Re: ZOSTALEM ULECZONY

Data: 2008-01-15 12:43:30
Temat: Re: ZOSTALEM ULECZONY
Od: Ikselka <i...@w...pl>

Dnia Tue, 15 Jan 2008 04:39:32 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Nie nazywan nikogo "parchem", "holota",

Ale głupim czy tp. to już tak?

> nie oskarzam nikogo o prwanie
> dziecka,

Ale o głupotę to już tak?

> o "dmuchanie" mojej kobiety, nie psuje mi sie system komp.
> srednio co dwa tygodnie, nie poszukuje swoich dzieci na psp, nie
> rzadam przeprowadzenia badan zadnych, nie opowiadam niczego o swojej
> rodzinie i najblizszych mi osobach... itd. itp.

Co w tym złego, że ktoś coś o sobie opowie? Hę? - chyba rozmawiamy tutaj o
ludzkich sprawach? Fakt, nie musisz podejmować każdego rzuconego tematu,
możesz sobie wybrać. Tylko po co atakować tych, którym nie chcesz
odpowiadać? - wystarczy pominąć. Nad każdą dziurą w asfalcie sie
wywnętrzasz?

> Jak malo, to mozna
> jeszcze wymieniac te paroksyzmy depresji, czy zwyklaj glupoty. Zas
> moja agresje wywoluje wlasnie jedynie i wylacznie, glupota i nieuctwo.

Więc jednak o coś kogoś oskarżasz? - ano właśnie. A tu ani głupota, ani
nieuctwo. Tylko Twoja agresja.

> I jaja sobie robie! Sama dalas sie zlapac, bo wciagnalem Cie kilka
> razy w tok dosc metnych i jalowych dysput, i mocno walczylas z moim
> nihilizmem.

Tak Ci się tylko wydaje, jak również niesłusznie pretendujesz do miana
nihilisty...

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P