Manipulatorzy...

41. Data: 2007-10-31 00:03:42

Temat: Re: Manipulatorzy...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fg8f86$9pa$1@inews.gazeta.pl...

> Przepraszam, czy ja dodzwoniłem się na izbę przyjęć? A macie tam słuchawki
> telefonach, czy klamki? ;D

Drogi Panie: Pan nie dzwoni na...ale z... ;)

Mojego

> Aha! To ja juz wszystko wiem... ;D

Oooo....!!!! Wszechwiedzący Pan Bóg nam się objawił! ;P
[A nie mówiłem żeby na michała oddział nie wstawiać kompa z netem!]
;)

42. Data: 2007-10-31 01:06:42

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" napisał:

> Ja sporadycznie potrafiłam kierunek odwrócić, ale po 2-3 sekundach
> tancerka znów się kręcila zgodnie ze wskazówkami zegara.

Jesteśmy elytą ;))) Większości kręci się odwrotnie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

43. Data: 2007-10-31 01:10:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Jesteśmy elytą ;))) Większości kręci się odwrotnie :)

...albo zegarmistrzami ;D

michał

44. Data: 2007-10-31 10:35:46

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się Niebo ma bać jakiejś
> leżącej na dnie i w dodatku
> sporo pod powierzchnią ostrygi?
> Wyskoczysz i hapsniesz mnie? ;P

Kto wie, do czego jestem zdolna.... ;)

A czemu ty, drogi Sky, nie zszedłbyś na ziemię ze swoich obłoków?
Fajnie tu na dole.

Pozdr
o.

umiarkowana depresja
I nadszedl ten czas...
Pytanie
Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?
Re: Po spotkaniu :-)