Re: Z pozdrowieniami dla optymalnych (link-ang)

21. Data: 2007-03-10 06:52:36

Temat: Re: Z pozdrowieniami dla optymalnych (link-ang)
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
est5it$m36$...@n...onet.pl...
> a Ty dalej nic nie kapujesz.

no! a moze za duzo, i wpedzam Cie w coraz glebszy "kat". Bo twoje
tlumaczenia poprzednich "bajek" jeszcze tylko pograszja twoja sytuacje :)

twoj sposb odpowiadania wskazuje raczej na pobyt(ciagly!) w przedszkolu,
mama dentystka to dziecko ma dostep do internetu :)

JUrek

22. Data: 2007-03-10 10:32:16

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
> (...)
>
> szukalam po Jama ale niestety nie moglam sie dostac juz do samego zrodla.
> to raczej byl "przetwirzony" na potrzeby publiki artykul. pozniej w
> gazecie
> paiperowej z kolei pojaiwl sie juz ianczej "wygladajacy".

Tak to właśnie wygląda... :(
Do źródła informacji trudno dotrzeć, albo za dostęp do niej trzeba płacić...
natomiast media na ich bazie tworzą swoje, zmutowane wersje...

I tak z jednego naukowego źródła powstaje tysiące oryginalnych rewelacji
nasączonych stale tymi samymi frazesami pseudonaukowych obaw, którym
J.Kwaśniewski swoją dietą miał czelność w czambuł zadać kłam... :)

Krystyna
--
Nowego kłamstwa słucha się chętniej niż starej prawdy. Antoni Czechow

23. Data: 2007-03-10 10:52:11

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna optymalna napisala;

<i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nasączonych stale tymi samymi frazesami pseudonaukowych obaw, którym
> J.Kwaśniewski swoją dietą miał czelność w czambuł zadać kłam... :)

Tak jest ! Niech zyje Kwasniewski ! Niech zyje Kwasniewski !
Nasze slonko i nadzieja na lepsze jutro !

> --
> Nowego kłamstwa słucha się chętniej niż starej prawdy. Antoni Czechow

Tesz prawda !

24. Data: 2007-03-10 11:37:18

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

m.html
-------Cytat:

niektórych minerałów czy witamin, co może być niebezpieczne dla zdrowia.
oniec cytatu.

> musze powiedziec, ze niezle autor tego artykulu pozwolil sobie na
> luzna interpertacje. nieco przesadzil. dieta ta w porownaniu do innych
> diet miala wyzszy spadek wagi a co za tym idzie lepsze te kobiety mialy
> wyniki, jednak i tak dieta ta nie jest najlpesza na zredukwanie wagi.
> jeden z naukowcow Kelly Brownell skwitwoal, ze nie ma zlotego roziwazania.

Poza tym ja bym jeszcze kwestionowała metodykę tego badania.
Jak zawsze, są one oparte o relacje badanych osób, a osoby te żywią się
każda w swoim środowisku na swój sposób. Moim zdaniem to bardzo zwodnicza
metoda badania.

Naukowa rzetelność wskazywałaby na zastosowanie mądrzejszego sposobu
przeprowadzenia takich badań. Wystarczyłoby zorganizować je w jakiej
placówce zamkniętej z całodobowym kontrolowanym żywieniem (np. więzienie).
Wtedy wyniki byłyby bardziej miarodajne.
Ale jak widać, naukowcom nie przyjdzie to do głowy, skoro badanie oparte na
relacjach jest akceptowalne i godne miana badania naukowego...
I rzecz dziwna... czemu ja to widzę, a inni tego nie zauważają... (?)

Krystyna
--
Głupota to robienie tego samego, tak samo i spodziewanie się cudu.

25. Data: 2007-03-10 11:41:25

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> [...]
> Jak zawsze, są one oparte o relacje badanych osób, a osoby te żywią się
> każda w swoim środowisku na swój sposób. Moim zdaniem to bardzo zwodnicza

Hmm... Chyba, że zostanie użyta do "udowodnienia" tez Kwaśniewskiego?
Wtedy juz jest ok?

> Naukowa rzetelność wskazywałaby na zastosowanie mądrzejszego sposobu
> przeprowadzenia takich badań. Wystarczyłoby zorganizować je w jakiej
> placówce zamkniętej z całodobowym kontrolowanym żywieniem (np. więzienie).

Gdyby to było takie proste to zapewne zostałoby zrobione ;)

j.

26. Data: 2007-03-10 13:18:41

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Gdyby to było takie proste to zapewne zostałoby zrobione ;)

misie Ci tak powiedzialy!? a nie slyszales ze badania w olbrzymiej
wiekszosci sa sponsorowane, a ten kto placi wymaga. Zastanow sie dlaczego
setki (!!!) lekarstw sa wycofywane z obiegu jako zupelnie nieskuteczne lub
nie przynoszace zadnych wymierzalnych skutow. A przeciez "ktos" dopuszca te
lekarstwa do obiegu i "ktos" to kontroluje i sprawdza :) a wiec jak to jest
?

Jurek

27. Data: 2007-03-10 13:22:09

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> [...]
> lekarstwa do obiegu i "ktos" to kontroluje i sprawdza :) a wiec jak to jest

A Ty misiu, dalej wierzysz, ze dieta to nie przemysl? ;))) DK tez... ;)

j.

28. Data: 2007-03-10 14:24:53

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... Chyba, że zostanie użyta do "udowodnienia" tez Kwaśniewskiego?
> Wtedy juz jest ok?

> Gdyby to było takie proste to zapewne zostałoby zrobione ;)

A widzisz... :)
Ale od Kwaśniewskiego tego cudu się wymaga, zwłaszcza przy pełnej
dezaprobacie środowiska decydentów od których zależy realizacja wcześniej
już ustalonej przez eksperckie grono wskazanej kontynuacji badań nad
żywieniem optymalnym Kwaśniewskiego.

Sam zresztą wyśmiałeś takie próby (patrz: DO w sejmie).
Zamiatanie pod dywan nie zmieni faktu, że DO świetnie sobie radzi z
"nieuleczalnymi" chorobami wywołanymi dzięki innym dietom.
I Twoja dieta oparta na zasadzie: "jem co lubię" też jest kiepska. Smak bywa
zwodniczy.

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

29. Data: 2007-03-10 14:44:57

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

[...]

> [...]
> dezaprobacie środowiska decydentów od których zależy realizacja wcześniej
> już ustalonej przez eksperckie grono wskazanej kontynuacji badań nad

Kwasniewski sam sie kompromituje. Nie mieszaj naukowego myslenia do slow
Kwasniewskiego, np o dylematach Adama w raju. Zapraszam do nastepnej
czesci: "Tako rzecze guru".

> Sam zresztą wyśmiałeś takie próby (patrz: DO w sejmie).

Sejm nie jest miejscem do prowadzenia badan naukowych... Sejm jest
miejscem prowadzenia polityki, ktorej zasady nie maja nic wspolnego z
podejsciem naukowym... Cos Ci sie poteznie pokielbasilo najwyrazniej ;)

> Zamiatanie pod dywan nie zmieni faktu, że DO świetnie sobie radzi z
> "nieuleczalnymi" chorobami wywołanymi dzięki innym dietom.

To nie jest fakt bo to jest nie jest prawda. To jest pobozne
zyczenie, mit, mzonka, wyznanie wiary etc.

> I Twoja dieta oparta na zasadzie: "jem co lubię" też jest kiepska. Smak bywa
> zwodniczy.

Nie masz zadnych danych na temat mojej diety po za ogolnikiem, ze jem to
na co mam ochote a mimo to na tej podstawie twierdzisz, ze ta dieta jest
kiepska. Moim zdaniem u podstaw tego twierdzenia lezy Twoje fanatyczne
przekonanie, ze kazda dieta, ktora nie jest DK jest wedlug Ciebie
kiepska bo jestes, droga Krysiu, podrecznikowa wrecz ofiara prania
mozgu. I nie potrzeba dokladnych badan aby to zdiagnozowac ;) O leczenie
pytaj juz jednak specjalisty ;)

j.

30. Data: 2007-03-10 18:35:37

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> A Ty misiu, dalej wierzysz, ze dieta to nie przemysl? ;))) DK tez... ;)

twoje urojenie, misie i inne obsesje to twoj problem. Jak bedziesz mial cos
bardziej przecyzyjnego do powiedzenia niz glupawe stwierdzenie w stylu
"dieta to przemysl" to daj znac. Nie znasz sie na dietach o ekonomi tez nie
masz pojecia, a wiec ofiaro misi skup sie i napisz cos z sesem :)

Jurek

Re: $25,000.00 WEEKLY INCOME.MAGAZINE FRANCHISE.WORK AT HOME
Re: $25,000.00 WEEKLY INCOME.MAGAZINE FRANCHISE.WORK AT HOME
Re: $25,000.00 WEEKLY INCOME.MAGAZINE FRANCHISE.WORK AT HOME
Re: I've tried everything and found this works really well
specjalista od odchudzania