Z czym się kojarzy?

31. Data: 2015-09-19 18:42:57

Temat: Re: Z czym się kojarzy?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 17:55, Chiron pisze:

> Zapraszam Cię Ewo, abyś może sobie to tak troszke dokładniej
> obejrzała...co Ty właściwie robisz? Jaka jesteś- a raczej: jaką być chcesz?

Zaczęło się - cyklofrenoschizo.
A kozetka gdzie?

Ewa

32. Data: 2015-09-19 18:43:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 17:59, Naja pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=kL5WtJrVCzA
>
> także wiesz ... :-D

O nie, to JA!!!

Ewa

33. Data: 2015-09-19 19:12:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczęło się - cyklofrenoschizo.
> A kozetka gdzie?

Ok. Moja propozycja jest dla Ciebie w tym momencie nie do przyjęcia. Czy
jest w takim razie- jakaś Twoja?

--

Chiron

34. Data: 2015-09-19 19:19:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O nie, to JA!!!

No wiesz- stajesz jako sędzia we własnej sprawie. Ja Cię widzę raczej tak
(od 2:30):

https://www.youtube.com/watch?v=IqdAbnnQm14

--

Chiron

35. Data: 2015-09-19 19:27:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 19:19, Chiron pisze:

> No wiesz- stajesz jako sędzia we własnej sprawie.

Iza może a ja nie?

> Ja Cię widzę raczej
> tak (od 2:30):
>
> https://www.youtube.com/watch?v=IqdAbnnQm14

Super! Zwłaszcza od 3:10.

Ewa

36. Data: 2015-09-19 19:27:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 19:12, Chiron pisze:

> Ok. Moja propozycja jest dla Ciebie w tym momencie nie do przyjęcia. Czy
> jest w takim razie- jakaś Twoja?

Strzel sobie kielonek.

Ewa

37. Data: 2015-09-19 20:05:45

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 19:19, Chiron pisze:

> Chiron

a ja ciebie tak ;->

https://www.youtube.com/watch?v=6l7FUvFCMfc

i jeszcze jakby dodał i nikt mi nie powie, że
czarne jest czarne a białe białe

--
pamtataj pamtarej . . .

38. Data: 2015-09-19 20:38:43

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Zaczęło się - cyklofrenoschizo.

Nigdy się nie skończyło.

39. Data: 2015-09-19 21:07:55

Temat: Z czym się kojarzy?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
Z kim/czym się kojarzą postacie z psychologii:
Chiron kojarzy mi się z piosenką Kazika:
https://www.youtube.com/watch?v=um3a_kstBZ4

Glob z Bogiem RA:
https://www.youtube.com/watch?v=k3A6_blpqpU

a do Ikselki nie znajduję porównania.

Oczywiście, jedynego Boga jakiego znam to ja sam. Ten aktor jest androgeniczny i glob
jest androgeniczny, więc wszystko się zgadza, tacy ludzie byli uważani za bogów.

40. Data: 2015-09-19 21:13:07

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 21:07, glob pisze:
> [...]
glob jest androgeniczny, więc wszystko się zgadza, tacy ludzie byli uważani za bogów.

"Ten aktor jest androgeniczny i glob jest androgeniczny"
Naprawdę? Kiedyś na Psychologia było zdjęcie tego aktora i podpis że
kojarzy się z Globem, ale sądziłem że androgeniczność to tylko Twoja
sylwetka netowa.

Co ona w nim widzi?
Korwin - Mikke
Grzegorz Ciechowski