Manipulatorzy...

1. Data: 2007-10-29 13:13:16

Temat: Manipulatorzy...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...widzą w innych manipulatorów
gdy ich własne manipulacje
[uświadomione lub nie]
trafiają w próżnię...

Odbierają fiasko swoich zabiegów tak jakby trafili
na sprytniejszych od siebie, a wyjscia są dwa:
albo faktycznie na sprytniejszych albo na...

2. Data: 2007-10-29 14:02:49

Temat: Re: Manipulatorzy...
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <fg4mb1$fav$1@news.onet.pl> :

> ....widzą w innych manipulatorów
> gdy ich własne manipulacje
> [uświadomione lub nie]
> trafiają w próżnię...

Manipulacji obawiają się osoby lękliwe, nie dające sobie rady z
relacjami społecznymi i tłumaczące swoje
problemy/zachowania/niezrozumienie manipulacją innych, niekoniecznie
manipulatorzy.

> Odbierają fiasko swoich zabiegów tak jakby trafili
> na sprytniejszych od siebie, a wyjscia są dwa:
> albo faktycznie na sprytniejszych albo na...

J.w. Zgadzam się z Tobą, że ponosząc fiasko takie osoby są skłonne do
tłumaczenia w najprostszy sposób - "ktoś nimi manipuluje", zamiast "moje
dotychczasowe zachowanie zawsze przynosiło efekty, wszedłem w pewien
automatyzm zachowania i nagle spotkałem osobę, która wymaga
indywidualnego/nieprzedmiotowego podejścia".

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

3. Data: 2007-10-29 19:58:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> relacjami społecznymi i tłumaczące swoje
> problemy/zachowania/niezrozumienie manipulacją innych, niekoniecznie

manipulatorami jesteśmy właściwie wszyscy...tyle że jedni o tym nie wiedzą
[czasem niektórzy nie chcą wiedzieć] ot to zazwyczaj ci "słabi", drudzy
uważają że to normalne i konieczne do przeżycia [wyćkać kogo się da i nie
dać się przy okazji nabić w butelkę] a niektórzy mają czasem wrażenie że da
się inaczej, powiedziałbym...bardziej po ludzku...sprawy z innymi załatwiać

> [...]
> automatyzm zachowania i nagle spotkałem osobę, która wymaga
> indywidualnego/nieprzedmiotowego podejścia".

Ciekawe kto wziął to [powyższe] sobie [z manipulowanych] do serca ;)

4. Data: 2007-10-29 23:24:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości:

[...]
> [...]
> da
> się inaczej, powiedziałbym...bardziej po ludzku...sprawy z innymi

Manipulacja nie może przebiegać bez wiedzy manipulatora. W pojęcie
"manipulacja" wpisane jest świadome działanie na niekorzyść manipulowanego.
Manipulacja mieści się w większym zbiorze działań ludzkich. Ten zbiór nazywa
się odziaływaniem. :)

> Ciekawe kto wziął to [powyższe] sobie [z manipulowanych] do serca ;)

Każdy, kto dobrze nastawiony jest do ludzi i nie czuje się przez nich
osaczony...

michał

5. Data: 2007-10-29 23:52:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Manipulacja nie może przebiegać bez wiedzy manipulatora. W pojęcie
> "manipulacja" wpisane jest świadome działanie na niekorzyść

Powiedz to krętkom kiły usadowionym w mózgu nosiciela/-lki i skłaniającym
go/ją swoimi toksynami do zintensyfikowanych działań na polu seksualnym...
m. inn. dzięki pustoszeniu ich tkanki mózgowej...

[Może ktoś doda inne przykłady sytuacji pasozytniczych z rodzaju takich
ewidentnych manipulacji zachowaniem ofiary które napedzają koło zależności]

> Manipulacja mieści się w większym zbiorze działań ludzkich. Ten zbiór
nazywa
> się odziaływaniem. :)

Dobre oddziaływania to takie które nie działają na niekożyść ich obiektu
a wręcz odwrotnie -ku jego dobru- [wzrostowi potencjału osobowego]
a sekciarze maja to do siebie że nierzadko "oddziałują" w dobrej własnej
wierze [nieświadomość] ale ze złym skutkiem...ot jak krętki kiły...

> Każdy, kto dobrze nastawiony jest do ludzi i nie czuje się przez nich
> osaczony...

Ten kto czuje się manipulowany [jak to już wykazaliśmy]
-nie jest zbyt dobrze do nich nastawiony -
między innymi dlatego że czuje się przez nich osaczony...

6. Data: 2007-10-30 00:42:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky":

> [...]
> a sekciarze maja to do siebie że nierzadko "oddziałują" w dobrej własnej
> wierze [nieświadomość] ale ze złym skutkiem...ot jak krętki kiły...

Krętki kiły, powiadasz... Manipulują...
Jak się czujesz? Masz gorączkę może? ;)

> Ten kto czuje się manipulowany [jak to już wykazaliśmy]
> -nie jest zbyt dobrze do nich nastawiony -
> między innymi dlatego że czuje się przez nich osaczony...

A co robić powinien czujący, że jest manipulowany i osaczony?
Ja odzruciłbym to uczucie, gdyby mnie to spotkało... :)

michał

7. Data: 2007-10-30 01:47:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky":

> Krętki kiły, powiadasz... Manipulują...
> Jak się czujesz? Masz gorączkę może? ;)

Brak jej [np u ciebie] myślisz świadczy
o braku krętków? A może dupsko cię świeżbi? ;)
Zwlaszcza tak wcześnie rano w półśnie
gdy brak pełnej kontroli odruchów?
Wskazywałoby to na owsiki, "prowokują" do
drapania się tam i ponownego wchłaniania
larw przez ręce do układu pokarmowego...
czyli zakażenia wtórnego następnym pomiotem
ot manipulacja ośrodkowym układem jak ta lala...

> A co robić powinien czujący, że jest manipulowany i osaczony?
> Ja odzruciłbym to uczucie, gdyby mnie to spotkało... :)

Zrzut w podświadomość? A fe! Nie rób sobie krzywdy.
A co robić? Uznać zaistnienie uczucia, nauczyc się
je znosić...no i może ciut pogrzebać skąd to i co
z tym [na tym] jeszcze by się dało...zyskać ;)

8. Data: 2007-10-30 08:14:55

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> manipulowanego. Manipulacja mieści się w większym zbiorze działań
> ludzkich. Ten zbiór nazywa się odziaływaniem. :)

Właśnie to samo miałam napisać.
Więc podpisuję się pod kolegą. ;))

OT - fajny test znalazłam na dominującą półkulę mózgu.
W którą strone kręci się tancerka?
Jak to jest kurcze zrobione, ze różnym osobom różnie sie ona kręci?

http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,22556
281-661,00.html

pozdr
o.

9. Data: 2007-10-30 09:10:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I z manipulacji się wyrasta.

Do prostoty ślicznej i mądrej.

M.

10. Data: 2007-10-30 10:54:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" :
[...]

> Zrzut w podświadomość? A fe! Nie rób sobie krzywdy.
> A co robić? Uznać zaistnienie uczucia, nauczyc się
> je znosić...no i może ciut pogrzebać skąd to i co
> z tym [na tym] jeszcze by się dało...zyskać ;)

Zrzut w podświadomość, jak to nazywasz, nie jest robieniem sobie krzywdy, to
raczej mechanizm obronny.
Mylisz się jednak sądząc, że to jedyne wyjście. Lepszym rozwiązaniem jest
zrozumienie, że nie jesteś pępkiem świata i nikomu nie zależy na tym, żeby
Cię osaczać i manipulować Tobą. Chyba, że jesteś ważną osobą i zagrażasz
czyimś ineresom. Na przykład masz jeden stołek z kimś na spółę... ;D

michał

umiarkowana depresja
I nadszedl ten czas...
Pytanie
Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?
Re: Po spotkaniu :-)