Z własnych obserwacji

11. Data: 2015-09-22 15:37:55

Temat: Re: Z własnych obserwacji
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

>Nie doceniasz nas buraku. My nie panikujemy, tylko budzimy się do walki.

Wy?
http://i101.photobucket.com/albums/m76/DrewziG71/mil
itia.jpg

12. Data: 2015-09-22 15:43:11

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2015 15:37, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

> Wy?
> http://i101.photobucket.com/albums/m76/DrewziG71/mil
itia.jpg
Nie. To ekipa globa do walki z ksenofobią.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

13. Data: 2015-09-22 15:47:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A teraz fakty że jest to panika.
1. W polsce żyje kilka tysięcy islamistów, a wy zachowucie się jakby was ktoś
wysadził w powietrze, gdy nie ma z nimi żadnego problemu od lat.
2. ABW każdego kto prosi o azyl sprawdza pod kątem biografii, żadna służba
wywiadowcza nie wpuści terrorysty, a wy wyjecie jakby was ktoś wysadził w powietrze.
3. Obcy uciekają z polski, dla nich polska to tranzyt do lepszych krajów, a wy
zachowujecie się jakby was ktoś wysadził w powietrze.
4. Stereotypy polegają na tym, że do każdego człowieka obcego przykładacie że to
terrorysta, gdy fanatyków w każdym społeczeństwie jest garstka i w waszym wyobrażeniu
ten uchodźca urósł do rangi , jakby każdy was wysadzał w powietrze, bo jesteście
ciemne, lękliwe buractwo, co z ciemnoty wszystkiego się boi. Z tych urojeń
prześladujecie normalnych ludzi którzy są spokojnie żyć.
5. Mnie bawi ten wielki strach przed obcymi bo nagle ten urojony wróg was uspokoił, z
sraniem z nienawiści w imię krzyża, bo wam potrzebny jest BAT i wtenczas normalnie
funkcjonujecie. I bardzo chce aby tu islamistów było więcej, bo tak fajnie dupami
jeździcie po betonie z tej paniki.

14. Data: 2015-09-22 15:50:48

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2015 o 15:03, niebieski pisze:
> Te twoje obserwacje możesz sobie w buty wsadzić. Tłumaczę ci, że to nie
> żadna panika, tylko spokojne przebudzenie, a ty swoje.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=F9DniZVQwKM&feature=
player_embedded#t=988

A ilu was? Legion!
http://static.topyaps.com/wp-content/uploads/2011/04
/hitler.jpg

15. Data: 2015-09-22 16:01:37

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2015 15:50, zdumiony pisze:

player_embedded#t=988

> A ilu was? Legion!
> http://static.topyaps.com/wp-content/uploads/2011/04
/hitler.jpg

Nie. Nawet nie zajrzałem.

16. Data: 2015-09-22 16:14:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niebiski
On ci wkleił Fiurera bo.....

Często źródłem ksenofobii jest bezkrytyczne podejście do stereotypów etnicznych.
Ksenofobia może dotyczyć wszystkiego, co wiąże się z obcokrajowcami, osobami
nieznanymi, innymi pod pewnymi względami.

Pojawienie się ksenofobii towarzyszy zazwyczaj narastaniu w społeczeństwie nastrojów
nacjonalistycznych i stanowi ona swoiste dopełnienie wobec nacjonalizmu.

17. Data: 2015-09-22 16:28:45

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2015 16:14, glob pisze:
> Niebiski
> On ci wkleił Fiurera bo.....

To jego klimaty, nie moje.

18. Data: 2015-09-22 16:29:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

O ciekawe....

"Bardzo niskie poczucie wartości mają także ludzie, którzy na pozór mają bardzo dobre
zdanie o sobie. Często zupełnie nieświadomie pod ich skórą jest potworny lęk, że
odkryją iż są niczym.

Najniższe poczucie wartości przejawia się jednak we wszelkiego rodzaju ksenofobiach,
nacjonalizmach, rasizmie, homofobii i faszyzmie. W jaki sposób rodzi się ksenofob?.
Często jest to człowiek, który pomimo wielu działań nie może udowodnić sobie, że jest
wartościowy. Mogą nie pomóc studia, pozycja macho, wielkie bicepsy, czy atrakcyjność
fizyczna. Trzeba znaleźć wtedy coś, na tle czego będzie się lepszym. Słowo lepszy
jest jednak bardzo indywidualnie zdefiniowane. Jestem biały więc jestem lepszy od
czarnego czy żółtego. Jestem Niemcem więc jestem lepszy od Polaka. Jestem Polakiem
więc jestem lepszy od Żyda. Jestem aryjczykiem więc jestem najlepszy. Jestem hetero
więc jestem lepszy od homo.

Tacy ludzie powoli zaczynają niszczyć wrogów czyli wszystkich którzy różnią się od
nich. Zwykle boją się świata, innych narodów, innych religii, innych przekonań.
Odczuwają nieustanny lęk, który tłumią. Z tego właśnie lęku rodzi się agresja.
Pracując terapeutycznie i coachingowo z setkami ludzi zauważam, że największe fobie i
nienawiści żywią ludzie, którzy mają największe kompleksy.

19. Data: 2015-09-22 16:31:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niebieski
W dniu 22.09.2015 16:14, glob pisze:
> Niebiski
> On ci wkleił Fiurera bo.....

To jego klimaty, nie moje.

> [...]
nastrojów nacjonalistycznych i stanowi ona swoiste dopełnienie wobec nacjonalizmu.

To zachowanie nienawiści do innych to faszyzm, ideologia trzeciej rzeszy. Ile razy
można tłumaczyć że prezentujecie na grupach negatywne cechy i przekonujecie do
zachowań patologicznych.?

20. Data: 2015-09-22 16:44:00

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2015 16:31, glob pisze:
> [...]
można tłumaczyć że prezentujecie na grupach negatywne cechy i przekonujecie do
Ideologią III rzeszy był narodowy-SOCJALIZM. Faszyzm reprezentuje
obecnie UE próbując narzucić krajom tworzenie obozów koncentracyjnych
dla uchodźców. Ja jestem wolnościowcem, a to jest przeciwieństwo faszyzmu.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,
a znienawidził to, co normalny człowiek kocha
- i świetnie można w socjalizmie żyć!" E.Kuzniecow

Co na to Ikselka?
Polacy za granicą
Fetor polskiej ksenofobii rozniósł się po Europie.
Islam, czyli normalność
Geniusz Religi