Z czym tosty???

1. Data: 2005-01-28 19:18:56

Temat: Z czym tosty???
Od: "Marcin" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z czym grupowicze lubia jadac tosty. Bo mi ser i dzem juz sie znudzil.

1. Data: 2005-01-28 19:42:49

Temat: Re: Z czym tosty???
Od: "Kina" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Z czym grupowicze lubia jadac tosty. Bo mi ser i dzem juz sie znudzil.

pieczarki, szynka, salami, papryka, ananas...
każde plus ser :)
ale z dżemem jakoś nigdy jeszcze nie próbowałam...

1. Data: 2005-01-28 20:23:35

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>Z czym grupowicze lubia jadac tosty. Bo mi ser i dzem juz sie znudzil.

swego czasu takie z tostera wyskakujacego smarowalam serkiem almette
chrzanowym...
i wcale nie bylam jeszcze w ciazy jakby co ;-)

a takie skladane to najbardziej lubie z serem i wedlinka, tylko wedlina sie
robi taka strrrrasznie goraca...

--
pozdr
morepig

1. Data: 2005-01-28 23:57:49

Od: "Artigiana" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>Z czym grupowicze lubia jadac tosty. Bo mi ser i dzem juz sie znudzil.

Jeśli tost to koniecznie z pomidorkiem i szynką...

1. Data: 2005-01-29 05:03:27

Od: "flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Z czym grupowicze lubia jadac tosty. Bo mi ser i dzem juz sie znudzil.

wlasciwie z wszystkim co lubisz (oczywiscie mowie tutaj o wersji wytrawnej)
chociaz nie polecam tylko wedzonych wedlin (takich bez gotowania) jakos
staja sie takie kwaskowate a tego nie lubie ...

ja lubie z lososiem i serem
albo z kielbaska ogorkiem konserwowym i serem
z szynka oliwkami i serem

a ostatnio calkiem dobre byly ze szpinakiem i serem

1. Data: 2005-01-29 09:25:14

Od: "k0m0r" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja lubie z lososiem i serem

z lososiem i jajecznica tez sa pycha

> albo z kielbaska ogorkiem konserwowym i serem

informuje, ze z kiszonymi nie wychodzi :/

> z szynka oliwkami i serem

z oliwkami jest klasa, a jeszcze lepsze ser-oliwki-anchois

> a ostatnio calkiem dobre byly ze szpinakiem i serem

nie probowalem
ale z camembertem sa calkiem niezle :)

1. Data: 2005-01-29 11:06:47

Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Z czym grupowicze lubia jadac tosty. Bo mi ser i dzem juz sie znudzil.

Coś co mi się wydawało najbardziej dziwne do tostów to... kaszanka.
Przyznaję, że sama bym na to nie wpadła, ale spróbowałam i w zestawie
kaszanka+cebula w talarki+papryka czerwona+ser żółty smakowało nam bardzo:)

Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2005-01-31 07:53:56

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-01-28, Kina <z...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "Marcin" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>>

> pieczarki, szynka, salami, papryka, ananas...
> każde plus ser :)
> ale z dżemem jakoś nigdy jeszcze nie próbowałam...

Z miodem są jeszcze bardzo pyszne :)

--
Marynatka

1. Data: 2005-01-31 20:42:37

Od: s...@o...pl (Joanna) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> Z miodem są jeszcze bardzo pyszne :)
Z serem żółtym i bananem są niezłe tylko muszą być ciepłe.
A do wszelkich wersji z wędliną i serem można dodawać kiszone i konserwowe
ogórki.
Pozdrawiam
Aśka z Radomia

1. Data: 2005-02-01 21:17:49

Od: "alonee" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam (o:

ja lubię tosty z mozzarellą, skropione odrobinką sokiem z cytryny
- mozzarella w tostach się ciąąąągnie...

pycha

Jak zrobić oliwe czosnkowa
Italian dressing - pytanie
JAK USUNĄĆ ŚLADY SZTUĆCÓW Z TALERZY??