Za duże?

11. Data: 2005-11-26 14:05:31

Temat: Re: Za duże?
Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Nov 2005 12:42:08 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

> A w to, że Ziemia jest okrągła, wierzysz? :>
>
> m.
co Ty za bzdury piszesz, ziemia okragla ? napewno nie.
Ziemia jest plaska i opiera sie na 4 krokodylach w kazdym z rogow. ;)

12. Data: 2005-11-26 14:21:19

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w to, że Ziemia jest okrągła, wierzysz? :>

Ziemia nie jest okragla tak dla scislosci, ale to juz szczegol ;p

13. Data: 2005-11-26 17:14:07

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ograniczenie soli tak radykalnie obnizylo cisnienie. Poprostu w to nie
> wieze.

Widzialem gdzies ale nie wiem gdzie wyniki badan z ktorych wynikalo ze
eliminacja soli na tyle na ile sie da mogla zbic cisnienie o 5 mmHg.
Oczywiscie nie pozbedziesz sie jej z gotowych produktow, ale mozesz unikac
tych np z duza iloscia glutaminianu sodu. No i oczywiscie w domu wyrzucic
solniczke. To tyle :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

14. Data: 2005-11-26 22:36:33

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach] No i oczywiscie w domu
> wyrzucic solniczke. To tyle :)
i solic z opakowania, to ja juz wole nie wyzucac tej solniczki :)

15. Data: 2005-11-27 01:11:52

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i solic z opakowania, to ja juz wole nie wyzucac

czy Tobie tez udzielila sie nowa ortografia? Nie pierwszy raz robisz orta :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

16. Data: 2005-11-27 19:18:23

Od: Nela Młynarska <nela@se(_)curity.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-11-25 19:42:10 +0100, grażyna <g...@w...pl> said:

> Mój syn (29 lat) prowadzący intensywny tryb życia ma cisnienie 140/88
> (a czasami górne nawet wyższe) . Według mnie za wysokie. On sobie nic z
> tego nie robi, a ja się martwię. Nie mogę go skłonić do pójścia do
> lekarza. Co sadzicie o takim ciśnieniu?

Gdyby moja mama, w wieku 29 (znaczy kiedy ja miałam 29 lat) lat biegała
za mną z ciśnieniomierzem i uczyła jak należy dbać o zdrowie, to też
by mi ciśnienie skoczyło ...

To jest jego cieśnienie, jego zdrowie i dopóki będziesz Ty za niego myślała,
dopóty on sam o sobie nie zacznie.

A już sugerowanie zmiany trybu życia:

> Myśle, ze potrzebna jest zmiana trybu zycia na bardziej spokojny.

mimo głebokiej racji, może spowodować kolejny skok ciśnienia ... Ale ...
pewnie Twój syn nawet nie jest do mnie podobny i grzecznie posłucha mamy.

Pozdrawiam,
Nela

17. Data: 2005-11-28 08:39:48

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ziemia jest plaska i opiera sie na 4 krokodylach w kazdym z rogow. ;)

SŁONIACH !!! CZTERECH SŁONIACH !!! I NIE W KAŻDYM ROGU TYKO W OGÓLE
CZTERECH !!!

Czego was uczą w tych szkołach!

--
Krzysiek, EBP
Patriotyzm jest ostatnią ucieczką łajdaków

TEST CIĄŻOWY interpretacja wyniku INSEMINACJA
"euthyrox" kontra "thyreotom forte"
zlamana reka
Test ciążowy
Test ciążowy