Z życia walczącego z "fachowcami".

11. Data: 2006-09-09 10:01:10

Temat: Re: Z życia walczącego z "fachowcami".
Od: "Madoniowie" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla napisał

> Elektrowni nie interesuje Twoja instalacja w domu, wiec to jakis kit jest
> z tym schematem.

A jednak nie. Bo w elektrowni zapytać o potrzebne dokumenty byłem osobiście
i tego wymagali.

Przemek

12. Data: 2006-09-09 15:59:45

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> No ale coz u nas w kraju pelno domoroslych lekarzy, samochodziarzy a teraz
> jak widac i elektrykow.

Domorosly elektryk to ten, co u Madoniow robil ?

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

13. Data: 2006-09-09 18:08:06

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-09-09 12:01, Niejaki/a Madoniowie bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> A jednak nie. Bo w elektrowni zapytać o potrzebne dokumenty byłem osobiście
> i tego wymagali.

Schematu elektrycznego *WEWNATRZ* domu ???
No chyba ze sue cos pozmienialo ostatnio ...

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

14. Data: 2006-09-10 13:23:44

Od: "Madoniowie" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla napisał

> Schematu elektrycznego *WEWNATRZ* domu ???
> No chyba ze sue cos pozmienialo ostatnio ...
Tak. Wewnątrz

Przemek

zywarka do zabudowy AMICA ?
klasy ścieralności paneli