Re: ZAZDROSC

Data: 2003-03-04 13:46:53
Temat: Re: ZAZDROSC
Od: "Kropeczka" <U...@p...xo.pl>

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
news:b425l4$c2h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Gdy czlowiek za wysoko tez nie dojrzy tego co sie dzieje na dole. To nie
> przeszkadza jednak dzieciom machac pilotowi lecacego wysoko odrzutowca
> (odrzutowca bo nie jestem pewien odmiany slowa samolot ;-P) ;-)

No wlasnie, wlasnie, muszę zejść na niziny - bylebym tylko nie wpadła w
jakieś rowy podejrzane ;)

> No to mi pomoglas! ;-))))

ja tylko szczerze odpowiadam :)

> No ja sie z tym zgadzam. Jednak w tym o czym pisalem to idzie chyba
> jeszcze dalej... do egoizmu dochodzi narcyzm.

no tak, ale o ile podobieństwo psychiczne mogę sobie wyobrazić (chociaż z
trudem) między kobietą a mężczyzną, to z podobieństwem fizycznym trochę
gorzej, więc tego narcyzmu to jakoś nie widzę ;)
chyba że czegoś nie rozumiem, to też możliwe :)

Pozdrawiam

Kropeczka