Re: ZABLOKOWAŁA TELEFONY!....

From: "Panslavista" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ZABLOKOWAŁA TELEFONY!....
Date: Wed, 20 Jun 2007 17:18:20 +0200

"eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote in message
news:f5bfk3$721$2@news.onet.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> życiu

> Nie narzekasz?
> :-))
> Ok. Wchodzę.
>
> Już wiem, że nie wychowasz, niczego.
> Choćby się tak zdawało... Tyle miłości i etc.
> Ona też nie. Dużo poświęca ochronie.
> A w duchu, przeklina.
>
> Popatrz na przestępcę.
> Przestępca to ktoś, kto nie może się przed czymś powstrzymać.
> Nie decyduje o sobie.
> Taki jełop. Zagrało mu coś, i idzie w tango.

> [...]

Nie. Faktycznie - nie interesuje mnie jej los - to nie dzierlatka - ale
gdyby chciała razem z dzieckiem - wezmę, o ile dziecko jest moje. Na obce
nie mam już determinacji, nikt mi lat nie ujmie. Ale dziecko musi pamiętać
swojego ojca, a nie cień. Ja też zostałem ukradziony mojemu ojcu, ojczym
nigdy go nie zastąpił (mam żal do matki i babki - nie chodzę na ich groby)
nie chodzi o kasę, a o ten błysk w oczach, to głaśnięcie po głowie - dziecko
ma zakodowane zapachy rodziców w genach - nie jest jak gęś - która idzie za
tym kogo pierwszego w życiu zobaczy. Urodził się w terminie - 99%, że mój.
Dlatego chcę badań DNA. NIe chcę być ojczymem dla dziecka. Twierdzono, że
nie zainteresowałem się przy urodzinach, że nie miał kto ją z dzieckiem
odebrać ze szpitala - nie miałem informacji gdzie ten szpital...
Mój drugi syn poznawał mnie po głosie - po przywiezieniu z porodówki...