ZMYWARKA + TELEWIZOR

21. Data: 2011-08-09 12:10:10

Temat: Re: ZMYWARKA + TELEWIZOR
Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-08 18:03, z pisze:

> [...]
> Na taką okoliczność tv mają "polepszacze" Trzeba sobie poustawiać wedle
> gustu.
> Drugi raz się rozczarujesz niemożnością oglądania 1:1 bez
> zniekształcenia. Sporo kanałów jeszcze nadaje 4:3 a jeśli telewizor nie
> będzie miał kadrowania 14:9 czy 16:9 możesz się trochę wku... Ja
> "butelek" czy rozciągania nie trawię ani czarnych pasów dookoła.
> Jeśli tu piszesz to znaczy że może Ci do głowy przyjść podłączyć
> komputer do tv. Trzeba o tym pomyśleć.
> Oczywiście może to wszystko Cię nie obchodzić bo nie zauważasz różnicy.

No cóż rozczarowania są wpisane w moje/nasze życie ;-)
"Jak nie spróbujesz - nie pojedziesz" :-)

Dzięki,
pozdrawiam,
Mel.

22. Data: 2011-08-10 05:26:06

Od: "Adam L." <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "widow" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie jednym z waznych kryteriow jest szybkosc przelaczania kanalow tv!
> Moze to sie wydac smieszne, ale wiele modeli przy analogowej TV zachowuje
> sie w miare szybko, ale przy cyfrowym sygnale tragedia. Szybkosc
> przelaczania pozostawia wiele do zyczenia.
Ale to "bonus" sygnału cyfrowego i wiele tu zalezy od nadawcy. Jesli
zastosuje kompresje b.duza
tak ze ramka z pelna inforamcja o obrazie pojawia sie co kilka[dziesiat]
sekund to tyle musisz czekac.

Adam

23. Data: 2011-08-31 06:58:48

Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 23:11, Me(L)Isa pisze:
> Witam,
> wybrałam zmywarkę bosch sms 50M62EU - (??)
> http://www.skapiec.pl/img/2356030-300-1-bosch-sms-50
m62eu.html
> ale równocześnie chciałam zamówić telewizor i tutaj niestety mam
> problem, więc prośba o pomoc w wyborze.
> Z grubsza rzecz biorąc ma to być Sony lub LG wielkości około 40 cali
> do odbioru (póki co) telewizji kablowej.
> Pozdrawiam,
> Mel

Ja bym proponował Samsunga. Jakiś czas temu kupiłem teściowi Sony 37, a
sobie Samsunga 32. Samsung jak dla mnie ma znacznie lepszą ergonomię
ustawień, więcej możliwości w zakresie ustawień odczytywanych filmów
divx z USB i ogólniej jakiś taki bardziej przyjazny użytkownikowi jest.

Frytownica HOLDEN FR-40
Bóg w chrześcijaństwie Jaka jest Jego Natura?
Renowacja dachu, więźba
Dachy...
Mnie to nie dotyczy.