Z cyklu głupie pytania...

31. Data: 2006-09-21 07:03:09

Temat: Re: Z czego sklada sie Syrop Wisniowy. Bylo:Re: Z cyklu głupie pytania...
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka <r...@o...eu> napisał(a):

> Dziś zachciało mi się galaretki grejfrutowej a z powodu
> przyjmowanych leków nie mogę spożywać grejfrutów i co się
> okazuje, że ta galaretka nawet nie leżała koło grejfrutów
> ;-D Tylko sztuczny aromat identyczny z naturalnym i barwnik.

Nieee, to kolejny sukces przemysłu spożywczego. Jesteś uczulona na
grejfruty, a galaretkę "grejfrutową" możesz sobie spokojnie jeść. Oni tylko
poszli ci na rękę :-D

Ania

32. Data: 2006-09-21 07:44:37

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> writes:

> [...]
> leków nie mogę spożywać grejfrutów i co się okazuje, że ta galaretka
> nawet nie leżała koło grejfrutów ;-D Tylko sztuczny aromat identyczny

To chyba dobrze? Galaretki z prawdziwych owoców też byś nie mogła
jeść...

GrejPfrutów, proszę.

MJ

33. Data: 2006-09-21 07:57:26

Temat: Re: Z cyklu głupie pytania...
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Als napisał(a):
> W delikatesach 'Piotr i Paweł' można kupić takie ekologiczne, [...]

Z ekofarmy?
:-)
pozdr. Jerzy

34. Data: 2006-09-21 08:31:46

Od: "Kuger" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki"napisał w wiadomości
> Może mi ktoś wytłumaczy, dlaczego teraz chleb nie wygląda chociaż tak jak
> ten:
>
> http://www.flickr.com/photos/nowaccy/246826970/

Witam

Mam nadzieje że chleb, który jadam nigdy nie będzie wyglądał jak ten na
zdjęciu.
Inna spraw że jestem "ortodoksyjnym wyznawcą" "Polskiego, dobrgo pieczywa".
Mieszkam w Warszawie, a że takiego chleba nie potrafie kupić w tym mieście,
jadam Chleb zakupiony 160 km od Warszawy.
Nawet po 5 dniach jest lepszy od "świerzych" bułek zakupionych pod domem.
Wole zjeść mój odmrożony Chleb, niż świerze pieczywo kupione na miejscu.

35. Data: 2006-09-21 08:33:14

Od: "Kuger" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuger" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Wiem wieś ze mnie wychodzi, ale jak wieś (chleb).

36. Data: 2006-09-21 09:00:28

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Nieee, to kolejny sukces przemysłu spożywczego. Jesteś uczulona na
> grejfruty, a galaretkę "grejfrutową" możesz sobie spokojnie jeść. Oni tylko
> poszli ci na rękę :-D

Akurat w tym przypadku, to faktycznie tak wygląda jakby
poszli mi na rękę. :-)
Czy w grejfrutach nie ma chemii? JEST!
Więc jaka to różnica czy zjem sztuczną galaretkę czy
grejfruta nasączonego syfami?
Na to samo wychodzi, a dla mi akurat galaretka mniej
zaszkodzi (mam taką nadzieję) :-D

37. Data: 2006-09-21 09:04:03

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> To chyba dobrze? Galaretki z prawdziwych owoców też byś nie mogła
> jeść...

Niby tak... Ale o ile ja jestem skazana tylko na galaretkę,
o tyle inni powinni mieć wybór, nie? Czy jedzą sztuczne czy
zdrowe? A grejpfruty też są przecież nasączane jakimiś
świństwami, żeby się nie psuły... więc tak naprawdę w naszym
klimacie specjalnie wyboru nie mamy :-(

R@blinka

38. Data: 2006-09-21 09:06:24

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <eetkbe$9vp$1@news.onet.pl>, "R@blinka" <r...@o...eu>
wrote:

> Akurat w tym przypadku, to faktycznie tak wygląda jakby
> poszli mi na rękę. :-)
> Czy w grejfrutach nie ma chemii? JEST!

"Chemia" jest we wszystkim. Świat jest złożony z substancji chemicznych.

Władysław

39. Data: 2006-09-21 09:48:32

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuger napisał(a) 21/09/2006 10:31:

> Użytkownik "Artur Nowacki"napisał w wiadomości

> Chleb zakupiony 160 km od Warszawy.
> Nawet po 5 dniach jest lepszy od "świerzych" bułek zakupionych pod domem.
^^^^^^^^^^^^

Od świerzych to nie wiem czy lepszy.

A ja oczywiście też tęsknię za wiejskim chlebem z dzieciństwa - w lecie jak
siedzieliśmy z dziadkami na działce zawsze jeździliśmy kawał drogi do
piekarni w miejscowości Roguszyn. Pieczono tam duże, okrągłe bochny, które
jeszcze przed powrotem na działkę nie miały piętek ;-) Najlepszy na świecie
był ze zwykłym masłem.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

40. Data: 2006-09-21 11:35:14

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> "księżniczka Telimena" wrote: tam gdzie mieszkałam jako dziecko moja
> babcia
> zawsze kupowała .................. z pachnącymi drukiem gazetami.
> Olowicy nie masz przypadkiem?

nie

żywność w no frost -pomocy
Rada przy próbowaniu potraw