To dziwne

1. Data: 2015-09-19 22:50:22

Temat: To dziwne
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bóg nas tworzy bez pytania nas o zgodę, czy chcemy istnieć. Tworzy nas
na doczesność a potem na całą wieczność. Nie wolno nam przestać istnieć,
bo za próby są straszliwe kary.
Każdemu dał inne "sudoku" do rozwiązania. Gdy komuś się uda, będzie w
niebie, gdy nie - zostanie wrzucony do piekła.

2. Data: 2015-09-21 18:35:59

Temat: Re: To dziwne
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 22:50, zdumiony pisze:
> [...]
> Każdemu dał inne "sudoku" do rozwiązania. Gdy komuś się uda, będzie w
> niebie, gdy nie - zostanie wrzucony do piekła.

Czy nikogo to nie dziwi?

3. Data: 2015-09-21 22:31:57

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> [...]
>Każdemu dał inne "sudoku" do rozwiązania. Gdy komuś się uda, będzie w
>niebie, gdy nie - zostanie wrzucony do piekła.

Inne, a jednak takie samo - znaleźć człowieka w sobie, mimo rozpychającego
się zwierzaka.

4. Data: 2015-09-22 04:48:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> Inne, a jednak takie samo - znaleźć człowieka w sobie, mimo rozpychającego
> się zwierzaka.

I co? Udało Ci się?

--

Chiron

5. Data: 2015-09-22 08:21:14

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2015 o 22:31, Ghost pisze:
> Inne, a jednak takie samo - znaleźć człowieka w sobie, mimo
> rozpychającego się zwierzaka.

To znaczy, znaleźć zło w sobie? Bo ludzie nierzadko są gorsi od zwierząt

6. Data: 2015-09-22 09:03:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>ludzie nierzadko są gorsi od zwierząt

gorsi raczej nie, ale ci którzy słuchają zwierzęcia w sobie są równię
zwierzęcy co zwierzęta

7. Data: 2015-09-22 09:05:18

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2015 o 09:03, Ghost pisze:

> gorsi raczej nie, ale ci którzy słuchają zwierzęcia w sobie są równię
> zwierzęcy co zwierzęta

Jakoś nie spotkałem zwierzęcia psychopaty, zwierzęcia podłego czy choćby
wrednego, więc Twoja teoria odpada

8. Data: 2015-09-22 09:29:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 22:50, zdumiony pisze:

> Każdemu dał inne "sudoku" do rozwiązania. Gdy komuś się uda, będzie w
> niebie, gdy nie - zostanie wrzucony do piekła.

Bo życie to piekielnie trudne sudoku.

Ewa

9. Data: 2015-09-22 10:36:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Jakoś nie spotkałem zwierzęcia psychopaty, zwierzęcia podłego czy choćby
>wrednego, więc Twoja teoria odpada

No to nara.

10. Data: 2015-09-22 10:41:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2015 o 09:29, FEniks pisze:

> Bo życie to piekielnie trudne sudoku.

Czy tylko aby ma rozwiązanie?

Z czym się kojarzy?
Co ona w nim widzi?