Z czym mozna łączyć kogel-mogel?

1. Data: 2002-01-30 19:52:29

Temat: Z czym mozna łączyć kogel-mogel?
Od: "KG" <k...@r...rz.likwidator_spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z przepisem Marty Gessler w "W. Obcasach"
polaczylem kogel-mogel z filizanka czarnej kawy. Napoj
nie byl zły, ale w smaku nie roznil sie od capuccino.
Z czym mozna jeszcze laczyc kogel-mogel?

--
"W domu wariatów panuje taka wolność, o jakiej nawet
socjalistom się nie śniło" (Jaroslav Hasek)

1. Data: 2002-01-30 20:08:28

Temat: Re: Z czym mozna łączyć kogel-mogel?
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KG" <k...@r...rz.likwidator_spamu.pl> napisał w wiadomości
> Zgodnie z przepisem Marty Gessler w "W. Obcasach"
> polaczylem kogel-mogel z filizanka czarnej kawy. Napoj
> nie byl zły, ale w smaku nie roznil sie od capuccino.
> Z czym mozna jeszcze laczyc kogel-mogel?

z owocami w syropie np. drylowane wisnie,
z konfiturami np. z borowek,
z czekolada, znam dzieci, ktore inaczej kogla mogla nie jedza :))
mozna z workami kokosowymi,
mozna z czeklada i wiorkami kokosowymi,
z alkoholem, ale trzeba ostroznie wlewac caly czas mieszajac zeby sie nie
scial
mozna tez z alkoholem i czekolada,
mozna tez z alkoholem i kawa,
mozna z alkoholem, czekolada i kawa,
mozna z alkoholem i wiorkami kokosywmi,
mozna z alkoholem, wiorkami kokosowymi i czeklada,
w kazdym przypadku jako alkoholu mozemy uzyc wodke lub spirytus, moze tez
byc koniak lub brandy. z innymi alkoholami nie eksperymentowalam, ale
znajomi polaczyli kogel-mogel z malibu i podobno tez byl suuuuuuper.

wiecej sprawdzonych pomyslow nie mam

skrzacik

1. Data: 2002-01-30 22:11:55

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

KG wrote:

> [...]
>
> --
> "W domu wariatów panuje taka wolność, o jakiej nawet
> socjalistom się nie śniło" (Jaroslav Hasek)

Z sokiem cytrynowym (moj ulubiony sposob), z kakao, z Inka, z kawa instant.
A salmonelli sie nie boisz?
MB

1. Data: 2002-01-31 05:28:43

Od: "Alphie" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

KG <k...@r...rz.likwidator_spamu.pl> wrote in message
> [...]
>
> --
> "W domu wariatów panuje taka wolność, o jakiej nawet
> socjalistom się nie śniło" (Jaroslav Hasek)

Jesli po prostu polaczyles kawe z koglem-moglem to faktycznie wychodzi z
tego cos cappucino-podobnego. Sproboj polozyc warstwe kogla-mogla na
powierzchni goracej kawy. Kogielek robi sie pod wplywem goraca gesty i
pachnacy kawa. Mniam.

Pozdrawiam

Kasia Lisowska (Ventura,CA)

1. Data: 2002-01-31 07:55:17

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: KG <k...@r...rz.likwidator_spamu.pl>

> Zgodnie z przepisem Marty Gessler w "W. Obcasach"
> polaczylem kogel-mogel z filizanka czarnej kawy. Napoj
> nie byl zły, ale w smaku nie roznil sie od capuccino.
> Z czym mozna jeszcze laczyc kogel-mogel?

Z odrobina kakao i ubita piana z bialek. Wycodzi taka puszysta pianka,
pycha. Albo z zimnym mlekiem - smakuje jak ptasi mleczko w plynie ;-)

K. Kot

1. Data: 2002-01-31 09:06:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tego cos cappucino-podobnego. Sproboj polozyc warstwe kogla-mogla na
>powierzchni goracej kawy. Kogielek robi sie pod wplywem goraca gesty i

moja kolezanka jeszcze gdzies tam upychala malego chlupa
spirytusiku. w celach leczniczych, ma sie rozumiec...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-31 16:25:58

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> "W domu wariatów panuje taka wolność, o jakiej nawet
> socjalistom się nie śniło" (Jaroslav Hasek)

Hmm... jedyne co mi na myśl przychodzi to grzane piwo.... Delikatnie się to
wlewa do kogla-mogla cały czas mieszając, a ile to już najlepiej sobie
popróbować ;))

Aga

1. Data: 2002-01-31 16:32:47

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hmm... jedyne co mi na myśl przychodzi to grzane piwo.... Delikatnie się
> wlewa do kogla-mogla cały czas mieszając, a ile to już najlepiej sobie
> popróbować ;))
>
> Aga
Najlepiej duuuuzo tego piwa;-) Wtedy przynajmniej na cos sie ten kogel
mogel przyda:-) Kaska

1. Data: 2002-02-01 00:52:56

Temat: Odp: Z czym mozna łączyć kogel-mogel?
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mogel przyda:-) Kaska

A na wierzch kostki białego sera... mmmm.... ale, to już raczej nie w kubku,
chyba, że półlitrowym ;)

Anka - stsal

1. Data: 2002-02-04 10:19:13

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:u62i5ucvpkhmslr5d2g6dm07segvic5bbg@4ax.com...

> moja kolezanka jeszcze gdzies tam upychala malego chlupa
> spirytusiku. w celach leczniczych, ma sie rozumiec...

Tego nie upycha sie gdzies tam tylko na kawke kogel-mogel i na to spirytusik
(albo koniaczek) i procenciki wplywaja do kawki i nic nie paruja przez
utrzepane jajeczka... Nad naszym kochanym Baltykiem to sie nazywa kawa po
kapitansku.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

poradzcie w sprawie frytkownicy
zwykla babka
Rozdrabniacz
( OT ) Kaczuszki, cd;o))
Pochwala przepisu na sernik z serkow homo... AniS