ZWYCIĘSTWO

1. Data: 2000-11-16 17:11:20

Temat: ZWYCIĘSTWO
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy którzy odpowiadali na mój post "Pomóżcie - zakochany hans1"
spójrzcie na moją ostatnia wypowiedz w tamtym poście.
hans1

1. Data: 2000-11-17 08:47:41

Temat: Re: ZWYCIĘSTWO
Od: "Mechanik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hans1" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wszyscy którzy odpowiadali na mój post "Pomóżcie - zakochany hans1"
> spójrzcie na moją ostatnia wypowiedz w tamtym poście.
> hans1

Witaj!

Z zaciekawieniem obserwuje od kilkunastu dni dyskusje wokol Twojego problemu
z dziewczyna, zarowno na tej grupie, jak i na innych. I powiem szczerze, ze
ciesze sie, ze cos tam Ci wychodzi, chociaz co, to jeszcze sam pewnie nie
wiesz. Wielu ludzi odradzalo Ci ta kobiete, ale Ty robisz i tak swoje i rob
tak dalej. Musisz sam przezyc wszystko do konca, wtedy po prostu bedziesz
wiedzial, nie bedziesz plul sobie w brode, ze czegos tam nie zrobiles.
Ja zawsze tez bylem podobny, tzn bylem w takich sytuacjach gluchy na
rozsadek, glosy przyjaciol, szedlem za glosem serca, chociaz czesto
wychodzilem przez to na idiote.
I jeszcze jedna rzecz, Ty i tak zrobisz swoje, ale IMHO w zwiazku nie chodzi
tylko o seks, a z tego co piszesz czasem mi wynika, ze potrzebujesz rad w
stylu "jak to rozegrac, zeby miec ja fizycznie".
Pozdrawiam i zycze powodzenia.
mechanik

1. Data: 2000-11-17 09:49:39

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mechanik"
> [...]
> tylko o seks, a z tego co piszesz czasem mi wynika, ze potrzebujesz rad w
> stylu "jak to rozegrac, zeby miec ja fizycznie".

hans1: Coś w tym jest co piszesz. Tak Nie tylko chcę ją mieć fizycznie.
Zależy aby się ze mną nie nudziła i dobrze czuła. A moze wcale nie
powinienem sie czuć odpowiedzialny czy ona sie nudzi czy nie? W końcu każdy
powinien czuć sie odpowiedzialny za siebie.
hans1

" Człowiek krótko żałuje tego, co uczynił - nie potrafi jednak odżałować
spraw nigdy nie zrealizowanych"
Sydney J. Harris

"Szczęście? Dobre cygaro, dobry posiłek i dobra kobieta - albo zła kobieta.
Zależy, ile szczęscia potrafisz udzwignąć" George Burns

"Moja żona była osobą z gruntu niedojrzałą. Kiedy kąpałem się w wannie
wchodziła i zatapiała moje łódeczki" Woody Allen

RE: Prawdziwy problem
RE: Prawdziwy problem
RE: pelnia....
dusza2