ZE przerwy w dostawie prądu

1. Data: 2006-08-15 12:39:14

Temat: ZE przerwy w dostawie prądu
Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ok 3 tygodni, przynajmniej 1 raz dziennie 1-2 sekundowy zanik prądu.
Przyznaję że mam tego dosyć.
Jakaś rada?
CEzarys

2. Data: 2006-08-15 12:41:32

Temat: Re: ZE przerwy w dostawie prądu
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Cezarys napisał(a):
> Od ok 3 tygodni, przynajmniej 1 raz dziennie 1-2 sekundowy zanik prądu.
> Przyznaję że mam tego dosyć.
> Jakaś rada?

chyba najpierw powinienes napisac, co w tej sprawie probowales zrobic :)

Sierp

3. Data: 2006-08-15 12:42:26

Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> chyba najpierw powinienes napisac, co w tej sprawie probowales zrobic
> :)
>
> Sierp
Rozmowa z ZE nic nie dała. Odpowierź "awaria"
CEzar

4. Data: 2006-08-15 19:51:04

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> Rozmowa z ZE nic nie dała. Odpowierź "awaria"
> CEzar

Jakby to były godzinne przerwy to bym zrozumiał Twoje żale. Ale sekundowe.
Przestań bo śmieszny jesteś. A wiem komputer Ci się wylącza. Potem sprawdza
dyski i to trwa z minutę. Kup sobie takie magiczne puzdereczko i podłącz do
komputera. Awarie to coś nie zawinionego i nieprzewidywalnego. Wróżkę maja
zatrudnić żeby powiedziala kiedy będą. A może na mszę mają dac w intencji
właściwego dzialania sieci. Tomek

5. Data: 2006-08-15 20:10:28

Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> maja
> zatrudnić żeby powiedziala kiedy będą. A może na mszę mają dac w

{..}
Komputer mam na UPS, ale oprócz tego mam kilkanaście urządzeń które nie
są na UPS-ie
A kilkanaście małych pudełeczek troszkę kosztuje
Poza tym o ile się nie mylę sekwencja wyłączenie-włączenie powtarzana
kilka razy dla elektroniki nie jest korzystna
Tak że dzięki za radę, ale korzystaj z niej sam.
Niezawinione od 3 tygodni? Gdzie Ty pracujesz? Bo wolałbym nie mieć
doczynienia..
I ostatnie: Nigdy nie kpiłem z religii.Żadnej.
CEzarys

6. Data: 2006-08-15 21:05:31

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doczynienia..
> I ostatnie: Nigdy nie kpiłem z religii.Żadnej.

A z jakiej ja religii kpię?
Tomek

7. Data: 2006-08-15 21:19:15

Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cezarys wrote:
> Od ok 3 tygodni, przynajmniej 1 raz dziennie 1-2 sekundowy zanik prądu.

Kurcze, mam to samo :((( Tylko, że u mnie trwa to już ok. półtora
miesiąca :(

> Przyznaję że mam tego dosyć.

Ja też :<
Pzdr

8. Data: 2006-08-15 21:21:56

Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

[..]
A może na mszę mają dac w

Tomek

> A z jakiej ja religii kpię?
> Tomek

Pierwsze 3 linijki. Ale to zawsze jest kwestia indywidualna.
Nie będę już tego wątku komentował.
Masz coś do powiedzenia na główny wątek? Biorąc pod uwagę odpowiedź.
Acha, nie pracujesz czasem w ZE czy innej ENERGA?
CEzar

9. Data: 2006-08-15 23:12:55

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [..]
> A może na mszę mają dac w

Przesadziłeś jeśli to jest wyśmiewanie. To co w takim razie sądzisz o święceniu
samochodow. Widzialem w tv. Ksiądz stał przy drodze, ludzie podjeżdzali i
święcił. Albo święcenie budynkow i msze z tym związane. Ty lepiej nie obrażaj
uczuć religijnych ludzi wierzacych twierdzac że dawanie na mszę w jakiejś
intencji albo poświęcanie samochodu żeby kierowca był bezpieczniejszy to lipa.
Tomek
ps. Z energetyką mam tyle wspólnego ze mam gniazdka w domu.

10. Data: 2006-08-16 06:43:02

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]Kup sobie takie magiczne puzdereczko [...]

Buhaha. Z racji mania podobnych atrakcji pytałam jakiś czas temu, jakie
parametry powinno mieć takie puzdereczko, które zabezpieczyłoby mi pół
chałupy na okoliczność dłuższych i krótszych przerw w dostawie. Od
odpowiedzi zrobiło mi się trochę słabo :-/ A pomijając już taki drobiazg, że
w przeciętnym domu bywa parę urządzeń bardziej kluczowych dla funkcjonowania
i przy tym wymagających nieco większego kibla sztromu niż komputer -
codzienne ustawianie zegarka na kuchence to naprawdę nie jest moje ulubione
zajęcie.

Szczęśliwie ostatnio ZE średnio raz na dwa tygodnie dłubie coś w sieci i
przerwy są może dłuższe, za to rzadsze, a przede wszystkim przewidywalne :>

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

tuning spluczki :)
Gdzie necie kupie wlacznik ON/OFF do pralki Whirlpool AWM-250?
płyta grzewcza nad zmywarka
Beam on floor - zmywarki
instalacja elektryczna w gotowych ściankach k-g