Z kuchni do pralni

1. Data: 2013-05-08 11:01:16

Temat: Z kuchni do pralni
Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja serdecznie przepraszam, bo temat nie jest typowo kuchenny... W
sprawach rodzinnych musiała mnie moja Wybranka opuścić na parę dni. W
kuchni daję se radę, natomiast nazbierało mi się trochę fantów do
wyprania. Dzwonię do mojej Ślubnej, Ona nawija mi jaki program ustawić
na te gacie, gdzie wlać płyn do prania, gdzie do płukania. OK!!,
wszystko jasne!! Ufeflane Gacie wciepałem do pralki, chcę wlać te
ciecze pierące i płukające.....

Boszsz.... SZLAG MNIE TRAFIA !!! Na jednej butli pisze : Perwoll,
Brilliant Color, Like new. Tylko do czego to qrva służy, co to jest,
nie wiadomo...

Druga butla: Silan, Lilac Garden, Perfume pearls... Ogród mam tym
qrva mać podlewać czy co??

OK, idę pod prysznic... Bierę do łapy jakąś tam butelkę w celu umycia
czerepa. I zaś to samo.. Jakieś tam Lorelaj dupnymi literami, zapach
wiosny i tym podobne pierdle, tylko nie wiadomo do czego to służy.....

WRACAMY DO KUCHNI!!!

I zaś to samo!! Np. BASIA. Wyobraźcie sobie, że ktoś, kto długo
mieszkający na emigracji, znający język Ojczysty chce kupić mąkę. No
przeca za Wuja Wacka nie wpadnie na to, że to się BASIA zowie!!

SMAKOWITA - zapach wiosny, tylko wuj raczy wiedzieć czy jest to
cukier, czy sól :-}}

Przykładów można podać do diabła i trochę. Zwycięzko wychodzą Zakłady
Ciężkiej Syntezy Chemicznej "Knorr". Piszą DUPNYMI LITERAMI
"Grzybowa", i przynajmniej w zapachu ją przypomina!!

2. Data: 2013-05-08 11:21:09

Temat: Re: Z kuchni do pralni
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 May 2013 02:01:16 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> [...]
> Ciężkiej Syntezy Chemicznej "Knorr". Piszą DUPNYMI LITERAMI
> "Grzybowa", i przynajmniej w zapachu ją przypomina!!

Przesyłam wyrazy jedności od MŚK :-D
--
XL

3. Data: 2013-05-08 11:26:31

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 maja 2013 11:01:16 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

> [...]
>
> Ciężkiej Syntezy Chemicznej "Knorr". Piszą DUPNYMI LITERAMI
>
> "Grzybowa", i przynajmniej w zapachu ją przypomina!!

Taaak, PESEL Ci na wzrok wlazł.
Pora poznać się z okulistą.

--
ZZ@private

4. Data: 2013-05-08 14:16:01

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przykładów można podać do diabła i trochę. Zwycięzko wychodzą Zakłady
> Ciężkiej Syntezy Chemicznej "Knorr". Piszą DUPNYMI LITERAMI
> "Grzybowa", i przynajmniej w zapachu ją przypomina!!

Polacy kupuja w wiekszosci scierwo reklamowane w telewizji, dawno temu
pracowalem jako tfu "akwizytor" to handlarze brali tylko scierwo
reklamowane w telewizji.

5. Data: 2013-05-08 15:01:56

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 11:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Przesyłam wyrazy jedności od MŚK :-D

Bardzo proszę o rozszyfrowanie..

6. Data: 2013-05-08 16:31:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 May 2013 06:01:56 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> Bardzo proszę o rozszyfrowanie..

MŚK? - Moje Ślubne Kochanie :-)
--
XL

7. Data: 2013-05-08 17:47:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-08 11:26, Zbyszek Zarzycki pisze:

> Taaak, PESEL Ci na wzrok wlazł.
> Pora poznać się z okulistą.

I to coraz częściej nie pomaga, szczególnie przy czytaniu składu. Mocna
lupa to niezbędne minimum, a niedługo będzie potrzebny binokular.

8. Data: 2013-05-08 19:29:55

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-08 11:01, Stachu Chebel pisze:
> Ja serdecznie przepraszam, bo temat nie jest typowo kuchenny... W
> sprawach rodzinnych musiała mnie moja Wybranka opuścić na parę dni. W
(...)

ROTFL! Poproszę o dokładkę tego samego! :-D
pwz

P.S. Ale w sumie coś jest na rzeczy...
pwz

9. Data: 2013-05-09 00:53:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Boszsz.... SZLAG MNIE TRAFIA !!! Na jednej butli pisze : Perwoll,
> Brilliant Color, Like new. Tylko do czego to qrva służy, co to jest,

Mnie jak dotąd najbardziej podoba się produkt pod nazwą "Ajax
Professional Kamień i Higiena". Opis u jednego ze sprzedawców jest
równie enigmatyczny (czyżby niemieckokalkotłumaczenie?):
http://www.rossnet.pl/Produkt/Ajax-Professional-Kami
en-i-higiena-,98561,1599

grzyby i jajko w filiżance
Przekąski przyjęciowe.