ZMYWARKA - 3 modele, na który sią zdecydować? Prośba...

1. Data: 2007-02-09 01:24:17

Temat: ZMYWARKA - 3 modele, na który sią zdecydować? Prośba...
Od: " Tolka" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Zwracam się serdeczną prośbą o pomoc w wyborze jednego modelu.
Wybrała sobie 3 modele zmywarki do małej kuchni - wiec będzie to 45-ka :( i
musi być wolnostojąca w kolorze srebrnym lub inox. Cena jest zbliżona, więc
nie gra większej roli&#8230; Chciałabym najlepszą z poniższych :)

Są to:
1. SIEMENS SF 25m850 EU 52db cena ok. 1770zł
2. Bosch SRS55M18EU 52 db cena ok. 1626zł
3. Electrolux esf 45010s 49 db cena ok. 1585zl

Prośba do użytkowników lub ekspertów o jakieś opinie??? Sugestie? To mój
pierwszy zakup zmywarki.
Poszukałam na forach, ale opinii o tych modelach nie znalazłam&#8230;

Dzięki wszystkim za pomoc :)
Tolka

2. Data: 2007-02-09 01:38:29

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Tolka" <t...@W...gazeta.pl> napisał

> Wybrała sobie 3 modele zmywarki do małej kuchni - wiec będzie to 45-ka :(

na pewno nie zmiesci sie 60-tka? Mam malutka kuchnie i jakos dało rade
upchnac. Moze jednak sprobuj?

Ja od dwoch lat jakis podstawowy Siemens, nie narzekam.
Zycie od czasu zakupu zmywarki sie stało prostsze.

Protz

3. Data: 2007-02-09 08:16:16

Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tolka napisał(a):
> Są to:
> 1. SIEMENS SF 25m850 EU 52db cena ok. 1770zł
> 2. Bosch SRS55M18EU 52 db cena ok. 1626zł
> 3. Electrolux esf 45010s 49 db cena ok. 1585zl

Wszystkie są prawie takie same na żywo.
Bierz najcichszą.

4. Data: 2007-02-09 12:56:14

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

bosch i siemens to tak naprawde to samo - zresztą to jedna grupa -
BSH .Siemens jest oceniany lekko wyzej od boscha , tak samo jak w
przypadku grupy Electrolux to AEG>Electrolux>Zanussi i w Merloni
Ariston>Indesit .Z tych trzech zmywarek wybrałbym albo boscha albo
siemensa ze wzgledu na 1 ale dość istotna funkcje w wyposażeniu :

- składane półki w dolnym koszu

nie trzeba upychać garnków między pręty a wystarczy je złożyć - bardzo
fajna rzecz .
Jakościowo Siemens > Bosch - więc Siemens

5. Data: 2007-02-09 16:04:14

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@w...pl napisał(a):
> [...]
> Ariston>Indesit .Z tych trzech zmywarek wybrałbym albo boscha albo
> siemensa ze wzgledu na 1 ale dość istotna funkcje w wyposażeniu :

Nie wiem jak Electrolux esf 45010, ale moja zmywarka tej firmy ma takie
półki w dolnym koszu.
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

6. Data: 2007-02-09 20:25:31

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Nie wiem jak Electrolux esf 45010, ale moja zmywarka tej firmy ma takie
> półki w dolnym koszu.
> Ania

Moj Electrolux GA55L100 równiez.

--
m.

7. Data: 2007-02-10 00:15:22

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@w...pl> napisał w

>Jakościowo Siemens > Bosch - więc Siemens

a to nie jest ta sama firma i ta sama fabryka tylko inny znaczek?

Protz

8. Data: 2007-02-10 17:24:07

Od: "Niusy04" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są to:
> 1. SIEMENS SF 25m850 EU 52db cena ok. 1770zł
> 2. Bosch SRS55M18EU 52 db cena ok. 1626zł
> 3. Electrolux esf 45010s 49 db cena ok. 1585zl

Wszystkie są wyśmienite.
Tylko nie daj się wrobić w 45cm, będziesz żałować.
45cm są bardzo niepakowne i droższe w eksploatacji.

Przyjemnego zmywania
ZZ

9. Data: 2007-02-10 22:34:09

Od: " Tolka" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bierz najcichszą.

Dzięki za odpowiedzi...
Po obejrzeniu zmywarek w sklepie pozostały dwie do ostatecznego starcia :)
- SIEMENS SF 25m850 EU 52db cena ok. 1770zł
- Electrolux esf 45010s 49db cena ok. 1585zl

Ostatnie 2 pytanka do użytkowników zmywarek, bo nie wiem czy te różnice są
istotne:
1. Czy temperatura prania szybkiego jest ważna:
- w 45 stopniach (Siemens)
- w 60 stopniach (Electrolux)

2. Czy roznica 3 db w głośności zmywarki jest istotna?
Slyszalem opinie, ze przy tych glosniejszych zmywarkach roznica 3 bd jest
wyczuwalna dla ucha i dosc ważna. Kuchnie mam bez drzwi, wiec nie wiem jak
bedzie slyszalne mycie w nocy.
Moze ktos jest w stanie to potwierdzic z własnego doswiarczenia (49 db a 52
db)?

Dzięki...

10. Data: 2007-02-11 01:57:57

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tolka napisał(a):
> 2. Czy roznica 3 db w głośności zmywarki jest istotna?
Różnica jest mniej więcej taka:
1 zmywarka 52 db = 3 jednoczesnie pracujące zmywarki 49db.
> Slyszalem opinie, ze przy tych glosniejszych zmywarkach roznica 3 bd jest
> wyczuwalna dla ucha i dosc ważna. Kuchnie mam bez drzwi, wiec nie wiem jak
> bedzie slyszalne mycie w nocy.
Będzie słyszalne - moja ma 49 i tez jest słyszalna.
> Dzięki...
Niezamaco ;)
Ania
--
[...]

Ucieczka ciepła z mieszkania (rama H) na odwrót
Czy mozna przykleic lustro lazienkowe do glazury?
czy można zdjąć na stałe górę pralki ?
akcesoria meblowe - duży wybór wysyłkowo ?
okna narozne - czym zaslonic ?