Z czym się kojarzy?

1. Data: 2015-09-19 14:24:16

Temat: Z czym się kojarzy?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z kim/czym się kojarzą postacie z psychologii:
Chiron kojarzy mi się z piosenką Kazika:
https://www.youtube.com/watch?v=um3a_kstBZ4

Glob z Bogiem RA:
https://www.youtube.com/watch?v=k3A6_blpqpU

a do Ikselki nie znajduję porównania.

2. Data: 2015-09-19 14:33:01

Temat: Re: Z czym się kojarzy?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 14:24, zdumiony pisze:
> Z kim/czym się kojarzą postacie z psychologii:
> Chiron kojarzy mi się z piosenką Kazika:
> [...]

Leo Tar:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Michai%C5%82_Bakunin

3. Data: 2015-09-19 14:45:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 14:24:16 +0200, zdumiony napisał(a):

> Z kim/czym się kojarzą postacie z psychologii:
> Chiron kojarzy mi się z piosenką Kazika:
> [...]

Szkooooda, bo jestem bardzo ciekawa - może się jednak postarasz? :-)

4. Data: 2015-09-19 14:46:56

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 14:45, Ikselka pisze:

> Szkooooda, bo jestem bardzo ciekawa - może się jednak postarasz? :-)

Maria Koterbska ?

5. Data: 2015-09-19 14:52:32

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 14:46, zdumiony pisze:

> Maria Koterbska ?
eee, chyba nie, wydaje się że Ikselka jest dużo ciekawsza od Marii
Koterbskiej, ale nie mogę wyobrazić

6. Data: 2015-09-19 15:09:56

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 14:24, zdumiony pisze:
> Z kim/czym się kojarzą postacie z psychologii:
> Chiron kojarzy mi się z piosenką Kazika:
> [...]

a ja ? :-[

--
pamtataj pamtarej . . .

7. Data: 2015-09-19 15:10:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 14:52:32 +0200, zdumiony napisał(a):

> eee, chyba nie,

Nie mam zdania na temat Marii Koterbskiej - poza tym, że lubię klimat jej
piosenek.

> wydaje się że Ikselka jest dużo ciekawsza od Marii
> Koterbskiej,

Trzeba byłoby nas/mnie rozpatrywać raczej w kategoriach kontrowersyjności,
niż ciekawości - tu MK raczej wymięka :-)

> ale nie mogę wyobrazić

Też nie mogę sobie siebie wyobrazić, ba :-))

8. Data: 2015-09-19 15:12:12

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 15:09, Naja pisze:
> a ja ? :-[

Krótko bywasz dotąd na forum...

9. Data: 2015-09-19 15:23:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Leo Tar:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Michai%C5%82_Bakunin

Nie wiem czy miałem się zapoznać z treścią tego linka czy też
porównujesz moja filozofię z filozofią Michaiła Bakunina.

Przeczytałem notkę i mogę powiedzieć, że istotnie zbieżność naszych
poglądów jest uderzająca chociaż nigdy nie czytałem Bakunina co świadczy
za tym, że poprzez podświadomość mamy dostęp do wszystkich myśli
wygenerowanych przez naszych poprzedników, czyli że istnieje Zbiorowa
Świadomość, do której wszyscy możemy mieć dostęp jeżeli tylko uwolnimy
nasze mózgownice od szumu (zaburzeń emocjonalnych) ograniczającego lub
wręcz uniemożliwiającego dostęp do informacji zgromadzonej w Świadomości
(Umyśle).

Jedyne co nas odróżnia to to, że Bakunin nie wskazuje na źródło wolności
natomiast ja wyraźnie określam to źródło. Jest nim relacja między
Rodzicami (Bóg, Stwórca) a Dzieckiem (Człowiekiem). Równanie Dziecka z
Rodzicem tej samej płci przy udziale drugiego Rodzica przez dostarczanie
kompletnej Wiedzy o życiu zakończone inicjacją seksualna w trójkącie
Rodzice-Dziecko jest źródłem: Wolności, Równości i Braterstwa. Bez tego
zrównania się Stwórcy (Boga) z Człowiekiem nie ma człowieczeństwa i
Wolności.

Drobną różnicę między Bakuninem a mną jest nazewnictwo Państwa
Doskonałego; Bakunin nazywa to Anarchią a ja nazywam to Utopią lub
Anarchią Konstruktywną.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

10. Data: 2015-09-19 15:34:22

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 15:23, LeoTar pisze:
> inicjacją seksualna w trójkącie
> Rodzice-Dziecko jest źródłem: Wolności, Równości i Braterstwa. Bez tego
> zrównania się Stwórcy (Boga) z Człowiekiem nie ma człowieczeństwa i
> Wolności.

A rodzeństwo nawzajem?
A może dorzucić jakiegoś psa do tego trójkąta?

Co ona w nim widzi?
Korwin - Mikke
Grzegorz Ciechowski
Markery genetyczne