Manipulatorzy...

11. Data: 2007-10-30 11:10:22

Temat: Re: Manipulatorzy...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga" napisał w wiadomości

> Właśnie to samo miałam napisać.
> Więc podpisuję się pod kolegą. ;))

> OT - fajny test znalazłam na dominującą półkulę mózgu.
> W którą strone kręci się tancerka?
> Jak to jest kurcze zrobione, ze różnym osobom różnie sie ona kręci?

> http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,22556
281-661,00.html

Fajny eksperyment. Mnie się kręciła zgodnie ze wskazówkami, ale jak długo
się wpatrywałem, to zaczęła się się kręcić w odwrotnym kierunku. A chwilę
później kręciła się, jak chciałem. Chciałbym mieć taki wpływ na moja
partnerkę! ;D

Ciekawy tylko jestem, jak stwierdzono, że to zależy od użycia lewej lub
prawej półkuli... O tym tam nie było, a może nie doczytałem. Mojego
angielskiego używa chyba tylko jedna z półkul. ;)

michał

12. Data: 2007-10-30 11:43:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I z manipulacji się wyrasta.
>
> Do prostoty ślicznej i mądrej.

Powiedz to sekciarzom z RRNu... ;)

13. Data: 2007-10-30 11:52:18

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prawej półkuli... O tym tam nie było, a może nie doczytałem. Mojego
> angielskiego używa chyba tylko jedna z półkul. ;)

Też mnie to ciekawi.
Nie było tam nic na ten temat.
Mnie się kręci tylko w jedną stronę, zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek
zegara.
Nie chce być inaczej, choćbym nie wiem od której strony się na nią gapiła.
;)
Miałam kiedyś robiony dość profesjonalny test na "półkule" (przy okazji
studiów).
I wyszło coś innego, niż by wynikało z testu tancerki.

pozdr
o.

14. Data: 2007-10-30 11:55:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> W którą strone kręci się tancerka?
> Jak to jest kurcze zrobione, ze różnym osobom różnie sie ona kręci?

Ta złosliwa to żeby się cię bać a ostryga
że taka zamknięta w sobie z ciebie istota? ;P
Czy świadomie wybrałeś[aś] tego nicka chcąc
by tak "oddziaływał" na twoich czytelników? ;)))

15. Data: 2007-10-30 12:04:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> się wpatrywałem, to zaczęła się się kręcić w odwrotnym kierunku. A chwilę
> później kręciła się, jak chciałem. Chciałbym mieć taki wpływ na moja

czy chciałbyś miec taki wpływ [tańcz jak ci zagam] na każdego
partnera dyskursu podstawionego ci przez ślepy los? ;)
To juz rozumiem dlaczego staje się powoli twoją obsesją ;P

> Ciekawy tylko jestem, jak stwierdzono, że to zależy od użycia lewej lub
> prawej półkuli... O tym tam nie było, a może nie doczytałem. Mojego
> angielskiego używa chyba tylko jedna z półkul. ;)

...ta trzecia? ;P

16. Data: 2007-10-30 12:09:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" :
> [...]
>
> Zrzut w podświadomość, jak to nazywasz, nie jest robieniem sobie krzywdy,
> raczej mechanizm obronny.

Podświadomość jak śmietnik -może się zapchać...
a mechanizmy obronne polegające na ignorowaniu
objawów zazwyczaj prowadzą do nieleczenia zródeł...

Albo chcesz go z niego kogoś wygryźć...
lub pokazać że stołek jest wirtualny...

17. Data: 2007-10-30 12:14:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ostryga" <z...@v...pl> wrote in message
> [...]

Ciekawe jest to, jak widzą kobiety, u których, w przeciwieństwie do
mężczyzn, pracują obie półkule - stan permanentny (u mężczyzn taki stan
świadczy o schizofrenii).

18. Data: 2007-10-30 12:25:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogą zakręcić tancerką jak chcą :-).

I zauważyły momenty, w których dzięki czarnemu zarysowi postaci, następuje
jakby zamiana lewa-prawa ramion i nóg, więc i kierunku obrotu.

M.

19. Data: 2007-10-30 12:31:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> Mogą zakręcić tancerką jak chcą :-).

Gdyby nie cycki...

20. Data: 2007-10-30 12:32:51

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta złosliwa to żeby się cię bać a ostryga
> że taka zamknięta w sobie z ciebie istota? ;P
> Czy świadomie wybrałeś[aś] tego nicka chcąc
> by tak "oddziaływał" na twoich czytelników? ;)))

Dokładnie tak. Więc bój się mnie!

;)

pozdr
o.

umiarkowana depresja
I nadszedl ten czas...
Pytanie
Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?
Re: Po spotkaniu :-)