ZAPACH KONWALII?

1. Data: 2002-07-24 13:01:56

Temat: ZAPACH KONWALII?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę może znacie jakieś kosmetyki o takim zapachu. Wiem że tak,
pachnie Diorissimo Diora co jeszcze?

Hanuś

1. Data: 2002-07-24 13:30:21

Temat: Re: ZAPACH KONWALII?
Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ahm899$csi$1@news.tpi.pl>, k...@g...pl says...
> Mam prośbę może znacie jakieś kosmetyki o takim zapachu. Wiem że tak,
> pachnie Diorissimo Diora co jeszcze?

rozumiem, ze chodzi Ci o zapachy perfum i pochodnych :)

Jesus del Pozo - Ella
Calvin Klein Contradiction for Women
Sonia Rykiel (butelka - w ksztalcie tshirta bodajze)
Estee Lauder Pleasures
Gucci - Envy

i jeszcze inne ktorych teraz nie pomne :)

K.

PS. oczywiscie wszystkie to sa mieszanki z nuta konwalii :)

1. Data: 2002-07-24 13:33:37

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Słocki tak oto pisze:

> [...]
> Estee Lauder Pleasures
> Gucci - Envy
>
> i jeszcze inne ktorych teraz nie pomne :)

Kuba! Jestem pełna podziwu dla Twojej wiedzy :-) Mój facet nie odróżnia nawet
zapachu konwalii od jaśminu.
Generalnie rzecz biorąc, gdy podoba mu się jakaś woń, to wg niego na pewno
jest to ... maciejka.
Maja

1. Data: 2002-07-24 13:50:37

Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie sie gucci rush 2 kojarzy konwaliowo ale moze byc ze sie myle.
Iza Wójcik\

1. Data: 2002-07-24 13:59:28

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko także o balsamy, szampony itp
Hanuś

1. Data: 2002-07-24 14:18:13

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ahmbl9$521$1@news.tpi.pl>, k...@g...pl says...

> Nie tylko także o balsamy, szampony itp
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

to mi sie jeszcze jakis plyn do higieny intymnej kojarzy bodajze
"intima"

A balsamow itp nie znam, ale jak pojde do hiper to moge wywachac :)

K.

1. Data: 2002-07-24 14:23:23

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A balsamow itp nie znam, ale jak pojde do hiper to moge wywachac :)
>
> K.

Wielkie dzięki:)))
Hanuś

1. Data: 2002-07-24 14:45:55

Od: "Balcon" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym do tego jeszcze dodal
Clinique Happy (women)
p...@o...pl
pzdr
-----------------------

1. Data: 2002-07-24 15:05:55

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M...@n...onet.pl...

> rozumiem, ze chodzi Ci o zapachy perfum i pochodnych :)
> Calvin Klein Contradiction for Women

Jesli Contradiction ma w sobie nute konwalii, to bardzo Ci Jakubie dziekuje
za oswiecenie mnie :-))). Uzywalam jakies dwa lata, i nie wpadlam na akurat
ten trop :-)))

Hanuś, z serii Contradiction w takim razie sa tez: balsam do ciala, plyn do
kapieli, dezodorant.

> Gucci - Envy
a tych dwoch (envy/contradiction) nigdy bym nie wrzucila do tych samych
pochodnych :-)))), ale moze nie pamietam zapachu wystarczajaco dobrze ;-).

BTW: mam prosbe do Kuby i innych specjalistow (bez ironii): szukam zapachow
jak najbardziej zblizonych do Contradiction. Jakies wskazowki? :-)
z gory dziekuje,
magda

1. Data: 2002-07-24 16:18:26

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 24 Jul 2002 15:01:56 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <k...@g...pl> i powiedziała:

> Mam prośbę może znacie jakieś kosmetyki o takim zapachu. Wiem że tak,
> pachnie Diorissimo Diora co jeszcze?

W Ives Roche jest woda toaletowa o zapachu konwalii (czysta,
konwaliowa nuta). Nazwy nie pomnę, kosztuje jakieś 30 zł. Niestety, perfum
nie mogę używać, więc nie zapamietuję nazw.

Zuzanka

--
jgs A Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/_\__ http://muzeum.topnet.pl/ - Muzeum Rzeczy Nieistniejących

czy jest metoda na przywrocenie swietnosci?
Trądzik
pozolkle paznokcie u nasady
Naprawdę dobra kosmetyczka (W-wa)
depilator