Z maila na priva: od virtuala do realu i spowrotem?

1. Data: 2007-10-29 19:49:17

Temat: Z maila na priva: od virtuala do realu i spowrotem?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Napisz coś o sobie: np. ile masz tych lat w końcu - mylę się, myśląc, że
np. 36? A może 46? A może 56? A może 66? A może 76???
Istniejesz w ogóle??? - bo już wątpić zaczynam. Jedna wielka manipulacja -
taaaak, to Ci dobrze wychodzi, żebyś wiedział.
Hmmm, pewnie jeśli się w ogóle czegos doczekam od Ciebie, to mi w pięty
pójdzie - ha, cóż, może warto jednak zaryzykować..."

Co ci ma iść w pięty...?
Prawda w którą mógłbym utrafić?
Czy co gorsza jakaś nietrafiona spekulacja?
Też się masz czego bać... ;)

Po prosu nie lubię pisywać "zanadto" na priva z tymi uużytkownikami usenetu
[jak i spotykać się z nimi w realu] z którymi i tak już rozmawia się
właśnie
na grupach -zbyt często przynosi to znaczne efekty uboczne w postaci utraty
niezależności wobec przedstawianych przez konkretne osoby treści. [Wobec
wypowiedzi tych których się już "poznało" lub wobec których się co-nieco
odsłoniło lub zradziło własną tożsamość] No bo jak ostro skrytykować kogoś
kto zna naszą twarz
lub wie gdzie mieszkamy? [mniejsza o nr. komórki] Ot dochodzi obawa
narażenia się...
na ewentualne realne zagrożenie...w razie "wkurzenia kogoś".
No i tworzą się z tego swoiste "parki" [od "para"] czy większe
grupy-koterie-kliki towarzyskie faworyzujące "swoich"...kosztem "obcych",
"oponentów" lub "nowych",
a wtedy [w takich "związkach"] presja bycia nie-sobą i podporządkowywania
się oczekiwaniom innych zwiększa się wykładniczo...
Czego chyba brak z mojej strony [owego podporządkowania się]
właśnie najbardziej coponiektórym tu z was "dokucza"...

To tak samo jak z informacjami "osobistymi":
wszystkie powodują tak naprawdę tworzenie, a właściwie
wyjmowanie [wywoływanie] z konkretnych szufladek w głowach
ich odbiorców gotowych już etykietek na temat drugich...

Więc po co to robić?
[pisać o sobie, spotykać się czy tworzyć jakieś grupy kosztem osobistej
niezależności?]
W wyjątkowych sytuacjach rozumiem...jeśli chodzi o jakąś wartość nadrzędną
np wspólny cel, wobec którego starania zachowywania minimum niezbędnej
anonimowości tracą znaczenie, ale czy naprawdę uważacie że mamy coś takiego
do zrobienia, do zwojownia?
Może i byłoby kilka spraw tego wartych...tylko kto z was o nich wie...

Wiem wiem...wielu [nie mnie] stymuluje chęć "poznania kogoś"
ale skoro każdy w pobliżu [w realu] ma aż nadto osób pod ręką
do prawdziwego poznania [od własnych bliskich poczynając] to czy racjonalne
jest szukanie "pokrewnych dusz" na drugim końcu kraju [świata]? ;)
No chyba ze chodzi o "poznanie kogoś" tutaj [na usenecie] w znaczeniu
"zrozumienia go", poznania motywów jego działań lub poglądów..ale czy do
tego potrzeba koniecznie
wiedzieć ile ktoś ma lat lub jak wygląda? ;)

2. Data: 2007-10-29 21:12:01

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka, czy Sky zapytał cię czy wysłać
na grupę? Bo to raczej nie przypadek...

A moze to próba generalna przed czymś
pikantniejszym? Czyli mały szantaż? ;)

Manipulacja, niedyskrecja, szantaż...
- no superfacet! ;]

-jk

3. Data: 2007-10-29 21:37:29

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Ikselka, czy Sky zapytał cię czy wysłać
> [...]

Do czego odpowiedzia jest ten post?
Mozesz wyjasnic?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

4. Data: 2007-10-29 21:39:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ikselka, czy Sky zapytał cię czy wysłać
> na grupę? Bo to raczej nie przypadek...

Nie ma "przypadków"
są tylko...
zagubione łowiecki ;)

> A moze to próba generalna przed czymś
> pikantniejszym? Czyli mały szantaż? ;)

próba nie próba...okaże się jak ją przejdzie ;P

> Manipulacja, niedyskrecja, szantaż...

No popatrz do czego jesteś Kati zdolna...

> - no superfacet! ;]

"Jedyny w swoim rodzaju!" ;)

Tylko na pewno już
wiecie że to "ON"?
Tylko "ONI" potrafią
być takimi draniami?
A może to same siebie
zadziwiacie? Hi hi...
kobietki- przecież
nie może być zaden
ON...ponad was...

5. Data: 2007-10-29 21:41:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> "JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Do czego odpowiedzia jest ten post?
> Mozesz wyjasnic?

Wyjasnij mu Kati
jaki błąd popełnia
ten kto używa KFa ;P

6. Data: 2007-10-29 22:54:13

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

> [...]
> kto zna naszą twarz
> lub wie gdzie mieszkamy? [mniejsza o nr. komórki] Ot dochodzi obawa

[...]

Przecież taka, jak domyślam się w skrócie myślowy określiłeś "utrata
niezależności" nie jest w żadnym razie efektem nawiązania z kimś relacji.
Postawa "ugryzę się w język i słodko uśmiechnę" poprostu w takich sytuacjach
się ujawnia, ale to nie "głębsze" relacje z daną osobą są przyczyną takiej
postawy. One nie mają tu nic do rzeczy. Ciekaw jestem jak reagujesz, gdy do
twoich drzwi puka sprzedawca czegoś tam lub zbieracz na głodujące dzieci z
Burkinafaso. Krótko spławiasz klienta na dzieńdobry. Grzecznie wysłuchujesz
co ma do powiedzenia i grzecznie odmawiasz lub grzecznie ulegasz. Zerkasz
przez wizjer i wogóle nie otwierasz drzwi. Czy jeszcze jakoś inaczej ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2007-10-29 23:19:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]

[Na bezsośniu i dąb jodłą...]

> [...]
>
> Przecież taka, jak domyślam się w skrócie myślowy określiłeś "utrata
> niezależności" nie jest w żadnym razie efektem nawiązania z kimś relacji.

Każda relacja jest zadniczo kwestią popadniecia w "zależności"
-dziwi mnie że albo tego nie dostrzegasz albo z jakichś względów
promujesz opinię odmienną
Płytkie relacje to zależności w pewien sposób bardziej "ryzykowne"
niż głębokie albo w ogóle brak relacji...

> Postawa "ugryzę się w język i słodko uśmiechnę" poprostu w takich
sytuacjach
> się ujawnia, ale to nie "głębsze" relacje z daną osobą są przyczyną takiej
> postawy. One nie mają tu nic do rzeczy.

A gdzie ja Dębolu pisałem w mailu inauguracyjnym o "głębszych"? ;)
Moim zdaniem tu mają wiele do rzeczy relacje płytkie właśnie...

> [...]
> co ma do powiedzenia i grzecznie odmawiasz lub grzecznie ulegasz. Zerkasz
> przez wizjer i wogóle nie otwierasz drzwi. Czy jeszcze jakoś inaczej ?

Przecież chodziło ci ponoć o "głębsze" relacje
-to czemu dajesz przykłady bardziej jeszcze
powierzchownych niż nieprzymierzając grupowe piwko w pubie?

Ale do rzeczy: reaguję różnie,
po prostu różnie...
raz tak a raz inaczej.

No więc...co dalej skonstatujesz?

8. Data: 2007-10-29 23:22:27

Od: "! MEGATRÓÓL !" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> "JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Do czego odpowiedzia jest ten post?
> Mozesz wyjasnic?

kurwa pij nie wnikej !

--

! PÓWIEC ! SFÓJEJ ! MATCE ! ŻÓ ! BĘDZIÓ ! SIÓ ! DZIAŁÓ !

9. Data: 2007-10-30 00:06:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości

> [...]

> Czego chyba brak z mojej strony [owego podporządkowania się]
> właśnie najbardziej coponiektórym tu z was "dokucza"...

Moje spostrzeżenia są zupełnie inne. Odkrywanie się, powolne nieufne czy czy
w pełni otwarte, jest raczej taką ludzką potrzebą. Spotkania w realu
uczestników tej samej grupy pisujących do siebie osób jest znacznie
ciekawsze niż spotkania ludzi bez takiego poprzedzającego etapu.
Myślę, że wszyscy w usenecie mają parcie na real. Chcą się spotkać. Szukają
w ten sposób odpowiedzi na nurtujące pytania. Odczuwają potrzebę korekty
tworzonych przez siebie obrazów.
Rzecz dziwna. Zauważyłem, że na spotkaniach w realu, o ludziach z grupy,
którzy są conajmniej kontrowersyjni i nie są skorzy do pokazania się, mówi
się raczej ciepło i z życzliwością. Słychać w tych rozmowach nutę nadziei,
że to mogą być fajni ludzie i kiedyś dadzą się poznać przy kuflu.
Z czego to wynika? Nie wiem. Może po prostu tylko z fajnymi ludźmi się w
realu spotykam... ;)

> To tak samo jak z informacjami "osobistymi":
> wszystkie powodują tak naprawdę tworzenie, a właściwie
> wyjmowanie [wywoływanie] z konkretnych szufladek w głowach
> ich odbiorców gotowych już etykietek na temat drugich...

Taka etykietka, to konieczność percepcyjna. Nie można rozmawiać z kimś nie
wyobrażając sobie o tym człowieku NIC.

> Więc po co to robić?
> [pisać o sobie, spotykać się czy tworzyć jakieś grupy kosztem osobistej
> niezależności?]

A po co pisać w ogóle, jeśli nie mamy zamiaru swojej niezależności
"sprzedawać"? Nizależność, której nikomu nie wolno dotknąć, nie jest żadną
niezależnością. Przeciwnie. To uwięzienie. Odcięcie się od możliwości
prezentacji. Taka niezależność może udusić. :)

> [...]
> np wspólny cel, wobec którego starania zachowywania minimum niezbędnej
> anonimowości tracą znaczenie, ale czy naprawdę uważacie że mamy coś

Skąd możesz wiedzieć, czy w tej grupie masz taką możliwość, skoro swoją
niezależność gwoździami do monitora przybiłeś?
Rusz się i sprawdź to.

> Może i byłoby kilka spraw tego wartych...tylko kto z was o nich wie...

Przyjdź i oświeć kogoś z nas...

> [...]
> tego potrzeba koniecznie
> wiedzieć ile ktoś ma lat lub jak wygląda? ;)

Może ludzie z usenetu mają jakiś wspólny mianownik? Co nas tu trzyma, czego
inni nie zauważają?

michał

10. Data: 2007-10-30 00:09:49

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> Rusz się i sprawdź to.

> Przyjdź i oświeć kogoś z nas...

> Może ludzie z usenetu mają jakiś wspólny mianownik? Co nas tu trzyma,

Michale, jestes mądrym człowiekiem.

--
XL wiosenna

Re: Ślimak