Manipulatorzy...

31. Data: 2007-10-30 22:18:39

Temat: Re: Manipulatorzy...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości

> długo
> chwilę

> (szczególnie
> :)
> Następny...do golenia. :)
> No to bedziemy cię leczyć z twoich obsesji... ;)

A ilu Was jest, Panie Doktorze?

> Znowu [obrazić]?!
> Znowu [nie zrozumiałeś]?! ;P

Powtarzasz moje pytania? =:!

michał

32. Data: 2007-10-30 22:28:17

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mówisz o naszym kraju?

Nie. O waszym.
Ja niczego sobie
nie przywłaszczam ;P

> Chcesz wygryźć znaki przestankowe i urealnić wolną amerykankę w pisowni,
ale
> nie do końca, bo trzykropek znasz... ;)

echhh...ta...fatalna...wybiórczość
zawsze...mnie...zde...maskuje... ;)

33. Data: 2007-10-30 22:41:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ilu Was jest, Panie Doktorze?

Profesorze!
Mów mi Albert. Albert Einstein. Ilu Nas?
Razem z Cezarem, Napoleonem, Czyngishanem
Aleksandrem Wielkim, Cezarem, Jezusem, Buddą
w sumie jakihś 11nastu. Ale jeden nas zdradził...
e..e.. jak się nazywał...Freud czy jakoś tak podobnie?

A co? ;)
MY tak mamy... ;P

34. Data: 2007-10-30 22:48:42

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Mówisz o naszym kraju?

Brawo, Michał. TEN kraj to nasz kraj.

--
XL wiosenna

35. Data: 2007-10-30 23:20:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Brawo, Michał. TEN kraj to nasz kraj.

Więc inne nie są wasze...

36. Data: 2007-10-30 23:28:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> Nie. O waszym.
> Ja niczego sobie
> nie przywłaszczam ;P

Tu jesteś konsekwentny w izolacji. Dobry materiał na podtrzymywacz drutów
wysokiego napięcia.

> ale

> echhh...ta...fatalna...wybiórczość
> zawsze...mnie...zde...maskuje... ;)

Wypieprz te maski, nie bedziesz miał problemu!

michał

37. Data: 2007-10-30 23:33:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Więc inne nie są wasze...

Mylisz pojęcia własności i przynależności. Każdy kraj, który nas przygarnie,
przyjmie i cieszy się z naszej obecnosci jest naszym krajem. Nie wiedziałeś.
Dwója.

michał

38. Data: 2007-10-30 23:37:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> w sumie jakihś 11nastu. Ale jeden nas zdradził...
> e..e.. jak się nazywał...Freud czy jakoś tak podobnie?

Przepraszam, czy ja dodzwoniłem się na izbę przyjęć? A macie tam słuchawki w
telefonach, czy klamki? ;D

Aha! To ja juz wszystko wiem... ;D

michał

39. Data: 2007-10-30 23:50:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky"

> Tu jesteś konsekwentny w izolacji. Dobry materiał na podtrzymywacz drutów
> wysokiego napięcia.

Za którymi wy siedzicie jak w Auschwitz? ;)

> Wypieprz te maski, nie bedziesz miał problemu!

może wypiepszę wpierw wielokropki...? ;P

40. Data: 2007-10-31 00:00:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przygarnie,
> przyjmie i cieszy się z naszej obecnosci jest naszym krajem. Nie

I kto tu jest namiastkowiczem? ;)

Mnie nie musi za to żaden przygarniać
zeby cały świat mieć u stóp
[pod stopami] jesli akurat stoję
i całe niebo błękitne obejmować
we władanie...jednym spojrzeniem ;P

umiarkowana depresja
I nadszedl ten czas...
Pytanie
Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?
Re: Po spotkaniu :-)