Za ciasna prezerwatywa?

1. Data: 2004-06-28 11:24:08

Temat: Za ciasna prezerwatywa?
Od: "roman" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prezerwatywa byla dosc ciasna, a stosunek intensywny. I teraz juz od paru dni
mam rakie dolegliwosci. Jak podnosze czlonka reka, np. przy ddawaniu moczu, to
czuje lekkie klucie wewnatrz jakby u nasady czlonka. Nie odczuwam zadnych
dolegliwosci przy oddawaniu moczu ani tez nie widac zmian typu zaczerwinienie
czy cos takiego. Co to moze byc? Jakis nerw zostal podrazniony? Chyba uczulenie
to nie jest, bo nie piecze zoladz ani nie ma zmian na sluzowce i skorze. W
czasie wzwodu nie ma zadnych dolegliwosci.
Roman

2. Data: 2004-06-28 11:40:01

Temat: Re: Za ciasna prezerwatywa?
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to nie jest, bo nie piecze zoladz ani nie ma zmian na sluzowce i skorze. W
> czasie wzwodu nie ma zadnych dolegliwosci.

Biorąc pod uwagę elastyczność prezerwatyw, to Ci gratuluję i podziw wyrażam.
Nie znajduję jednak związku pomiędzy kłuciem w środku a prezerwatywą. A od
dawna to masz?
Piotr

3. Data: 2004-06-28 16:42:20

Od: "roman" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znajduję jednak związku pomiędzy kłuciem w środku a prezerwatywą. A od
> dawna to masz?
> Piotr

OD 4 dni, a dolegliwosci zaczely sie w 3 godz. po stosunku. Urolog, na
podstawie wywiadu orzekl, ze przyczyna jest mechaniczna. Gdyby bylo uczulenie,
to chyba bylyby jakies objawy widoczne?
Roman

4. Data: 2004-06-28 18:51:37

Od: "Bruno Ramone" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OD 4 dni, a dolegliwosci zaczely sie w 3 godz. po stosunku. Urolog, na
> podstawie wywiadu orzekl, ze przyczyna jest mechaniczna. Gdyby bylo
uczulenie,
> to chyba bylyby jakies objawy widoczne?

Myślę, że nie powinieneś się zbytnio martwić. Urolog najpewniej ma rację.
Jeśli nie masz żadnych objawów klinicznych poza bólem poczekaj, za kilka-
kilkanaście dni powinno wrócic do normy. IMO z tą ostrą jazdą przegiąłeś
pałę.... w dół :-D

Bruno

5. Data: 2004-06-28 23:16:17

Od: "jodler" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem to samo ale po kilku dniach minęlo no i od razu po stosunku
wyskoczyło ale potem jak się zagioł to miałem wrażenie jakby na stałe i to
prawda
pozdrawiam
jodler

6. Data: 2004-07-04 12:46:10

Od: "roman" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem to samo ale po kilku dniach minęlo no i od razu po stosunku
> wyskoczyło ale potem jak się zagioł to miałem wrażenie jakby na stałe i to
> [...]
Jak dlugo musiales byc w abstynencji? Bo ja po 10 dniach przerwy we wspolzyciu
znowu poczulem lekkie uklucie po stosunku.
Roman

kiedy miesiączka po odstawieniu tabletek
PYTANIE??????
Diane 35 - od kiedy dzialanie antykoncepcyjne ?
nawrot wzw ? :(
Mikro i makroelementy