrowac na zawolanie
> slrna z tinem?? :) No niech nam w takim razie dokopie, tylko wlasciwie komu?

Malina swoja dziewczyna :)

Biała glinka na trądzik?
co do czerwonej sukienki?
sprawdzony sklep online